Ok, je zit nog even in de ontkenningsfasemarlène: nou inderdaad zeg, moet eerlijk zeggen dat het wel oplucht en er zou wel een boel mee op z'n plaats vallen! hoewel ik dus wel wil afwachten wat DML zegt...

Moderator: Moderators
Ok, je zit nog even in de ontkenningsfasemarlène: nou inderdaad zeg, moet eerlijk zeggen dat het wel oplucht en er zou wel een boel mee op z'n plaats vallen! hoewel ik dus wel wil afwachten wat DML zegt...
eh... geen idee? misschien? haha!marlène schreef:Ok, je zit nog even in de ontkenningsfasemarlène: nou inderdaad zeg, moet eerlijk zeggen dat het wel oplucht en er zou wel een boel mee op z'n plaats vallen! hoewel ik dus wel wil afwachten wat DML zegt...
wel meerdere idd met ehrlichia.. ik ook benieuwd naar wat dml gaat zeggen/voorschrijven teddy, ik hou jullie zeker op de hoogte!Teddy schreef:Ook al ehrlichia erbij, join the club!! Volgens mij zijn er best wel veel daarmee besmet?
Ben benieuwd wat DML gaat voorschrijven annemoontje, hou ons op de hoogte hè
TNX! en ik ga idd rustig m'n gesprek met dml afwachten en eerst eens kijken wat hij ervan zegt en evt voorstelt. verder merk ik (denk daardoor, ik hou erg van bevestiging) dat ik er (nu nog) weinig bij voel. ja die ehrlichia, had voor dit topic zelfs nog nooit van gehoord.. en ik denk meesten niet.louisa schreef:Hi annemoontje,
Je hebt de uitslagen al binnen, dat is mooi. Amai, meis, wat een uitslagen. Ik lees hoge getallen/titers, de uitleg is voor DML.
Ik zeg vast voorzichtig "Join the Club"..... Maar, ik begrijp goed dat je dit nieuws eerst moet laten bezinken.
En ik kan mij goed voorstellen dat je de uitslagen eerst met DML wil bespreken, zodat je precies weet wat het allemaal betekent.
.....en hier nog een Ehrlichia klant.
Heel veel sterkte!
Groetjes, Louisa