Vermoeide ik zoekt vermoeide lotgenoten regio Gent-Brugge

Zoek je een arts, behandelcentrum of wil je contact met mensen met ME etc? Hier kan je je oproepjes plaatsen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
dullegreet
Actief lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 okt 2007, 12:39

Vermoeide ik zoekt vermoeide lotgenoten regio Gent-Brugge

Bericht door dullegreet »

Met het doel om uit het niet zelfgekozen isolement te breken waar je door cvs in belandt, :(

wegens het kotsbeu zijn van bij niet-vermoeide mensen steeds met je kop tegen te muur te lopen of afgewezen te worden, :twisted:

zoek ik mensen uit de regio Gent-Brugge die zin hebben om, als ze niet te moe zijn, af en toe eens af te spreken voor een babbel, terrasje, etentje, korte wandeling, of wat dan ook, wat we met onze beperkte energie aankunnen. Alle mogelijke suggesties zijn hierbij welkom ! :idea:

Ik woon langs de spoorlijn Gent-Brugge en verplaats mij met het openbaar vervoer. Dus gent of brugge of elk station dat er tussen ligt zijn voor mijn haalbaar om af te spreken.

Op het laatste moment afbellen wegens te moe of een dipje zal op veel begrip onthaald worden.

Motto : samen staan we sterk en overleven we het wel ! :wink:

groetjes,

greta
pistache
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 22
Lid geworden op: 13 mei 2008, 10:07

Vermoeide ik zoekt vermoeide lotgenoten regio Gent-Brugge

Bericht door pistache »

dag Greta,
Ik vond het leuk jou te leren kennen. Heb een aangename avond gehad.
Dit moeten we zeker nog eens doen!
Zijn hier nog mensen uit de streek???
groetjes
P.
Gebruikersavatar
dullegreet
Actief lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 okt 2007, 12:39

Vermoeide ik zoekt vermoeide lotgenoten regio Gent-Brugge

Bericht door dullegreet »

ja, het doet goed om eens te praten met mensen die je verstaan en die weten waarover je het hebt hé als je zegt dat je moe bent :)
orchidee
Actief lid
Berichten: 423
Lid geworden op: 10 aug 2006, 09:12

Bericht door orchidee »

Hoi, Greta,

Op www.cvs-online.nl is er ook iemand die op zoek is naar mensen regio Gent.
Groetjes,
Dirk
Gebruikersavatar
dullegreet
Actief lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 okt 2007, 12:39

Bericht door dullegreet »

ja, dat ben ik :)
Gebruikersavatar
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3927
Lid geworden op: 30 mei 2006, 14:52

Bericht door Alie »

he wat fijn greta dat je met iemand kunt afspreken in de buurt
en zo jullie verhaal en behandelingen kunnen bepraten
want meestal komt het op een forum anders over dan wat je bedoelt
konden we dat allemaal maar ,wij hadden hier in rotterdam ook huiskamerbijeenkomsten dat werd ergens in een gezondheids gebouw gedaan maar er haakte steeds meer mensen af onderanderen ik zelf want dat werd s.avonds gedaan en was te ver weg
maar ik had er graag mee doorgegaan
leuk dat jullie elkaar ontmoet hebben
groetjes alie
Gebruikersavatar
dullegreet
Actief lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 okt 2007, 12:39

Bericht door dullegreet »

ja alie, het is soms wel eens nodig om met lotgenoten te kunnen praten.

maar je moet ze uit hun huis krijgen hé :?

ik veronderstel dat degenen die er te slecht aan toe zijn gewoon niet kunnen, die hebben er de energie niet voor,

en dat degenen die wel nog kunnen, hun tijd en energie moeten sparen om hun huishouden, werk etc rond te krijgen :shock:
Gebruikersavatar
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3927
Lid geworden op: 30 mei 2006, 14:52

Bericht door Alie »

ja dat is moeilijk he greet ik heb nog wel eens telefonisch contact
maar ook dat is soms teveel ,
ik heb al een paar keer gevraagt om het in mijn huis te doen
maar er wonen niet zoveel in mijn buurt
dus doen we het maar via het forum
en daar heb ik veel steun aan
liefs alie
Gebruikersavatar
jenny
Beginner
Berichten: 57
Lid geworden op: 12 apr 2008, 17:08

Bericht door jenny »

Heb ook veel steun hoor aan dit forum, 'tis al een tijdje geleden dat ik ben gekomen, als ik dan wa beter ben werk ik in huishouden, of lees ik, kprobeer toch af en toe eens te komen hoor, en hier ben ik dan!
voor een bijeenkomst hier in LEBBEKE(bij DENDERMONDE), waar ik woon, is hier iemand in mijn omgeving om eens bijeen te komen?
reacties graag! Ik kan wel met auto rijden, maar hééél korte afstanden,
groetjes jenny :roll:
een schouderklopje heeft nog nooit iemand verwond!
Gebruikersavatar
Stinsu
Beginner
Berichten: 76
Lid geworden op: 29 nov 2008, 14:42
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Stinsu »

We zijn intussen al ruim een half jaar later nu ik voor het eerst op dit berichtje stoot. Ik hoop dat dat niet te laat is maar lotgenotencontact, al dan niet informeel, is iets wat mij ook aanspreekt. Live gesprekken zeggen toch nog altijd veel meer dan chat en forum, ten zij misschien Skype dat een gewoongesprek nog het dichtst benaderd (ik ben recent een fan geworden, je kan dat van in je bed doen als je er de 'verwarde' look duft bijnemen...). Maar goed: om tot de point te komen: ik pendel ook regelmatig tussen Gent en Brugge, zowel met de auto als met het openbaar vervoer. Dus als iemand een goed gesprek wil, je mag het mij altijd vragen, wat niet wil zeggen dat hij altijd onmiddelijk zal lukken. Maar ik heb de luxe van nog relatief mobiel te zijn als ik mij er wat op voorbereid (niets op de planning dag nadien...).

Oh, ja Ps: binnenkort zal ik mij wel voorstellen op het forum, heb tot nog toe nagelaten om te doen maar ben nu wel al te moe om er nog over na te denken. Jullie zien wel wanneer dat lukt :oops:
Gebruikersavatar
dullegreet
Actief lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 okt 2007, 12:39

Bericht door dullegreet »

ok, je "roept" maar eens als je eens iets wil gaan drinken in gent of zo, maar liefst niet de eerste weken. kerst en nieuwjaarsweken zijn nogal energievreters dus veel extra kan ik er dan niet bijnemen................
Gittje
Beginner
Berichten: 65
Lid geworden op: 26 jul 2008, 10:20

Vermoeide ik zoekt vermoeide lotgenoten regio Gent-Brugge

Bericht door Gittje »

greta schreef:Ik woon langs de spoorlijn Gent-Brugge en verplaats mij met het openbaar vervoer. Dus gent of brugge of elk station dat er tussen ligt zijn voor mijn haalbaar om af te spreken.

Op het laatste moment afbellen wegens te moe of een dipje zal op veel begrip onthaald worden.
Ik woon in Brugge. Zit momenteel wel ziek thuis :?

Misschien kunnen we op voor ons betere momenten eens nader afspreken ...
Gebruikersavatar
dullegreet
Actief lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 okt 2007, 12:39

Vermoeide ik zoekt vermoeide lotgenoten regio Gent-Brugge

Bericht door dullegreet »

ja graag, maar liefst niet de eerste weken, k ben nu al doodop en de kerstvakantie is nog maar begonnen .......
Gebruikersavatar
matkim
Beginner
Berichten: 57
Lid geworden op: 01 okt 2009, 14:16

Regio Brugge

Bericht door matkim »

Hallo

Ik woon in de regio Brugge,in Damme,ben 39 jaar en sukkel sinds ongeveer 1 jaar met mijn gezondheid.Eerst klierkoorts,dan terug werken,dan hervallen en nu klierkoorts en Toxoplasmose.Heb volgende maand een afspraak voor verder onderzoek want mijn huisarts weet niet meer wat hij met mij moet aanvangen,is ook geen B12 tekort,want daarvoor krijg ik al spuiten.

Groetjes
Gebruikersavatar
dullegreet
Actief lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 okt 2007, 12:39

Regio Brugge

Bericht door dullegreet »

Ik woon ondertussen in gent, verhuisd de dag voor oudejaar en nog altijd aan het bekomen van de verhuis en alle opkuiswerken etc die daaraan vasthangen :? .

dus wie eens naar gent wil komen, be my guest ! 8)
Plaats reactie