Bemer3000-therapie

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Leen
Beginner
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 dec 2007, 09:26

Bemer3000-therapie

Bericht door Leen »

Heeft iemand ervaring met de Bemer3000-therapie of ander gelijkaardig systeem ? De Bemer-mat werkt met gepulseerde magneetgolven die de stofwisseling activeert en de energiehuishouding verbetert en zou na gebruik gedurende x-aantal weken helpen voor allerlei kwalen/ziektes, misschien ook voor ME/CVS.
Gebruikersavatar
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3927
Lid geworden op: 30 mei 2006, 14:52

Bericht door Alie »

leen van harte welkom
ik heb er nog nooit van gehoort
Gebruikersavatar
dullegreet
Actief lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 okt 2007, 12:39

Bericht door dullegreet »

klinkt in mijn oren een beetje als bioresonantie, dit werkt ook met frekwenties die door je lichaam gestuurd worden om van alles op te sporen en te corrigeren.

http://www.bioresonantie.nl/informatie.asp
Lijda
Gevorderd lid
Berichten: 1004
Lid geworden op: 11 mar 2007, 16:11

Bericht door Lijda »

Heeft iemand ervaring met de Bemer3000-therapie of ander gelijkaardig systeem ? De Bemer-mat werkt met gepulseerde magneetgolven die de stofwisseling activeert en de energiehuishouding verbetert en zou na gebruik gedurende x-aantal weken helpen voor allerlei kwalen/ziektes, misschien ook voor ME/CVS.
Hier geloof ik dus niet in!
Zijn denk ik tijdelijke oplossingen, bestrijd de kwaal niet.

Lijda
Gebruikersavatar
Renka
Gevorderd lid
Berichten: 669
Lid geworden op: 30 aug 2007, 18:53

Bericht door Renka »

Ik kan je helaas niet helpen; zegt me niks.

Maar veel succes als je het gaat proberen. En houd ons op de hoogte met je bevindingen als je wilt!!
Gebruikersavatar
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3927
Lid geworden op: 30 mei 2006, 14:52

Bericht door Alie »

tjeetje ik heb al moeite met gewoon jullie berichten te lezen
laat staan dit ik denk dat dit voor de meeste van ons teveel is
en waar komen deze dure worden vandaan ik vind het onzin artsen weten niet eens waar alles vandaan komen
geef mij maar een keertje klinkklare bewijzen hoe of wat we hebben en wat er tegen te doen
alie
Jean
Beginner
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 dec 2007, 21:25

Bericht door Jean »

http://www.saro-bemer.nl/

als ik dat zo lees ben ik wel heel erg geneigd zo'n ding aan te schaffen, maar ik ben altijd zo terughoudend/argwanend met dat soort dingen. ik weet het gewoonweg niet.
Plaats reactie