Medical Medium aanrader ivm verdoofde mond/gezicht

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
sas61
Beginner
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 dec 2017, 20:27

Medical Medium aanrader ivm verdoofde mond/gezicht

Bericht door sas61 »

topic verplaatst. Mod.

Hallo allemaal,

Mochten er forumleden zijn die last hebben van een verdoofde mond (ook de binnenkant) en/of een verdoofd gezicht dan attendeer ik jullie graag op het volgende.

Ik heb sinds medio oktober jl. hetgeen wat ik hierboven beschrijf en was echt de wanhoop nabij...
Na anderhalve maand werd ik door iemand geattendeerd op het boek "Medical Medium" van Anthony William. De persoon die mij attendeerde vertelde mij alsof hij mij aan het lezen was qua (on)verklaarbare ziektes.
Dit heeft alles met het Epstein Barr virus te maken. Dit virus heb ik al jaren en had er toentertijd zelfs nooit van gehoord totdat het ontdekt werd in een grootschalig bloedonderzoek.

Of je nou gelooft of de auteur van het boek daadwerkelijk een medium is of niet maakt wat mij betreft niets uit. Sinds ik mij aan zijn "dieet" houd, is de verdoving een stuk minder geworden.
Als een van de lezers geïnteresseerd is, dan zal ik het "dieet" posten. Dit dieet houdt in om minimaal 3 soorten fruit/groente/supplementen per dag te gebruiken en af te wisselen. Gezien het feit dat het veel supplementen zijn die de auteur beschrijft heb ik me beperkt tot mulitvitaminen waar ook veel in zit.

Ik hoop dat ik iemand met dit bericht een beetje/veel hoop heb gegeven en merk het wel als iemand geïnteresseerd is.

N.B. fruit is geen boosdoener voor je lichaam - zoals ik altijd dacht - maar het tegendeel (staat volledig beschreven in het boek)! En inderdaad, ik heb nergens last van waar ik bang voor was.
Gast

Medical Medium aanrader ivm verdoofde mond/gezicht

Bericht door Gast »

Waar was je dan bang voor?
Gebruikersavatar
sas61
Beginner
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 dec 2017, 20:27

Medical Medium aanrader ivm verdoofde mond/gezicht

Bericht door sas61 »

brandy schreef:Waar was je dan bang voor?
Ik hoop dat ik nu de juiste handeling verricht met een quote.. anders wordt het een privébericht...

Ik was bang voor allergische reacties met bepaald fruit zoals bijv. frambozen (heerlijk!) maar waar ik normaliter galbulten en rode opgezwollen handen van krijg.

Ik zou graag de "heather" willen aanvullen met de woorden Epstein Barr Virus die aardig huishoudt bij ME patiënten.

Ik zat jaren geleden onder de nickname Sas op deze site en vind de website weliswaar professioneler geworden maar niet gebruikersvriendelijker.
Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

Medical Medium aanrader ivm verdoofde mond/gezicht

Bericht door Zuiderzon »

sas61 schreef:Ik zat jaren geleden onder de nickname Sas op deze site en vind de website weliswaar professioneler geworden maar niet gebruikersvriendelijker.
Dank voor het compliment ivm professioneler geworden.
Wat betreft gebruiksvriendelijkheid, zijn we ons ervan bewust dat de website aan vernieuwing toe is, ook aangepast aan mobiel gebruik. Alleen ontbreekt voorlopig de energie en gezondheid om dit in gang te zetten en dit uit te besteden. Hopend op begrip hiervoor.

Zuiderzon, admin
Hoop doet leven!
Gebruikersavatar
semma
Gevorderd lid
Berichten: 1448
Lid geworden op: 23 nov 2011, 03:15

Medical Medium aanrader ivm verdoofde mond/gezicht

Bericht door semma »

Wat ik op alle andere sites gezien heb, doet me huiveren bij het vooruitzicht op "gebruiksvriendelijk" maken.
Er is een site niet meer toegankelijk voor me geworden omdat ik gewoon de desktop heb en niet over het scherm veeg maar de muis gebruik.
Er zijn de vele sites waar de updates mislukten.
Er zijn de sites waar de layout afschuwelijk werd (druk, die schreeuwde web-format koppen waardoor de koppen en subkoppen alle aandacht van de kleine tekst wegschreeuwen en onderscrhiften bij afbeeldingen onleesbaar zijn wegens nog kleiner en nog grijzer. En daartegenover die vooraf ingevulde vakken met "grijze" tekst "vul hier .... in", zodat je daar de cursor niet zien kan.
Plaats reactie