Wat er nog niet is, kunnen we natuurlijk zelf organiseren. Aangezien dat best wat tijd, geld en inspanning kost, wil ik daar alleen mijn energie in steken als daar voldoende behoefte aan is. Dat begrijpen jullie vast wel

Vraag aan jullie: ZOU JE DIT LEUK VINDEN OM AAN MEE TE DOEN? (Als deelnemer dus, niet als organisator.)
Mijn idee is als volgt:
- Het weekend is van vrijdagavond tot zondagmiddag.
- Op vrijdagavond komen we aan, eten gezamenlijk, doen een kennismaking en laten het daarbij.
- Op zaterdag hebben we 's ochtends en 's middags een workshop. Later op de middag is het programma vrij, zodat menesn die dat willen, kunnen rusten. 's Avonds eventueel nog een korte, lichte workshop.
- Op zondagochtend hebben we nog een workshop, lunchen samen en dan gaat ieder weer zijns weegs.
Het programma wordt natuurlijk ruim opgezet, met korte workshops en veel ruimte tussen alle programma-onderdelen. Niets is verplicht, zodat iedereen kan doen en laten wat diegene wil.
De locatie zal rolstoeltoegankelijk zijn. Met diëten kan rekening gehouden worden. Overige dingen m.b.t. toegankelijkheid op aanvraag, zonder garantie (want we kunnen nu eenmaal niet alles regelen).
Als we genoeg mensen hebben die hieraan deel zouden willen nemen, dan ga ik kijken of we dit mogelijk kunnen maken!
Groeten, Jochem