Ongesteld zijn en ME

Stel hier je vragen omtrent ME (cvs) en help elkaar verder.

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Is jouw ongesteldheid veranderd sinds je ME hebt?

Ja, het is erger geworden
5
31%
Nee, het is minder geworden
0
Geen stemmen
Het is hetzelfde gebleven
6
38%
Ik weet het niet
5
31%
 
Totaal aantal stemmen: 16
Marloes
Gevorderd lid
Berichten: 1297
Lid geworden op: 15 okt 2005, 14:42

Ongesteld zijn en ME

Bericht door Marloes »

Aisha schreef: En ik heb ook zo heel veel veel meer last als ik ongesteld ben/word echt niet meer normaal zo ziek dat ik daar van kan worden, super misselijk en energieloos en verschrikkelijke buikpijn en pijn in mijn benen en onrustige benen en zelfs koorts, maar wat ik opmerk is dat als het even ietsje beter gaat dat ik dan ook een suk minder heftig is. Toen ik niet ziek was had ik namelijk helemaal geen enkele last van die periode. Dus vroeg me ook af of dat ook bij ME hoort..
Ik heb deze vraag van Aisha even apart genomen, omdat ik dit wel een interessant onderwerp vind. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Je kunt ze wat beter omschrijven in een berichtje hieronder.
Musicchris
Beginner
Berichten: 95
Lid geworden op: 07 dec 2005, 19:10

RE: Ongesteld zijn en ME

Bericht door Musicchris »

Ik weet het niet... Ik was nog maar een paar keer ongesteld geweest toen ik pfeiffer kreeg... en sindsdien ging niets meer normaal. Maar onregelmatig was ik toen al... dat is meestal zo de eerste paar keer, maar is bij mij gebleven. En pijn deed het toen geloof ik ook al, maar dat weet ik niet meer zo goed...
Marloes
Gevorderd lid
Berichten: 1297
Lid geworden op: 15 okt 2005, 14:42

RE: Ongesteld zijn en ME

Bericht door Marloes »

Ik heb ook gestemd op ik weet het niet, omdat ik altijd al heel erg veel last ervan had, en daarom al aan de pil was voordat ik ziek werd, om het iets minder te maken. Aangezien het nu dus 'kunstmatig' is, weet ik niet of er verschil in zit..
Keep on rockin'
Gebruikersavatar
anika
Actief lid
Berichten: 128
Lid geworden op: 14 okt 2005, 21:15

Bericht door anika »

Ik weet niet vanaf wanneer ik CVS heb.
Wel is het vorig jaar een stuk erger geworden (pijn)
Ik ben nu aan de pil en dat scheelt een hoop :D
*~.my life - look at my life - what will I become.~*

Imagine 24/7 pain.. You can?t .. So don?t say you know what I?m going through
Gebruikersavatar
jessie
Actief lid
Berichten: 209
Lid geworden op: 13 dec 2005, 11:55

Bericht door jessie »

Ik heb gestemd op ja.
Ik ben emotioneler en veel en veel vermoeider als ik ongesteld moet worden. CVS hangt geloof ik ook samen met hormonen dus ik denk wel dat dat er mee te maken heeft.
Gebruikersavatar
sanny
Actief lid
Berichten: 150
Lid geworden op: 13 okt 2005, 22:36

Bericht door sanny »

jessie schreef:Ik heb gestemd op ja.
Ik ben emotioneler en veel en veel vermoeider als ik ongesteld moet worden. CVS hangt geloof ik ook samen met hormonen dus ik denk wel dat dat er mee te maken heeft.
Ik heb ook ja gestemd en herken zowel het verhaal van Jessie als van Aisha, heb ook koorts in die periode.
Plaats reactie