Na twee hele zware dagen lijk ik het vandaag weer redelijk onder controle te hebben. Gisteren ging het bijna mis, maar ik heb het gered. Op naar die € 50,00!
Groetjes,
Vlindertie
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
Keilief!
Ik ga zo naar mijn vader toe en die rookt echt de een met de ander dus dat wordt
weer een test. Door mijn verder eenzame bestaan ben ik sinds mijn stoppen niet met rokers in aanraking geweest. Ik ga bij Pa maar eens diep ademhalen hahahaha.
Komt goed. Ik hou jullie op de hoogte.
Oja, zaterdag zit ik aan de € 50,00!!!!
XX Vlindertie met de vrije luchtwegen
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
Het viel me dus reuze mee bij mijn Pa. Ik vond het gewoon stinken zelfs.
Ik heb vandaag alvast die € 50,00 overgemaakt naar dit forum.
Dat we er nog maar heel lang gebruik van kunnen maken.
Fijn weekend iedereen.
Rookvrije Fladderaar
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Heel erg bedankt allemaal voor jullie lieve woorden en steun. Ik fleur er helemaal van op.
En op deze rotdag kan ik dat goed gebruiken en ga ik dus NIET roken!!! Jullie reacties
zijn nu mijn `shotjes`.
Dikke knuffel,
Vlindertie
Hihi, voel me zo gevleid...
Ik heb nog nooit zoveel steun ineens gehad.
Ik was altijd voor iedereen het toonbeeld van de IJzeren Vrouw, je weet wel dat wijf dat ALLES kan. Als je alles kunt, heb je dus ook geen steun nodig. Tenminste, zo denken de mensen in mijn omgeving blijkbaar. En nu ik niet meer aan dat toonbeeld voldoe, zie ik ook niemand meer. Dat is mij best want ik heb veel meer aan jullie die ik nog nooit heb gezien maar me nemen voor wie ik ben en me steunen gewoon omdat ik het ben.
ME-CVS leert je wat dat betreft wel realistischer naar het leven kijken......
Goed, vandaag dus 9 dagen rookvrij en ik ben zelfs trots op mezelf.
Waar zal ik eens voor gaan sparen? iemand tips?
XX Vlindertie
Grappig, die omschrijving dat je altijd zo'n sterke was. Dat zal mijn omgeving ook wel hebben gedacht. Nu dus niet meer, en daar hebben ze ook wel behoorlijk wat moeite mee (de enkele mensen die ik nog zie dan).
Ja, wel een ander imago!
Fantastisch dat je het niet-roken volhoudt en ga zo door
Apart inderdaad, al die mensen die elkaar nog nooit hebben gezien en elkaar steunen, een peptalk geven, ervaringen uitwisselen, enz. Bijzonder!!! Blijkbaar schept eenzelfde ziekte, eenzelfde soort "lijden" een bijzondere band.