blunders door concentratie- en geheugenproblemen

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
dora75
Beginner
Berichten: 25
Lid geworden op: 28 mar 2012, 14:58

Bericht door dora75 »

De groene container bij de weg zetten.....en denken dat de buren allemaal in de war zijn omdat hun de grijze hebben neer gezet...;)

Met de trein naar zuidhorn moeten en dan pas uitstappen in buitenpost en na 10 minuten er pas achterkomen dat je helemaal verkeerd zit.....
Don't lose hope.....you never know what tomorrow will bring!!
diederik
Gevorderd lid
Berichten: 2628
Lid geworden op: 21 jun 2009, 18:38
Locatie: Antwerpen

Bericht door diederik »

Ik poets uit gemakzucht mijn tanden 's avonds dikwijls op toilet, dat bespaart tijd.

Anyway, nu had ik net de lichten al uitgedaan en was al halverwege de trap naar boven, toen ik me realiseerde dat ik nog een tandenborstel in m'n mond had.
Ik weet weinig.
Gebruikersavatar
marianneke
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 444
Lid geworden op: 15 mei 2010, 11:25

Bericht door marianneke »

Ik heb vanmorgen bijna bakboter in mijn sojayoghurt gedaan i.p.v. ahornsiroop. Ze staan bij mij naast elkaar in de koelkast maar waren blijkbaar van plek verwisseld en ik pak met mijn duffe misthoofd gewoon blindelings een fles uit de koeling van de plek waar hij normaal hoort te staan.. Gelukkig kwam ik er nog net op tijd achter.
JannekeB
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2256
Lid geworden op: 28 jan 2009, 09:46

Bericht door JannekeB »

Ik ga douchen dus pak een schone onderbroek en een schoon paar sokken. Daarna naar de slaapkamer voor een trui. Verrek.... en waar heb ik nu mijn onderbroek gelaten?? :shock: Op de badkamer al? Nee. Op de slaapkamer in de kast gelegd? Nee. Op de overloop op het kastje? Nee.

O sjips, op de plank boven het onderbroekenmandje, lekker slim :lol:
"I don't look sick? That's because my illness isn't on my face"

Hoe werkt LDN?
Gebruikersavatar
dora75
Beginner
Berichten: 25
Lid geworden op: 28 mar 2012, 14:58

Bericht door dora75 »

Ja en dan ben je al bekaf voor dat je gaat douchen ;)

Ik was net in de winkel....wil gaan pinnen...geen pinpas. Had ik daar voor gekeken hoe veel geld ik nog had en mijn pasje in het automaatje laten zitten....

Kan iedereen overkomen zegt de kassierre...Nou voor ons is het dagelijkse kost...en we worden er zoooooo moe van....
Don't lose hope.....you never know what tomorrow will bring!!
Gebruikersavatar
slakske
Beginner
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jul 2011, 15:09

Bericht door slakske »

ikzelf doe geregeld een miskoop. Wacht vaak zolang tot het "redelijk goed" gaat en ik de aankoop echt niet meer kan uitstellen. Eens thuis besef ik dan welke miskoop ik alweer gedaan heb. :(
Gebruikersavatar
karolien
Donateur
Donateur
Berichten: 2913
Lid geworden op: 17 jun 2009, 18:33

Bericht door karolien »

@slakske,

Leuke en toepasselijke nickname...
I take one day at a time, unless they all attack at once.
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

JannekeB schreef:Ik ga douchen dus pak een schone onderbroek en een schoon paar sokken. Daarna naar de slaapkamer voor een trui. Verrek.... en waar heb ik nu mijn onderbroek gelaten?? :shock: Op de badkamer al? Nee. Op de slaapkamer in de kast gelegd? Nee. Op de overloop op het kastje? Nee.

O sjips, op de plank boven het onderbroekenmandje, lekker slim :lol:
Douchen of wassen en aankleden is bij ook altijd verrassend... Douchen en dan vergeten dat alle handdoeken in de was zitten en ik dus een nieuwe uit de kast van de slaapkamer mee had moeten nemen. Of daarna op bed zitten aan te kleden, nadat ik sokken naast me op bed had gelegd. Om vervolgens op te staan en in de kast te duiken om sokken te pakken... Pfffffffffff.
JannekeB
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2256
Lid geworden op: 28 jan 2009, 09:46

Bericht door JannekeB »

Inderdaad zo is douchen nog vermoeiender! Goed dat je het zegt van de was, die van mij moet nog in de droger, helemaal vergeten!!!

We hebben een diepvriezer in de schuur, lief had boodschappen gedaan, ik loop er mee naar de schuur. Handen vol, dus leg pizza even in het rek.ik dacht nog: vooral niet vergeten!!! Wat vind ik vandaag in dat rek? Juist!! :roll:
"I don't look sick? That's because my illness isn't on my face"

Hoe werkt LDN?
Gebruikersavatar
petraroos
Donateur
Donateur
Berichten: 5756
Lid geworden op: 31 mei 2009, 10:58
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door petraroos »

goeiemorgen,

Een leuke blunder
Nieuwe portemonee (he ,hoe schrijf je dat nou??!!) gekocht,
alles overgeheveld van mijn oude naar mijn nieuwe,
vind ik in een vakje nog €30.
was vergeten dat ik ze daar verstopt had #-o :D lang geleden.

lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Wat zonde van je pizza, Janneke. Maar wat een fijne verrassing voor jou, Petraroos!
Gebruikersavatar
petraroos
Donateur
Donateur
Berichten: 5756
Lid geworden op: 31 mei 2009, 10:58
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door petraroos »

goeiemorgen,

Ja ,goed he Bloem,
kan ik mooi 2 kilo Amandel goud van kopen :wink:

lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Zo jij hebt de smaak te pakken! Ik zat vanmorgen op glutenvrijemarkt.com te kijken en daar kost een zakje van 100 gram wel 2 euro!!! Ik hou het maar op rijst/boekweit/teff brood. Wel met zonnebloem en pompoenpitten.

Had ook nog een bloopertje of twee, maar ben er al weer eentje vergeten... Ik zat vanmorgen op de bank wat losse draadjes in een breiwerk af te kanten en dus ook af te knippen. Toen zag ik een lelijke draad aan mijn rok, wil ik die afknippen en zoek ik in mn tasje naar de schaar. Geen schaar. Ga ik dus maar verder waarmee ik bezig was en knip op de automatische piloot draadjes af met de schaar die naast me op de bank lag. Zuuuuuuuuuuuuuuuuuuucht. Gelukkig was ik er nog niet voor op gestaan.
stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

Bericht door stargazertje »

Ik zat vanavond op de bank en dacht van wat??? groeit er nu schimmel in de bak?? Nee, toch? Nee, zaagsel/hooi kon het niet zijn. Plots komt de schimmel in beweging ook nog. Bleek het een pluk haar te zijn van Luna (gemengd schimmel cavia). Sorry ben niet gewend dat het te zien is, maar ze is natuurlijk nog aan het groeien. :oops: :lol:
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Hubby zegt me doodleuk dat hij 10 dagen op vakantie zal gaan met zijn vrienden de dag na de trouw van zijn zus (volgend weekend). Ik viel zowat van mijn stoel. De kinderen wisten ervan alleen ik herinner me er helemaal niets van. Hij beweert bij hoog en bij laag dat ik het al weet sinds december.

Na de shock en de tranen voel ik me nog steeds een randdebiel en kandidaat voor Alzheimer.

De trouw van zijn tweelingzus in Frankrijk ga ik nu wel afzeggen want nadien 10 dagen alleen een huishouden runnen, is een garantie voor een ziekenhuisopname.

Vanavond ga ik slapen met een slaappilletje :shock:
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Plaats reactie