Ik heb in mijn mail naar DML mijn excuses maar aangeboden voor de onkunde van Nederlandse belastinginspecteurs

@metoo: Als je een brief hebt gehad dat ze het nader gaan onderzoeken zal je er niet onderuit komen. Bij mij ging alles pas lopen toen ik ging bellen (krijg normaal teruggave altijd in mei, daarna steeds brieven dat het uitgesteld werd). Nadat ik alle bonnetjes had opgestuurd heb ik weer 8 weken niks gehoord. Toen ik belde kreeg ik dus te horen dat het zou worden afgewezen. Want geen erkende arts, medicatie niet voorgeschreven maar voorgesteld enzo. Mijn reactie op hun eerste argument (heb met 2 inspecteurs gesproken); prof.dr. DML is verbonden aan de Vrije Universiteit Brussel, hij is zowel cardioloog als internist. Ik heb dus geen idee waarom jullie stellen dat hij geen erkend arts zou zijn en al helemaal niet waarom jullie er 8 weken over gedaan hebben om die conclusie te trekken...
De inspecteur heeft me nu beloofd dat hij het heel snel af zal handelen zodra de brief van DML binnen is (hoewel hij ook nog wel ingewikkeld deed dat ik de kosten niet bij zorgverzekering heb gedeclareerd, heb uitgelegd dat ik bezig ben met rechtzaak over kosten van 2009 dus dat ik nu natuurlijk geen kosten van 2010 kan declareren als ik niet nóg een procedure wil).
Als je net als de teruggave snel nodig hebt, zou ik er toch maar eens achteraan bellen. Je mag me natuurlijk altijd een bericht sturen! Ik ben inmiddels volgens mij beter op de hoogte van alle regels dan de belastingdienst zelf

Alleen bonnetjes opsturen is trouwens niet voldoende, de inspecteur heeft blijkbaar geen tijd om die allemaal na te kijken, ik moest daarna alsnog een overzicht sturen van alle medicatie met het bedrag erbij. Die kan ik je wel mailen als je me pb stuurt met je email.
Succes!