Bewustwordingsclip van PaiThan (slakkenhuisje)

Hier kan je lezen of laten weten wanneer er een programma op tv of radio komt over ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

Bewustwordingsclip van PaiThan (slakkenhuisje)

Bericht door Zuiderzon »

N.a.v. een oproep door Slakkenhuisje waarbij chronisch zieke vrijwilligers gezocht werden: https://www.me-gids.net/index.php?name= ... pic&t=7747

is er na tien jaren werk (chronisch ziek zijn is de reden dat het zo lang duurde)
een liedje en clipje af door hun bandje PaiThan.

U kunt "Vogel" van PaiThan via onderstaande link bekijken en beluisteren:
https://www.youtube.com/watch?v=9xGvquy ... e=youtu.be


dank Slakkenhuisje en co voor jullie doorzettingsvermogen!
Hoop doet leven!
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bewustwordingsclip van PaiThan (slakkenhuisje)

Bericht door asje »

Mooi, ontroerend ...

(Zal héél veel moeite gekost hebben ...)
Life smells...
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Poeh heftig!
Gebruikersavatar
meredith
Actief lid
Berichten: 114
Lid geworden op: 09 nov 2017, 09:33

Bericht door meredith »

Erg verdrietig maar wel mooi gemaakt.
Gebruikersavatar
willemijnd
Actief lid
Berichten: 342
Lid geworden op: 07 nov 2013, 23:04

Bericht door willemijnd »

Dank je voor dit inspirerende filmpje Slakkenhuisje, en wat mooi dat het gelukt is om dit project tot een goed einde te brengen.
Gebruikersavatar
slakkenhuisje
Actief lid
Berichten: 397
Lid geworden op: 28 jul 2012, 16:18

Bericht door slakkenhuisje »

Hoi allemaal,

Zoals aangegeven ik heb dit clipje niet alleen gemaakt. Twee andere forum leden hebben super meegeholpen. Ook een vierde bandlid heeft meegeholpen, maar ik weet niet of hun namen mag vermelden. Het bandje bestaat namelijk niet meer, we zijn nu alle te ziek om zelf op onze trage slakke manier iets te kunnen bespelen.

Ja het was voor ons een hele taak en emotionele rit om dit clipje te maken.
Bedankt voor de reacties, dat doet ons goed.

Het nieuwe project wordt weer een tien - + - jarig project. Een story app met mini games. Het verhaal krijgt een chronisch zieke hero dat in een fantasy wereld beland. Tijdens de reis en de ontmoetingen heeft de hero flashbacks die het chronisch ziek zijn en alle meegemaakte nare toestanden in de gezondheidszorg en overheidsinstanties weergeven.
Hiermee willen we op een leuke manier weer bewustwording creëren.
Het spel wordt in het Engels. Het wordt een otaku game, mocht je dat wat zeggen.
De eerste mini game is bijna klaar.

Graag zoeken we hiervoor vrijwilligers. Denk dan: aan meedenken aan de verhaal lijnen, ware gebeurtenissen, bedenken van fantasie figuren/ karakters (kan gewoon in het Nederlands), opzet spel, mee programmeren, tekenen - 3D art etc, verzamelen van 3D freebees, verzamelen 2D freebees, en ga zo maar door. Lekker creatief wezen dus. Het tempo is zoals gezegd op z'n slakjes, dus iedereen kan meedoen.

Link naar een voorbeeld van het artwerk:
https://www.deviantart.com/wwwpaithanco ... -720874023

(sneeuwvlokken is tegen diefstaf, zit er in de game niet op.)

Bedankt mensen!
Me / lyme vanaf 1996
Chronisch ziek zijn = topsport zonder medaille
Overheid en gezondheidsinstellingen neem nu eens wat verantwoording.
"Het is niet anders." word ik een beetje moe.
In behandeling bij mijn held professor DML vanaf 2011.
jackmortain
Beginner
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 nov 2022, 09:59

Re: Bewustwordingsclip van PaiThan (slakkenhuisje)

Bericht door jackmortain »

slakkenhuisje schreef: 02 okt 2018, 14:53 Het nieuwe project wordt weer een tien - + - jarig project. Een story app met mini games. Het verhaal krijgt een chronisch zieke hero dat in een fantasy wereld beland. Tijdens de reis en de ontmoetingen heeft de hero flashbacks die het chronisch ziek zijn en alle meegemaakte nare toestanden in de gezondheidszorg en overheidsinstanties weergeven.
Hiermee willen we op een leuke manier weer bewustwording creëren.
Het spel wordt in het Engels. Het wordt een otaku game, mocht je dat wat zeggen.
De eerste mini game is bijna klaar.
Ik vond de hele tijd slakken. Ik heb er 50 leuk gevonden, maar geen enkele heeft ooit een shell laten vallen Door twee playthroughs idk wat ik verkeerd doe
jack mortain gb whatsapp apk
gbplus
Beginner
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 dec 2022, 14:17
Contacteer:

Re: Bewustwordingsclip van PaiThan (slakkenhuisje)

Bericht door gbplus »

I found snails all the time. I've liked 50 but none have ever dropped a shell Through two playthroughs idk what I'm doing wrong
BEST REGARDS.
gbwhatsapp
Beginner
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 dec 2022, 15:50
Contacteer:

Re: Bewustwordingsclip van PaiThan (slakkenhuisje)

Bericht door gbwhatsapp »

Het nieuwe project wordt weer een tien - + - jarig project. Een story app met mini games. Het verhaal krijgt een chronisch zieke hero dat in een fantasy wereld beland. Tijdens de reis en de ontmoetingen heeft de hero flashbacks die het chronisch ziek zijn en alle meegemaakte nare toestanden in de gezondheidszorg en overheidsinstanties weergeven.
Hiermee willen we op een leuke manier weer bewustwording creëren.
Het spel wordt in het Engels. Het wordt een otaku game, mocht je dat wat zeggen.
De eerste mini game is bijna klaar.

Ik vond de hele tijd slakken. Ik heb er 50 leuk gevonden, maar geen enkele heeft ooit een shell laten vallen Door twee playthroughs idk wat ik verkeerd doe
jack wix.
floshky
Beginner
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jan 2023, 14:22

Re: Bewustwordingsclip van PaiThan (slakkenhuisje)

Bericht door floshky »

I love this video....
have you guys watched the anime movie named "I want to eat your "Kimi no Suizou wo Tabetai (I Want To Eat Your Pancreas)"
The aloof protagonist: a bookworm who is deeply detached from the world he resides in. He has no interest in others and is firmly convinced that nobody has any interest in him either. His story begins when he stumbles across a handwritten book, titled Living with Dying. He soon identifies it as a secret diary belonging to his popular, bubbly classmate Sakura Yamauchi. She then confides in him about the pancreatic disease she is suffering from and that her time left is finite. Only her family knows about her terminal illness; not even her best friends are aware. Despite this revelation, he shows zero sympathy for her plight, but caught in the waves of Sakura's persistent buoyancy, he eventually concedes to accompanying her for her remaining days.
Null’s Clash
As the pair of polar opposites interact, their connection strengthens, interweaving through their choices made with each passing day. Her apparent nonchalance and unpredictability disrupts the protagonist's impassive flow of life, gradually opening his heart as he discovers and embraces the true meaning of living.

[Written by MAL Rewrite]
If you've not watched it, please watch it.
amanda44
Beginner
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2023, 16:24
Contacteer:

Re: Bewustwordingsclip van PaiThan (slakkenhuisje)

Bericht door amanda44 »

floshky schreef: 09 jan 2023, 14:39 I love this video....
have you guys watched the anime movie named "I want to eat your "Kimi no Suizou wo Tabetai (I Want To Eat Your Pancreas)"
The aloof protagonist: a bookworm who is deeply detached from the world he resides in. He has no interest in others and is firmly convinced that nobody has any interest in him either. His story begins when he stumbles across a handwritten book, titled Living with Dying. He soon identifies it as a secret diary belonging to his popular, bubbly classmate Sakura Yamauchi. She then confides in him about the pancreatic disease she is suffering from and that her time left is finite. Only her family knows about her terminal illness; not even her best friends are aware. Despite this revelation, he shows zero sympathy for her plight, but caught in the waves of Sakura's persistent buoyancy, he eventually concedes to accompanying her for her remaining days.
https://gbwamod.com/download-fmwhatsapp-apk/
As the pair of polar opposites interact, their connection strengthens, interweaving through their choices made with each passing day. Her apparent nonchalance and unpredictability disrupts the protagonist's impassive flow of life, gradually opening his heart as he discovers and embraces the true meaning of living.

[Written by MAL Rewrite]
If you've not watched it, please watch it.
From which source, I do want to see it??
rupesh
Beginner
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 apr 2023, 10:34

Re: Bewustwordingsclip van PaiThan (slakkenhuisje)

Bericht door rupesh »

amanda44 schreef: 21 jan 2023, 16:25 From which source, I do want to see it?? GBWhatsApp APK
It is available on

Code: Selecteer alles

kayoanime.com
or

Code: Selecteer alles

zoto.to
. Kayoanime will provide you the GDrive link from where you can download and watch it. On Zoro, you can watch it online.
jessiebu
Beginner
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 apr 2023, 12:48

Re: Bewustwordingsclip van PaiThan (slakkenhuisje)

Bericht door jessiebu »

rupesh schreef: 19 apr 2023, 10:38
amanda44 schreef: 21 jan 2023, 16:25 From which source, I do want to see it?? anonymous instagram viewer
It is available on

Code: Selecteer alles

kayoanime.com
or

Code: Selecteer alles

zoto.to
. Kayoanime will provide you the GDrive link from where you can download and watch it. On Zoro, you can watch it online.
Thanks a lot Rupesh for your help!
randytucker
Beginner
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mei 2023, 09:35

Re: Bewustwordingsclip van PaiThan (slakkenhuisje)

Bericht door randytucker »

Zuiderzon schreef: 18 sep 2018, 19:54 N.a.v. een oproep door Slakkenhuisje waarbij chronisch zieke vrijwilligers gezocht werden: https://www.me-gids.net/index.php?name= ... pic&t=7747

is er na tien jaren werk (chronisch ziek zijn is de reden dat het zo lang duurde)
een liedje en clipje af door hun bandje PaiThan. .

U kunt "Vogel" van PaiThan via onderstaande link bekijken en beluisteren:
https://www.youtube.com/watch?v=9xGvquy ... e=youtu.be


dank Slakkenhuisje en co voor jullie doorzettingsvermogen!
Dat is geweldig nieuws! Het is inspirerend om te zien dat ondanks de uitdagingen van het leven met een chronische ziekte, mensen nog steeds hun creativiteit en passies kunnen uiten en hun doelen kunnen bereiken. Ik zal zeker het liedje "Vogel" van PaiThan bekijken en beluisteren. Bedankt voor het delen van dit mooie verhaal!.
simio
Beginner
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jun 2023, 10:28

Re: Bewustwordingsclip van PaiThan (slakkenhuisje)

Bericht door simio »

rupesh schreef: 19 apr 2023, 10:38
amanda44 schreef: 21 jan 2023, 16:25 From which source, I do want to see it?? JTWhatsApp APK
It is available on

Code: Selecteer alles

kayoanime.com
or

Code: Selecteer alles

zoto.to
. Kayoanime will provide you the GDrive link from where you can download and watch it. On Zoro, you can watch it online.
Thank you so much for the useful insights and codes.

Can you help me with my issue?

Please if you have time DM me..
Plaats reactie