geïrriteerd zijn

Stel hier je vragen over gezondheid in het algemeen (niet specifiek over ME)
Gebruikersavatar
heikenie
Actief lid
Berichten: 357
Lid geworden op: 21 jun 2006, 12:59

Bericht door heikenie »

In samenspraak met mijn dokter blijf ik 75mg Efexor Exel nemen en dat bevalt me goed. Ik was er op eigen houtje mee gestopt maar na een 4-tal maanden vlogen de borden hier ( ook soms letterlijk ) door de lucht. Mijn man kon er nog vrij goed mee omgaan maar ik voelde me echt rot met mezelf. Mijn man staat altijd klaar om me te helpen en dan kreeg juist hij steeds de rottigheid over hem heen.
Ik weet dat er zijn die andere ervaringen hebben met Efexor maar voor mij is het juist goed en de sederende werking is ook meegenomen. Vervelende bijwerkingen heb ik er niet van en de stemmingsregelingen is juist goed zonder te vervlakken.

Ja Truus, Dat van die vrienden is een moeilijk iets. Na al die jaren merk ik wel dat ik er ook geen energie meer kan in steken maar ook dat de eenzaamheid me ook niet meer zo stoort.
Ik ben blij met een occasioneel contact en verder hou ik het bij onze kinderen en kleinkinderen.
De vraag speelt wel door mijn hoofd of " DAT " het nu is voor de rest van mijn leven??? Ik had nog zoveel dromen!!

Heike
I will survive
Gebruikersavatar
truus73
Gevorderd lid
Berichten: 1395
Lid geworden op: 15 aug 2007, 23:05

Bericht door truus73 »

Heike,
je laatste zin raakte mij echt.
Dat gevoel heb ik nl. ook.
Ik had me mijn oude dag zo anders voorgesteld.
Ik mag graag reizen en zo. Nou dat kan ik wel vergeten, veel te vermoeiend.
Helaas, het is niet anders.
Gebruikersavatar
Shavonne
Gevorderd lid
Berichten: 1758
Lid geworden op: 12 sep 2007, 21:47

Bericht door Shavonne »

Kan ik erg goed begrijpen, dat jullie je oude dag anders hadden voorgestelt. Wie wil er inderdaad niet lekker nog op vakantie?
Maar van jullie kleinkinderen genieten lijkt me ook heerlijk!!
Sinds wij het weer iets breder hebben door eigen zaak, gaan we er regelmatig eens tussenuit. Heerlijk en daar genieten we echt volop van, hebben wij ook jaren niet meer kunnen doen.
Vakantie is ook wel lekker, maar zoveel stress eromheen vind ik. Een dagje weg, geniet ik net zo van en is ook niet zo heel erg vermoeiend.
Maar ik kan me erg goed voorstellen, dat jullie dat toen met kleine kinderen niet konden zoals nu. Ik bedoel, nu zijn andere tijden qua financiële middelen, vroeger kon men niet zo makkelijk lekker op vakantie, of lekker er tussenuit. Dus ik begrijp heel goed, dat jullie dat voor nu in de planning hadden, maar nu helaas niet kunnen qua gezondheid.
Maar wat let jullie, om jullie eens lekker te laten verwennen in een spa? Heerlijk toch? Is ook een beetje vakantie, niet?
Gebruikersavatar
truus73
Gevorderd lid
Berichten: 1395
Lid geworden op: 15 aug 2007, 23:05

Bericht door truus73 »

Erg lief van je Chavon, maar alleen de reis erheen al. Ben al moe als ik er aan denk. En zonder booster ben ik nergens. Ik kan geen half uur lopen.
Toen de kinderen nog klein waren zijn we toch bijna altijd wel met vacantie geweest. En ik spaarde stuivers en sparzegels voor in de grote vakantie, voor een dagje uit met de trein (dagtocht) of een abonnement voor het zwembad. En dan brood en drinken mee. Niks snackbar en patat daar was geen geld voor.
Ach, weet je ik denk dan maar ik heb wel veel gehad. En daar denk ik met plezier aan terug.
Gebruikersavatar
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3927
Lid geworden op: 30 mei 2006, 14:52

Bericht door Alie »

ik ben er aan gewend
om al zo lang ziek te zijn ,toen mijn kinderen nog klein waren hebben we best leuke dingen gedaan, maar ik kon ook geen verre vacanties betalen
een dagje efteling en ponypark slag haren we hebben alles gedaan we gingen vaak naar het strand ,toen ging het nog ondanks dat ik toen al ziek was .dus ik dacht als we ouder zijn gaan we genieten die droom is vervlogen gelukkig heb ik een hecht gezin ik zie ze regelmatig en daar ben ik nu tevreden mee en ik ben blij met de dingetjes die ik nog kan
Gebruikersavatar
hilde61
Beginner
Berichten: 10
Lid geworden op: 29 okt 2007, 18:43

Bericht door hilde61 »

Ja heerlijk op vakantie gaan maar de reis maakt mij zo moe. Na 1 uur krijg ik het zeer moeilijk en val dat al meestal ik slaap . Zelfs naar een bioscoop gaan vraagt heel wat energie . na een tijdje beginnen al mijn spieren pijn te doen en moet ik mij steeds van houding veranderen wat voor mijn buren niet steeds leuk ik . Ondertussen ben ik er ook al aangewend maar heb schrik voor de toekomst voor mijn oude dag zoals ze zeggen . Maar ik hou de moed er in en kijk alleen nog naar wat ik kan en niet wat ik niet meer kan. We leven van dag tot dag we zien wel .
Gebruikersavatar
Shavonne
Gevorderd lid
Berichten: 1758
Lid geworden op: 12 sep 2007, 21:47

Bericht door Shavonne »

Tja de toekomst! Hoe zal die er voor ons uitzien?????
Gebruikersavatar
truus73
Gevorderd lid
Berichten: 1395
Lid geworden op: 15 aug 2007, 23:05

Bericht door truus73 »

Ik ga ook lieve niet meer naar de bios.
Niet vanwege dat lange zitten of zo, maar vanwege die herrie!
Het geluid staat zo allerakeligst hard, daar wordt ik helemaal naar van.
En om nou de hele film uit te zitten met mijn vingers in mijn oren dan is het ook niet echt.
Suzanne
Actief lid
Berichten: 255
Lid geworden op: 31 aug 2007, 10:33
Locatie: utrecht

Bericht door Suzanne »

gewoon zelf een filmpje downloaden truus, doe ik ook haha
Gebruikersavatar
truus73
Gevorderd lid
Berichten: 1395
Lid geworden op: 15 aug 2007, 23:05

Bericht door truus73 »

Doe ik ook hoor. Ik had graag de nieuwste H.Potter gezien, maar wacht tot de DVD uitkomt, die koop ik dan wel. Kan het geluid net zo hard als ik zelf wil :)
Suzanne
Actief lid
Berichten: 255
Lid geworden op: 31 aug 2007, 10:33
Locatie: utrecht

Bericht door Suzanne »

die is allangggg op internet te zien hoor haha
heb gisteren alles is liefde gekeken, die is nog maar net in de bios
Gebruikersavatar
truus73
Gevorderd lid
Berichten: 1395
Lid geworden op: 15 aug 2007, 23:05

Bericht door truus73 »

De 5e Harry Potter? Die is nog niet op tv hoor.
Daar draaien ze steeds nr 1 en 2, 3 ben ik niet zeker van. Maar verder komen ze niet.
Zal wel met hoe heet dat geld ook al weer te maken hebben.
Ik heb het dus over H.P. en de orde van de Feniks. Die is deze zomer pas in première gegaan.

Wacht eens even, ik lees weer niet goed. Je hebt het over internet. Hoe, wat waar? Vertel, vertel.
Suzanne
Actief lid
Berichten: 255
Lid geworden op: 31 aug 2007, 10:33
Locatie: utrecht

Bericht door Suzanne »

nee op tv issie nog lang niet
maar ik kijk hem op de computer idd
ik kan het je wel uitleggen hoe en waar ik dat doe, maar dat doe ik dan wel via een pbtje
Gebruikersavatar
truus73
Gevorderd lid
Berichten: 1395
Lid geworden op: 15 aug 2007, 23:05

Bericht door truus73 »

Graag, vast bedankt :lol: =D>
Gebruikersavatar
hilde61
Beginner
Berichten: 10
Lid geworden op: 29 okt 2007, 18:43

Bericht door hilde61 »

Ja eenjte thuis bekijken kan best gezellig zijn . Je doet waar je zin in hebt en zeker wanneer je effekes alleen bent , kan af en toe deugdelijk zijn . De drukte daar heb ik het ook niet altijd voor . Heb er zeker last van wanneer er een familiefeestje is en de inpulsen van alle kanten komen . Ik ben er mij van verwonderd hoe snel je je aan een bepaalde situatie aanpast en probeert een oplossing te vinden .
Plaats reactie