Petitie Groep MEDenHaag: Erken Myalgische Encefalomyelitis

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

jansenc
Gevorderd lid

Bericht door jansenc »

waar ik nu benieuwd naar en annac is of hier nu een pvv lid op reageerd op mijn brieven reageren bijna alle partijen maar niet de pvv.

je kunt goed schrijven en ik begrijp je ook heel goed ook al vind ik die opmerking over allah niet zo gelukkig maar ik ben bang dat de andere partijen het niet zo zien. misschien de vvd wel . deze brief zou goed zijn voor wilders. ja ik heb je pb gelezen en ik heb net de provinciale staten van groningen aangeschreven

groetjes christa
Teken En Verspreid Petitie Erken ME: http://petities.nl/petitie/erken-myalgi ... che-ziekte
annac
Gevorderd lid

Bericht door annac »

Goed dat je me eraan herinnert.

De PVV ga ik nog benaderen. Eigenlijk moet die JUIST regeren, vind ik!

Nou, wat mij betreft had ik er God neergezet. Vond je dat dan ook ongelukkig? Allemaal een pot nat, die geloven. Spelen wat mij betreft onder hetzelfde hoedje als de psychische ideologie die Nijmegen belijdt en heel Nederland mee evangeliseert, in de tang houdt.

Er worden oorlogen om gevoerd, om geloven, en de ME-strijd is daar helaas ook het slachtoffer van geworden. Zou niet zo moeten zijn, want de bewijzen dat het niet om een geloof maar over FEITEN gaat zijn er, maar wil men niet aan. Arrogant te denken de waarheid in pacht te hebben.

Ha, ha, heb Provincie ook per ongeluk al aan geschreven!!!! Ff niet goed opgelet.

Sorry, maar misschien pakt het juist goed uit?
jansenc
Gevorderd lid

Bericht door jansenc »

nee god had ik ook niet zo goed gevonden iemands geloofovertuiging laat ik altijd buiten dit soort dingen het kan afstoten
en is niet van belang maar ik begrijp je emoties heel goed

groetjes christa
Teken En Verspreid Petitie Erken ME: http://petities.nl/petitie/erken-myalgi ... che-ziekte
annac
Gevorderd lid

Bericht door annac »

jansenc schreef:nee god had ik ook niet zo goed gevonden iemands geloofovertuiging laat ik altijd buiten dit soort dingen het kan afstoten
en is niet van belang maar ik begrijp je emoties heel goed

groetjes christa
Het probleem is dat gelovigen van hun kant zich bij dit soort dingen vaak juist NIET aan de neutraliteit houden. Dat merk je toch aan Nijmegen?

Christa, elke ideologie kan zover gaan dat het een geloof wordt. En dan bemoeien ze zich veelal arrogant naar anderen toe.

Dat is wat ik probeer duidelijk te maken. Iedereen mag geloven wat ie wil maar beweer dan niet wetenschappelijk te handelen, dat is het probleem nou net. Objectiviteit is al moeilijk genoeg.
jansenc
Gevorderd lid

Bericht door jansenc »

ik begrijp je maar politici niet denk ik dat probeerde ik duidelijk te maken

voor het gedrag van nijmegen zijn sowieso geen woorden te vinden :evil: :evil:

we houden erover op

ik vind het leuk dat er veel restaurants tekenen ik zie dat omdat ik de namen even nakijk om te zien of er statenleden bij zijn Ik denk dat die door de actie van john komt die de sterrenrestaurants heeft aangeschreven
groetjes christa
annac
Gevorderd lid

Bericht door annac »

==Christa: ...ik begrijp je maar politici niet denk ik dat probeerde ik duidelijk te maken....==

Ha, ha, jij hebt een nog lager dunk van politici dan ik, lijkt!

Maar mooi, we gaan stug door met iedereen over te halen te tekenen!
mirande
Actief lid

Bericht door mirande »

Nog 3 te gaan en we hebben er 5700!

Zou dat geen te gekke afsluiting zijn van vandaag? :idea:
Ik duim in elk geval.

xxx

jansenc
Gevorderd lid

Bericht door jansenc »

annac er hebben 2 pvv leden gestemd waaronder 1 lid van de gemeente groningen

goed gedaan

christa
stargazertje
Gevorderd lid

Bericht door stargazertje »

Had ik al veel eerder willen doen, maar heb aan de beheerders van 2 caviafora gevraagd of ik op het fora mag oproepen of ze de petitie willen tekenen. Echter, als het mag, heb ik wel nodig om even een pakkende begeleidende tekst nodig bij de link. Wordt vervolgd.
jansenc
Gevorderd lid

Bericht door jansenc »

stargazertje laat even weten als het accoord is van cavia forum dan stuur ik je een pb met een hopelijke goede tekst

groetjes christa
annac
Gevorderd lid

Bericht door annac »

jansenc schreef:annac er hebben 2 pvv leden gestemd waaronder 1 lid van de gemeente groningen

goed gedaan

christa
Ja juist zij zouden vooral moeten tekenen. Ze zijn, net als de SP, vooral begaan met gezondheidszorg, toch?

Wat grappig, stargazertje, dat je caviafora benadert! Het doet me glimlachen en verbazen: wat zijn er toch een fora. Je kunt zo gek niet bedenken! Elke hobby heeft er wel één of twee.
stargazertje
Gevorderd lid

Bericht door stargazertje »

We hebben in ieder geval een ok voor 1tje. Laat die nu net het drukste zijn?
dino
Gevorderd lid

Bericht door dino »

Haha dan weet ik welk forum je bedoelt ;). Hoop dat er veel mensen tekenen!
mirande
Actief lid

Bericht door mirande »

Top dat er zoveel ideeen komen en op gepakt worden.
En als ik zoals in Groningen zie dat het gelijk zijn vruchten afwerpt denk ik WOW.
Heerlijk dat 'met zijn allen'.
annac
Gevorderd lid

Bericht door annac »

Is heel besturend Nederland al benaderd? Alle Provincies zijn geloof ik door jou, Christa, aan geschreven ?

Ik wil mij wel op de nog niet benaderde Gemeente-raden, en/of bv die van kleine gemeenten storten.

Deze raden voelen vaak nogal eens druk vanuit Den Haag en door zoiets als een ME-petitie en kan hun onrechtvaardigheidsgevoel geprikkeld worden en positief bewogen worden naar een neiging tot tekenen hiervan.

Had jij, Christa, nu ook de PVV algemeen benaderd? Zijn alle plaatselijke afdelingen van die partij al benaderd? Jij sprak nl ergens je teleurstelling uit over de reactie van deze partij.

Zeg het maar. Ik probeer zelf ook een beetje uit te zoeken hoe en wat maar misschien hebben jullie een helder overzicht over de nog openstaande mogelijkheden tot het benaderen van bestuurders.
Plaats reactie