Oproepje: stem op de site van Sire!

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Alie
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door Alie »

we zitten bij de eerste vier en ik heb nog een paar mensen
die gestemd hebben mometeel zijn er ongeveer 51 stemmen van familie en kennissen die gestemd hebben goed he
linda blijven geloven hoor
nina
Beginner

Bericht door nina »

ik heb 6 email adressen.. allemaal gebruikt :D
Alchemist
Actief lid

Bericht door Alchemist »

Inmiddels heeft promotie borstvoeding de boterhamworst ingehaald, en staat dus nu direct onder ons. Dit onderwerp krijgt momenteel heeeeeel veel stemmen. Dus zet hem op allemaal, we hebben nog iets meer dan 24 uur te gaan!
"Falling in love is not at all the most stupid thing people do - but gravitation cannot be held responsible for it" <Albert Einstein>
sterre
Gevorderd lid

Bericht door sterre »

Raar hoor. Heb net een mail gekregen van sire dat het tot dinsdag 25 november duurd. Ik neem aan dat dat dinsdag 25 oktober is. Hebben jullie ook een mail gekregen?
Alchemist
Actief lid

Bericht door Alchemist »

Er staat ook in dat 4 oktober bekend wordt gemaakt wie er heeft gewonnen. Dus ik neem aan dat het om dinsdag 25 september gaat...
"Falling in love is not at all the most stupid thing people do - but gravitation cannot be held responsible for it" <Albert Einstein>
Gast

Bericht door Gast »

nou dat viel dus even tegen vanavond,
ik dacht dat ze de top 20 lieten zien maar het was de top 20 sleektie van de club van 100, en niet
de huidige top 20 van sire.
dus we kwamen er niet op , maar staan natuurlijk nog wel op plaats 4.
nu vind ik het ook leuk om iemand te groeten, en iets weggeven doe ik ook wel eens, en ik dring ook niet voor bij instappen trein(geen energie hihi) ik groet de buschauffeur altijd.... dus waar hebben we het over?
dit staat in geen verhouding met ons probleem een ziekte die zo onbekend is en ontkend word.,
groetjes marion
Alchemist
Actief lid

Bericht door Alchemist »

tja, daar was ik al wel bang voor....
annac
Gevorderd lid

Bericht door annac »

Wat en TOTAAL ONZINNIGE UITZENDING VAN DE CLUB VAN HONDERD.

En

HOE KWAMEN DEZE LOLLIGERDS OP TV??????????
Nienke
Actief lid

Bericht door Nienke »

Gelukkig!'
Het stemmen zit erop en we zijn op plaats 4 blijven staan!

Hopelijk wordt er serieus naar het onderwerp ME/CVS gekeken, en kiezen ze voor ons!
Afwachten tot 4 oktober!

Liefs, x Nienke
Zoek je eigen geluk, want dit kan niemand anders voor je doen!
sterre
Gevorderd lid

Bericht door sterre »

Allemaal duimen hoor!!!
annac
Gevorderd lid

Bericht door annac »

Gister zat bij Loretta Schrijvers in het programma Max iemand van Sire, wat ik dus toevallig eventjes zag. En zij had het over een onafhankelijke deskundige jury die de zaak zou beoordelen.

Maar ik vraag me af, kunnen wij nog iets doen naar Sire toe ter bevoordeling/versterking/overtuiging van onze positie?
Alchemist
Actief lid

Bericht door Alchemist »

Hey Annac,

Ik vrees dat er niets meer is dat we kunnen doen. We kunnen alleen maar hopen dat veel van de andere onderwerpen in de top 5 niet aan de criteria voldoen en dat we uiteindelijk als winnaar uit de bus komen.

Linda

------------------------------------------------------------------------------------------------

# De criteria van SIRE om in aanmerking te komen voor de selectie zijn: het onderwerp moet maatschappelijk relevant zijn, het mag geen politieke of godsdienstige achtergrond hebben, het moet geschikt zijn voor massacommunicatie, het moet geaccepteerd kunnen worden door de media, het mag geen directe leden- of fondsenwerving beogen, er mogen geen publiciteitsfondsen en middelen voor het onderwerp beschikbaar zijn;
# De vijf inzendingen met de meeste stemmen worden door SIRE getoetst aan de criteria en onderzocht op haalbaarheid.
# De SIRE jury beoordeelt de inzendingen onafhankelijk van de SIRE organisatie of wie dan ook. Zij oordelen zonder last of ruggespraak.

------------------------------------------------------------------------------------------------

1 Stadskinderen en buiten spelen
2 EHBO cursus voor ieder gezin
3 Dierenmishandeling
4 ME/CVS: onbekend dus ontkend!
5 promotie borstvoeding

1 Dit onderwerp is gepost door de directeur van scouting Nederland en kan dus als ledenwerving worden gezien.
3 Dierenmishandeling is een onderwerp waar volgens mij al genoeg media-aandacht voor is, en kan dus gezien worden als een onderwerp waar al publiciteitsfondsen en middelen voor zijn.
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door Alie »

laten we met zijn allen duimen dat ze stemmen op ons
en hopen dat het lukt ,het moet gewoon
we hebben dit echt nodig [-o<
Lijda
Gevorderd lid

Bericht door Lijda »

HELAAS!!! we hebben pech! Niet gewonnen, maar het onderwerp wat gewonnen heeft is "Pleegouders in beeld"

:cry: :( :? :shock: :cry:

Lijda
annac
Gevorderd lid

Bericht door annac »

Hoe weet je dat?
Plaats reactie