Hoofdpijn en bril

Stel hier je vragen over gezondheid in het algemeen (niet specifiek over ME)
Plaats reactie
Madelief
Beginner
Berichten: 59
Lid geworden op: 07 okt 2008, 22:07

Hoofdpijn en bril

Bericht door Madelief »

Hoi,

ik heb al heel erg lang last van hoofdpijn, en vroeger heb ik een lui-oog gehad, en daar ben ik ook aan geopereerd.

Nou heb ik met tv kijken, internet, autorijden, lezen ook veel last van hoofdpijn.

Ik ben vanmiddag bij de opticien geweest en 21 oktober krijg ik na 10 jaar weer een bril!

Hij kon niet garanderen dat de hoofdpijn komt door de ogen, maar de kans is wel groot dat het daardoor komt!

Wie heeft hier nog meer ervaring mee?

Het lijkt alsof mijn ogen meer rust krijgen met een bril en ik hoop dat mijn hoofdpijn een stuk minder gaat worden!
Marloes
Gevorderd lid
Berichten: 1297
Lid geworden op: 15 okt 2005, 14:42

Hoofdpijn en bril

Bericht door Marloes »

Ikzelf niet, mijn vriend heeft vroeger ook een lui oog gehad. Hij is er meerdere keren aan geopereerd en draagt nu inderdaad een bril met internetten, tv kijken, en auto rijden in het donker.

Ik heb dit topic overigens even verplaatst naar Gezondheid en Psychologie omdat er geen link met ME gelegd wordt.
Keep on rockin'
Gebruikersavatar
truus73
Gevorderd lid
Berichten: 1395
Lid geworden op: 15 aug 2007, 23:05

Hoofdpijn en bril

Bericht door truus73 »

@Madelief. Vroeger toen ik nog jong was :) kreeg ik steeds meer hoofdpijn. Heel verschrikkelijk.
Uiteindelijk naar de oogarts en daar bleek ik een cilinderafwijking te hebben aan mijn Li-oog, waardoor mijn Re-oog zich steeds moest inspannen om het beeld "recht" te trekken.
Sindsdien draag ik een bril. In het begin gaf dat ook weer veel hoofdpijn, maar dat ging over.
En sindsdien heb ik van die hoofdpijn geen last meer gehad.
Plaats reactie