Steun Dr. Nigel Speight via een e-card

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

Steun Dr. Nigel Speight via een e-card

Bericht door Zuiderzon »

Op 20 april besliste de Britse General Medical Council (GMC) om beperkingen op te leggen aan de medische licentie van Dr. Nigel Speight, die beter bekend is voor zijn werk in het beschermen van kinderen met ME/CVS tegen ongeschikte psychologische interventie en het weghalen van kinderen bij hun familie.

Patiënten zijn een e-card gestart om berichtjes te verzamelen als steun voor Dr. Speight, deze zal op dinsdag 26 april aan hem worden toegezonden. Iedereen mag een berichtje in de kaart schrijven en registratie is niet noodzakelijk.

E-card: http://www.groupcard.com/c/1pOfl_wAToT

Meer info: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... -1548.html
Hoop doet leven!
Gebruikersavatar
meintje
Vertaler
Berichten: 281
Lid geworden op: 10 feb 2014, 12:39

Steun Dr. Nigel Speight via een e-card

Bericht door meintje »

afschuwelijk dat dit deze dokter overkomt die zich zo heeft ingezet voor kinderen met ME en hun gezinnen. Misschien geeft het aan dat de ifficiele instanties daar zenuwachtig aan het worden zijn en nu naar dit soort maatregelen grijpen. Tot over anderhalf jaar dr Speight! (hem is ook verboden om te spreken op bijeenkomsten, maar over 18 maanden is deze sanctie weer opgeheven als ik het goed heb begrepen).
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Steun Dr. Nigel Speight via een e-card

Bericht door asje »

Dit soort 'maatregelen' zijn al eerder getroffen, maar idd, de strijd wordt erg hard gevoerd nu. De laatste stuiptrekkingen? Een ramp voor de ME-kinderen in nood.

Teken allen de kaart!
Life smells...
Plaats reactie