Per ongeluk reclame aangetikt,nu telkens automatische downlo

Voor al je vragen over dit forum. Lees ook hier de <a href="/Forum-viewtopic-t-52.html">forumhandleiding</a>

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gast

Per ongeluk reclame aangetikt,nu telkens automatische downlo

Bericht door Gast »

Hoi,
Heel irritant!
Heb op deze site perongeluk een reclame aangetikt,liep als een banner naast een tekst
Prompt had ik deze ook gedownload,weer gewist,maar als ik nu op jullie site kom dan wordt er dus automatisch gedownload,telkens dezelfde advertentie! Hoe kom ik hier vanaf
Het gaat om een advertentie van het ROC
Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

Bericht door Zuiderzon »

Beste Brandy,

Vervelend. Ik heb het probleem doorgegeven aan onze technisch beheerder.

Even geduld voor evt. mogelijke hulp dus.

Zuiderzon
Hoop doet leven!
Gebruikersavatar
Teb
Tech Support
Tech Support
Berichten: 1174
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:44

Bericht door Teb »

Onze advertenties linken naar andere websites en zullen dus niet automatisch bestanden downloaden.
Wat had je gedownload? En wat wordt er telkens opnieuw gedownload?

Het kan helpen om alle cookies te wissen uit je browser en dan de browser opnieuw op te starten.
Gast

Bericht door Gast »

Ok zal wel eens kijken of mij dit lukt,en anders moet ik hier helaas stoppen..
Bedankt in ieder geval
Gebruikersavatar
ariadne
Gevorderd lid
Berichten: 976
Lid geworden op: 22 okt 2009, 10:55

Bericht door ariadne »

Uitleg hoe je cookies kunt verwijderen:
https://www.consumentenbond.nl/internet ... erwijderen

Succes en hopelijk blijf je hier.
Gast

Bericht door Gast »

Dank jullie wel,heb nu een adblocker toegevoegd,tot nu toe gaat het goed..dat er soms advertenties voorbijkomen is niet leuk,maar het werd ook automatisch gedownload en dus ook opgeslagen in mijn bestanden,moest ze telkens weer verwijderen. Ik snap hier ook te weinig van..Maar mijn zo9n heeft geadviseerd om een adblocker te downloaden,zie wel dat er een getalletjes bijstaat bijv 4 of 8,dus kennelijk gaat het wel goed,nu maar afwachten
Gebruikersavatar
Teb
Tech Support
Tech Support
Berichten: 1174
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:44

Bericht door Teb »

Dank ariadne voor je tip.
brandy schreef:Dank jullie wel,heb nu een adblocker toegevoegd,tot nu toe gaat het goed..dat er soms advertenties voorbijkomen is niet leuk,maar ...
Advertenties zijn inderdaad niet leuk, maar wel nodig om deze site in de lucht te houden. Uit advertentie inkomsten (echte kliks op advertenties) betalen wij de maandelijkse server-kosten.

We hopen op een ieders begrip.
Gast

Bericht door Gast »

Begrijp ik Teb,heb ook geen moeite met advertenties,maar wel als het telkens automatisch gedownload wordt,snap zelf ook niet hoe dat kan,heb dit ook niet eerder meegemaakt..maar nu moet ik telkens alle gedownloade bestanden eraf halen,wat als ik dat niet doe,gaat mijn tablet op den duur niet minder functioneren ?
Gebruikersavatar
Teb
Tech Support
Tech Support
Berichten: 1174
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:44

Bericht door Teb »

Vervelend dat dat gebeurt. Ik snap ook niet wat er gedownload wordt en heb dit probleem nog nooit eerder gehoord van gebruikers op onze site. Kan dus ook niets zinnigs zeggen over de functionaliteit van je tablet.
Gebruikersavatar
semma
Gevorderd lid
Berichten: 1448
Lid geworden op: 23 nov 2011, 03:15

Bericht door semma »

Misschien moet je omschrijven wat je met gedownload bedoelt. Zo te zien versta je er wat anders onder dan Teb.
Plaats reactie