Toekomst muziek voor ME?

Hier kan gediscussieerd worden over nieuws en onderzoek over gezondheid in het algemeen (niet specifiek over ME).

Moderator: Moderators

Plaats reactie
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Toekomst muziek voor ME?

Bericht door annac »

ALS het waar is, is dit wat voor ME in de toekomst?

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~b594e282/

Hoogleraar He Jiankui heeft zijn studie ook aan Stanford University gedaan......
Daar zit Montoya enzo ook.
Gebruikersavatar
semma
Gevorderd lid
Berichten: 1448
Lid geworden op: 23 nov 2011, 03:15

Toekomst muziek voor ME?

Bericht door semma »

annac schreef:ALS het waar is, is dit wat voor ME in de toekomst?

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~b594e282/

Hoogleraar He Jiankui heeft zijn studie ook aan Stanford University gedaan......
Daar zit Montoya enzo ook.

e denkt dat er dan baby's zonder aanleg voor ME gemaakt worden? Dan moet je eerst de chemische definitie en lde lokatie in het DNA van ME hebben. En ook de nevenwerkingen accepteren.

Dit voorjaar was er een lezing over schildkliermedicatie, door de vereniging voor Natuurlijke schildkliermedicatie. Iemand die meegewerkt heeft aan de ontwikkeling van Thyrax vertelde dat natuurlijk schildklierhormoon linksdraaiend is. Rechtsdraaiende produkten worden niet opgenomen. T4 zou makkelijk en goedkoop te maken zijn, maar... je krijgt dan het linksdraaiende T4 èn je krijgt er het rechtsdraaiende T4 bij cadeau. Ze weten niet hoe dat kan en hoe je dit voorkomt. Dit rechtsdraaiende cadeautje wordt door een deel van de patiënten opgepakt als extra schildklierhormoon.

Ja, nu valt me dan in, dat het heel goed mogelijk is dat de ophef een paar jaar geleden over de Thyrax die anders was toen het van pillenpotje naar doordrukstrips ging, naar doordrukstrips ging door een nieuwe eigenaar met een eigen recept/maakstijl waardoor méér mensen een dubbele werking ervaren. Thyrax schijnt alweer een paar keer van eigenaar veranderd te zijn, volgens een internet-artikel elders.

De toekomst met prenataal genetisch gemanipuleerde baby's zal dus voor veel onaangename verrassingen zorgen, omdat de bewuste manipulaties niet voorspelbaar zijn èn er nog wat nevenmanipulaties bij komen.
Plaats reactie