Honger
Moderator: Moderators
Honger
klinkt mij heel bekend in de oren... ik heb dan ook zo'n hongergevoel, voel me slap en moet eten dan, ook vooral koolhydraten, want anders heb ik het gevoel dat ik ga vallen. Hoewel het geen hypo is! (is al getest geweest).. Als ik dan niet eet, word ik nerveus, begin ik te transpireren...
Honger
Ik ken het niet zo. Maar ik weet wel dat koolhydraten eten helpt tegen stress, mss heeft het daar iets mee te maken. In zo'n crash heeft je lichaam stress.
Life smells...
Ik dacht meer aan mitochondriale gebrek aan energie.
De laatste twee jaar voor mijn definitieve crash kon ik niet meer concentreren op mijn werk (veel denk , lees en schrijf-werk) - als ik niet flink wat boterhammen tegelijkertijd at. En het was geen "gewoon" honger gevoel - maar het kwam uit mijn hersentjes - ik kon gewoon niet denken.
De laatste twee jaar voor mijn definitieve crash kon ik niet meer concentreren op mijn werk (veel denk , lees en schrijf-werk) - als ik niet flink wat boterhammen tegelijkertijd at. En het was geen "gewoon" honger gevoel - maar het kwam uit mijn hersentjes - ik kon gewoon niet denken.