Zorg.nu

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
josje15
Gevorderd lid
Berichten: 2775
Lid geworden op: 06 nov 2012, 14:10

Zorg.nu

Bericht door josje15 »

Vandaag heb ik een berichtje gestuurd aan zorg.nu met de vraag of ze aandacht willen besteden aan ME.Wie dat een goed idee vindt, roep ik op dit ook te doen.

https://zorgnu.avrotros.nl/contact/contact-opnemen/
'mijn leven neemt haar eigen vlucht'
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Zorg.nu

Bericht door asje »

Goed idee, wil ik ook wel doen. Maar als mensen (redacties) helemaal niet ingevoerd zijn in de ME-geschiedenis, hebben ze heel veel - juiste - informatie nodig, zit een beetje te dubben daarover.
Life smells...
Gebruikersavatar
agnes
Actief lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 01 jun 2009, 21:55

Zorg.nu

Bericht door agnes »

Ik heb ook een berichtje gestuurd. Daarin heb ik geschreven dat ze ver moeten blijven van CGT/GET en de Radboud universiteit en SOLK.
Als deskundigen dr. Visser en de Steungroep genoemd.
Op die manier doe je er alles aan om te zorgen dat het op de juiste manier belicht wordt. Anders denkt men al gauw dat de GR het wel weet, want die zijn met een advies bezig....Dan zou het tegen ons werken.
Je zou een aantal goede artikelen kunnen noemen en de zgn. Canadese criteria. De website van Frank Twisk heeft ook veel goede informatie, maar ik weet niet of dat voor niet ingewijden bruikbaar is.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Zorg.nu

Bericht door asje »

Anders denkt men al gauw dat de GR het wel weet, want die zijn met een advies bezig....
Ja, precies.

Waar ik tot nu toe ook aan denk: De ICC (moeten we nu gebruiken, dat zijn de huidige criteria = vervolg op de CCC), de PACE-fraude, het verhaal van 'dauer' en Kees Kooman's boek.
Life smells...
Plaats reactie