Mijn ME coming out op TV . Hulp nodig

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Melanie
Donateur
Donateur

Bericht door Melanie »

Wowwww grigor, TOP!!! =D> =D> =D> Respect. Bedankt!!!

By the way, ik ben 10 jaar ouder is dat een heel groot probleem. 8) :oops: :lol: Wat zie jij er goed uit zeg :shock: 8-[
Dear Karma, I have a list of people you missed
Grigor
Gevorderd lid

Bericht door Grigor »

Haha. Wat aardig.

Wat ze eruit hebben geknipt is dat ik op mannen val. Had daar nog een heel verhaal over gehouden. Dat een tijd geleden er ook voor homoseksuele mannen CGT werd gegeven om van hun homoseksualiteit af te komen. En dat het nog steeds gegeven wordt voor ME. Maar dat is er niet ingekomen want het interview was al erg lang. Komt wel het interview in hun blad te staan denk ik.

Dus nee de 10 jaar is niet echt het probleem Hahaha.
Gast

Bericht door Gast »

Tja,homo en ME,das dus dubbel CGT... :wink:
Grigor
Gevorderd lid

Bericht door Grigor »

Hahahaha Brandy. Te grappig. Yup. Hebben ze wat te doen tenminste . Hun pensioen is verzekerd.
lulu
Gevorderd lid

Bericht door lulu »

Grigor schreef:Uh. Spieren zijn er niet meer. Grote frustratie. Maar dank je Lulu.
Ben benieuwd wat de NRC gaat opbrengen.
Ja, dat is het gemene.
De arm achter je hoofd "ziet" er gespierd uit. Maar na anderhalf jaar bedlegerig zal daar wel veel aan veranderd zijn.

Nog een knuffel van een bepaalde leeftijd!
STOP de mishandeling van ME patiënten!
Grigor
Gevorderd lid

Bericht door Grigor »

Nah ja 8 jaar ziek. In die tijd is het zeker al afgezakt. Als mensen zeggen je ziet er niet zo ziek uit zeg ik wel eens van dat ik er nooit zo bij zou lopen. Fysiek gezien. Mijn ongetrainde lichaam laat het resultaat van de inspannings intolerantie goed zien
lulu
Gevorderd lid

Bericht door lulu »

Ah ik dacht ook al dat het langer was, dus anderhalf jaar geleden had je de grote crash zeg maar.

Zo te horen mis je niet alleen de dans, maar ook het optimaal in conditie zijn en het goed aanvoelen/verzorgen van je lijf. Als danser zal je mss nog meer dan andere topsporters je lijf en leden monitoren.
Izzy
Gevorderd lid

Bericht door Izzy »

Mooi verwoordt, erg goed gedaan!
Grigor
Gevorderd lid

Bericht door Grigor »

Nou ik denk dat de sporters beter begeleid worden dan de dansers. Maar dat is een ander verhaal.
Maar ik mis nu zelf meer gewoon het dansen ansich. Niet perse professioneel. Maar lekker uit je dak gaan in de huiskamer. Of tijdens het uitgaan.

Precies de grote crash begon in April 2013 en rond deze tijd kwam het in het donker liggen 3 maanden.
lulu
Gevorderd lid

Bericht door lulu »

En ben je ook in je werk ziek geworden?
Tijdens repetitie, voorstelling?
ilse71
Beginner

Bericht door ilse71 »

Mooi gedaan, Grigor, bedankt!
Hopelijk opent dit de ogen van sommige mensen, om te zien dat iemand die fysiek op zo'n niveau functioneerde, zo kan geveld worden door deze ziekte.
Hoedje af voor jou,
Ilse
poppetje
Donateur
Donateur

Bericht door poppetje »

Grigor, Ik vind het een super helder filmpje, heb het meteen op mijn twitter (@mecvsnieuws) gedeeld en op mijn facebook hoop dat vele anderen dat ook doen. Fantastisch dat je dit hebt gedaan !
annac
Gevorderd lid

Bericht door annac »

Tje, indrukwekkend, grigor.

Kun je in je verbeelding nog dansen, met de goeie muziek?

Jij deed precies aan die vorm van kunst die ik altijd als de allermooiste heb ervaren, zelf ook danseres willende worden. Fan van Nederlands danstheater die ik ooit ook in Londen zag optreden, 1 en 2, waar ik nog oude gebuikte programma boekjes van heb van de jaren '60, vol mooie foto's. En de andere moderne gezelschappen. Helaas kan ik de voorstellingen niet meer betalen en volg nu evt, choreografen op tv. op zondag enzo.

Hebben ze het tegenover jou al eens gehad over het bang zijn om te bewegen? Vloog je toen niet tegen het plafond?

Je ziet er inderdaad goed uit, helemaal niet ziek! Maar daar heeft iedereen hier last van. Sommigen, zoals jij en ook mijn zoon, nog meer dan normaal.

Ik geloof het direct dat dansers minder goed begeleid worden dan sporters. Zal wel aan de hoeveelheid fans liggen, de massaliteit? En hoe luceratief e.e.a. is? Geen/weinig landsbelangen mee gemoeid? Met kapotte voeten oid doordansen is geen uitzondering, weet ik. 'n Keiharde wereld, de kunstwereld sowieso, ook al lijkt alles zo mooi en romantisch. Net zoiets als psychisch getraumatiseerde politiemensen werk blijven doen, flink zijn enzo.

Ben benieuwd hoe e.e.a. zich verder ontwikkelt. Rust goed uit.
asje
Donateur
Donateur

Bericht door asje »

Mooi, prachtig, heel goed! Eh, ja, komt ook door je uiterlijk én het dansen.

Hier nog een 50+ zoen op de wang:-)

Dames, die mooie jongens zijn altijd weer ho hè, helaas. Nou ja, maakt niet uit, anders moesten we dan weer cugars zijn.

Even serieus, ik heb vaak het idee dat het percentage homo's wat hoog ligt onder mail-ME-ers ...
Life smells...
Grigor
Gevorderd lid

Bericht door Grigor »

Het Youtube filmpje heeft nu over de 1000 viewers lol.
Plaats reactie