sauna

Alles over hulpmiddelen en tips om het leven met ME(cvs) iets aangenamer te maken. Vragen over sociale voorzieningen, verzekeringen.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Unicorn
Beginner
Berichten: 34
Lid geworden op: 02 okt 2008, 15:30

Bericht door Unicorn »

Uhm lieve schat, ik denk niet dat je begrijpt wat ik bedoel. De dingen die je daar oploopt zijn niet slechts voetschimmeltjes. Er zijn gevallen bekend van mensen die dood zijn gegaan aan bacterie die via de voet is binnengekomen, de hele voet zwart werd, en de bacterie is omhoog gekropen door het been en ookal lang in de bloedbaan terecht was gekomen. Dus ik heb het niet over een voetschimmeltje ookal kan een schimmel zich oook overal vestigen in je lichaam en veel mensen hier met ME ook last hebben van candida. Dus niet zo makkelijk over praten: beter een voetschimmel.

zoals ik al zei omdat ik wist dat zo'n reactie zou komen , maar blijkbar geef je hem alsnog:
" natuurlijk kan je dan zeggen ja dan moet je overal wel op letten, maar het is nou eenmaal anders als je een sterk immuunsysteem en weerstand hebt, dan is het allemaal wat minder erg. "

en nee, smetvrees is toch heel wat anders. maarja je moet het zelf weten. ik heb er zelf onderzoek naar gedaan dus dat zou ik oook eerst doen voordat je zegt " beter een voetschimmel" .

en zoals ik ookal zei NATUURLIJK kan je overal een infectie oplopen, daar hoef je ook niet eens voor naar het ziekenhuis te gaan. dat kan overal.
maarja om nou bewust the hotzone in te gaan, sorry maar voor mij niet. niet na wat ik erover geleerd heb.

maar ik heb geen zin in discussie, wilde jullie alleen waarschuwen, omdat velen denken dat gebeurd mij niet , maar ik ken er waarbij het wel is gebeurd dus.

probeer alleen te helpen.
Stay strong! You can do it!
Melanie
Donateur
Donateur
Berichten: 7073
Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:35

Bericht door Melanie »

Ik ben je schat niet! Mocht je willen! 8)
Marrit
Beginner
Berichten: 44
Lid geworden op: 03 okt 2008, 13:49

Bericht door Marrit »

Ik doe wel vaak een relaxdagje in een saunacomplex. De hete saunas die ik vroeger heerlijk vond trek ik nu niet meer, maar stoombadjes, warme bubbelbaden, verwarmd zwembad en massages waarbij rekening gehouden wordt met je pijntolerantie maken toch dat ik me in elk geval voor die dag weer even lekker mens voel.
Plaats reactie