Verrast door Hart In Aktie, uitzending op 19 september??

Hier kan je lezen of laten weten wanneer er een programma op tv of radio komt over ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
b0lino
Actief lid
Berichten: 191
Lid geworden op: 18 apr 2006, 20:40

Bericht door b0lino »

Dat had ik ook gelezen waardoor ik er vanuit ging dat het vanavond niet was. Maar door dat reclamefilmpje ben ik toch wat aan het twijfelen. Misschien dat het gewoon een reclamefilmpje is omdat het de start van een nieuw seizoen is, want anders zouden ze het me ook wel laten weten neem ik aan.
..Dansen moet je, mijn kind..
Nienke
Actief lid
Berichten: 329
Lid geworden op: 05 feb 2007, 11:28
Locatie: Vlijmen

Bericht door Nienke »

Dat filmpje heb ik ook gezien, maar kon jou (kep je foto gezien op je site gezien) er niet tussen herkennen.. Maarjah, ik kijk het programma zowieso altijd, dus ga toch kijken vanavond :D
Zoek je eigen geluk, want dit kan niemand anders voor je doen!
Gebruikersavatar
Marjolijn
Oprichter
Berichten: 1270
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:37

Bericht door Marjolijn »

Ga het even proberen te onthouden om het volgende week te kijken. Super gaaf zeg!
Gebruikersavatar
b0lino
Actief lid
Berichten: 191
Lid geworden op: 18 apr 2006, 20:40

Bericht door b0lino »

De plannen zijn weer gewijzigd. Eerst zou de uitzending waarschijnlijk op 5 of 12 september zijn, maar nu kreeg ik te horen dat het waarschijnlijk pas 19 september wordt. Ik heb ook niet in het afloopstukje van 5 september gezien dat ik in de volgende uitzending kom, dus voor de 19e zal het zeker niet zijn..
..Dansen moet je, mijn kind..
Biancavia
Actief lid
Berichten: 299
Lid geworden op: 18 dec 2005, 18:14

Bericht door Biancavia »

Oh, dat is wel jammer, want volgende week ben ik op vakantie. Of kun je via de site van SBS6 ook nog afleveringen terugkijken?
Nou ja, misschien komt het alsnog wel overmorgen? Wat raar eigenlijk dat ze dat niet met zekerheid kunnen zeggen zo kort van tevoren.
Gebruikersavatar
b0lino
Actief lid
Berichten: 191
Lid geworden op: 18 apr 2006, 20:40

Bericht door b0lino »

Op deze site zijn de gemiste uitzendingen wel te zien:

http://www.sbs.nl/modules.php?site=sbs6 ... progid=215

Hoe het komt dat ze dat zo kort van tevoren nog niet met zekerheid kunnen zeggen weet ik ook niet. Ik dacht eigenlijk dat ze dat ook wel eerder zullen weten, maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Ach ja, dat houd het leven spannend :wink:
..Dansen moet je, mijn kind..
Nienke
Actief lid
Berichten: 329
Lid geworden op: 05 feb 2007, 11:28
Locatie: Vlijmen

Bericht door Nienke »

En nu sta je dr echt bij!

Woensdag 19 september, 20.30 uur

Deze week probeert Natasja oma Stien van haar vliegangst af te krijgen. Na 39 jaar huwelijk wil Stien de droom van haar man Bert uit laten komen: op vakantie met het vliegtuig naar Turkije! Lukt het Natasja om Stien in het vliegtuig te krijgen?? Verder verrast Natasja de aan een ligstoel gekluisterde 17-jarige Elianne met een bezoekje aan de musical 'Tarzan' en helpt ze de ongeneeslijke zieke Jeffrey en zijn Tamara met het aanleggen van een tuin met speelruimte voor hun kleine meid Solis.

Liefs, x Nienke
Zoek je eigen geluk, want dit kan niemand anders voor je doen!
Gebruikersavatar
b0lino
Actief lid
Berichten: 191
Lid geworden op: 18 apr 2006, 20:40

Bericht door b0lino »

Jaa, ik zag het toevallig gister ook op internet! Alleen vind ik die zin over mij wel weer een beetje gedramatiseerd hoor. Ik ben helemaal niet aan een ligstoel gekluisterd,, hooguit aan mijn bed of de bank. En zelfs dat niet helemaal Ik moet om de zoveel tijd even kunnen liggen, maar ik ben zeker wel de helft van de dag op! Maargoed, ze moeten ook kijkcijfers zien te trekken denk ik dan maar. Ik hoop dat er niet zo veel mensen op internet kijken wie er de komende uitzending komen, want ik vind die zin echt stom om zo maar even te zeggen.. (of doe ik nu heel ondankbaar??)
..Dansen moet je, mijn kind..
Nienke
Actief lid
Berichten: 329
Lid geworden op: 05 feb 2007, 11:28
Locatie: Vlijmen

Bericht door Nienke »

Hey Elianne,
Waarschijnlijk hebben ze dat opgemaakt uit jouw 'hele' verhaal en niet van de afgelopen maanden denk ik?

Liefs, x Nienke
Zoek je eigen geluk, want dit kan niemand anders voor je doen!
Gebruikersavatar
b0lino
Actief lid
Berichten: 191
Lid geworden op: 18 apr 2006, 20:40

Bericht door b0lino »

Zou best kunnen. En op het moment dat die brief werd geschreven was ik nog wel grotendeels bedgebonden.
..Dansen moet je, mijn kind..
Nienke
Actief lid
Berichten: 329
Lid geworden op: 05 feb 2007, 11:28
Locatie: Vlijmen

Bericht door Nienke »

Dat kan idd een verklaring zijn jah! Hoe lang is het geleden dan dat je moeder die brief had geschreven? En wist je al voordat ze je kwamen "overvallen" dat je moeder een brief had geschreven?

Liefs,x Nienke
Zoek je eigen geluk, want dit kan niemand anders voor je doen!
Gebruikersavatar
b0lino
Actief lid
Berichten: 191
Lid geworden op: 18 apr 2006, 20:40

Bericht door b0lino »

Mijn moeder heeft die brief ergens in mei geschreven. In die tijd kon ik geloof ik zo'n 4x 3 kwartier per dag op zijn. Niet bijster veel dus. Ik wist trouwens niet dat mijn moeder die brief had geschreven. Ik wist helemaal nergens vanaf, dat maakte de verrassing des te groter.
..Dansen moet je, mijn kind..
Nienke
Actief lid
Berichten: 329
Lid geworden op: 05 feb 2007, 11:28
Locatie: Vlijmen

Bericht door Nienke »

Aha ok, verwachtte ik al.. maaar twijfelde even omdat je het wist door je reactie over wanneer de brief geschreven was..

Hoe gaat het nu eigenlijk? Met school weer begonnen enz?
Zoek je eigen geluk, want dit kan niemand anders voor je doen!
Gebruikersavatar
b0lino
Actief lid
Berichten: 191
Lid geworden op: 18 apr 2006, 20:40

Bericht door b0lino »

Het gaat lichamelijk erg goed met me. Ik heb net nog een stukje gefietst :wink: School is ook weer begonnen, dus ik zit weer helemaal in het gareel hihi. Heb afgelopen vrijdag mijn eerste repetitie weer gemaakt. Een 7 voor Engels. Ben er best wel trots op eigenlijk, Engels is niet mijn sterkste kant. Het gaat eigenlijk steeds beter en beter, alles bouw ik op.
Dat voelt zo tof! Psychisch gaat het alleen wat minder, veel problemen enzo. Komt wel weer goed.
..Dansen moet je, mijn kind..
Gebruikersavatar
Henny
Gevorderd lid
Berichten: 1084
Lid geworden op: 20 feb 2006, 12:36

Bericht door Henny »

Hoi bOlino,

Met tranen van ontroering die over mijn wangen rolden heb ik je stukje gelezen.
Wat een verrassing!

En wat is er veel veranderd in het afgelopen half jaar!
Meid, wat fijn!
Goed gedaan!

Veel liefs, Henny
Volgens mij heb je te veel gedaan als je niet binnen drie dagen herstelt. Anders heb je hooguit je grenzen verkend.
Plaats reactie