Ja dat besefte ik laatst ook, dat ik al m'n halve leven ziek was. Dat was niet zo'n fijn momentcansado schreef:@Nasa, dan heb je al je halve leven deze ziekte! Dat is niet mis... Juist voor alle jonge mensen moeten de wetenschappers voortmaken met het vinden van de oorzaak en ontwikkelen van medicijnen!

Daarom denk ik uit zelfbescherming ook dat ik altijd ziek ga blijven, niet teveel verwachtingen. Aan de andere kant heb ik zoveel dromen. Heb dan wel niet echt een jeugd gehad, misschien kan ik al die dromen nog ooit waarmaken. Dus huphup onderzoekers!

@yarwen: ook fijn om het eens anders te bekijken hé. Wat absoluut niet wegneemt dat het gewoon rot is dat je leven wordt afgenomen nog voordat je er echt mee kunt beginnen. Maar goed, ik moet wel anders ernaar kijken, want ik zou er anders niet vrolijker op worden

Ik zie gewoon dat mijn moeder het moeilijker heeft met het aanvaarden van haar ME dan ik. En ik denk dat dat o.a. te maken heeft met het feit dat ze weet hoe het is om gezond te zijn.
Met wat je hebt meegemaakt en hoe je er nu over denkt, moet je wel een sterke vrouw zijn. Chapeau!