LDN (Low Dose Naltrexone)
Moderator: Moderators
dr Skip Lenz (bekende LDN apotheker) adviseerde rmensen tot voor kort om tenminste 2 dagen voor een operatie met LDN te stoppen omdat na die periode de LDN geen invloed meer op de verdoving kon hebben
Tot er zich iemand meldde bij wie de LDN veel langer bleek door te werken
Sinds die tijd adviseert hij mensen zelfs 7 dagen voor een ingreep te stoppen waarbij eventueel opiaten nodig zijn
LDN kan dus langer doorwerken dan eerst gedacht werd
Tot er zich iemand meldde bij wie de LDN veel langer bleek door te werken
Sinds die tijd adviseert hij mensen zelfs 7 dagen voor een ingreep te stoppen waarbij eventueel opiaten nodig zijn
LDN kan dus langer doorwerken dan eerst gedacht werd
Van een LDN petitielijst voor het europees parlement;
Name: James Crow on Dec 23, 2010
Comments: LDN is helping my fibromyalgia and cronic fatigue greatly. I was on morphine sufate and gabapentin. Now I dont need pain meds and now Im able to work again. .
.
Ik heb zelf nooit officieel diagnose vermoeidheidssyndroom of fybromyalgie gehad maar heb/had wel veel symptomen ws door de auto-immuunaandioeningen die ik heb
Die symptomen zijn weg nu na bijna een half jaar LDN
Echt bizar
Ik hoop zo dat LDN voor meer mensen hier gaat doen wat het voor mij doet
Comments: LDN is helping my fibromyalgia and cronic fatigue greatly. I was on morphine sufate and gabapentin. Now I dont need pain meds and now Im able to work again. .
.
Ik heb zelf nooit officieel diagnose vermoeidheidssyndroom of fybromyalgie gehad maar heb/had wel veel symptomen ws door de auto-immuunaandioeningen die ik heb
Echt bizar
Fijn,greta schreef:Van een LDN petitielijst voor het europees parlement;
.
Echt bizar

Bij mij zijn ook al veel klachten afgenomen door ldn.
En ik wil ook niet meer zonder ldn.
Dear Karma, I have a list of people you missed
De dokter nog welgreta schreef:En Melanie; onze dokter raakt steeds enthousiaster over dit middel schreef hij me in een mail

Er zouden meer van dit soort artsen als dr x rond moeten lopen.

ze zijn er wel hoor, maar dit soort patient vriendelijke artsen zijn een speld in de hooiberg.
Ik heb geen last van benauwdheid meer in mijn doen en laten nu,
en pijn in de zij is stukken minder en zo zijn er nog tientallen klachten afgenomen maar doordat ik nu griepachtig ben kan ik er niet opkomen,
ik ben nog nog niet klachtenvrij, maja ik heb nogal wat onder de leden.,
rode vlekken in mijn gezicht ( lupusachtige vlindervlekken) lijken ook weg.
ze gloeien in ieder geval niet meer vandaar dat ik er niet meer zo oplet of me opvalt. ( dus is echt afgenomen,)
Minder loop naar de toilet etc etc etc etc
allemaal afgenomen sinds ik ldn neem.
Dus blijf van mijn ldn af.

Bewaak ik met heel mijn leven.
( gister bedacht ik me, toen ik weer eens ziek op de bank lag,
het maakt niet meer uit of je haar achterste voren zit en hoe je er dan bij loopt of zit of ligt, niets maakt dan meer uit,
je wilt voor eens en altijd van die klachten af die je wel zat bent na bijna 9 jaar ziek zijn en dat klachten vrij zijn is niet te koop voor geen goud voor geen geld )
is het nog te begrijpen........

Dear Karma, I have a list of people you missed
Hij vertelde me dat hij niet veel ME/CVS patienten in zijn praktijk heeftMelanie schreef:De dokter nog welgreta schreef:En Melanie; onze dokter raakt steeds enthousiaster over dit middel schreef hij me in een mail![]()
Er zouden meer van dit soort artsen als dr x rond moeten lopen.
![]()
![]()
![]()
ze zijn er wel hoor, maar dit soort patient vriendelijke artsen zijn een speld in de hooiberg.
Blijkbaar gaan die naar andere arten maar deze is echt een aanrader hoor!
gewoon doorgaan lano
je kan wat ontwenningsreacties vertonen maar je bent toch al begonnen met de ldn
laat die voorsprong niet schieten
je kan wat ontwenningsreacties vertonen maar je bent toch al begonnen met de ldn
laat die voorsprong niet schieten
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Glutenvrij tarwezetmeel is in feite 'glutenarm'.
Het zetmeel is zo bewerkt dat het gluten er zoveel mogelijk is uitgehaald.
Een product dat tarwezetmeel bevat, maar waar op de verpakking staat dat het glutenvrij is, mag zo heten als het glutengehalte niet boven een internationaal bepaalde grenswaarde uitkomt.
De meeste coeliakiepatiënten kunnen het dan probleemloos gebruiken.
In de lijst van glutenvrije merkartikelen kunt u ook vinden of een product (glutenvrij) tarwezetmeel bevat.
Let op: niet alle coeliakiepatiënten verdragen tarwezetmeel.
www.gezondheid.be
Nog meer uitleg op :
http://www.livaad.nl/Plaadje39.htm
Het zetmeel is zo bewerkt dat het gluten er zoveel mogelijk is uitgehaald.
Een product dat tarwezetmeel bevat, maar waar op de verpakking staat dat het glutenvrij is, mag zo heten als het glutengehalte niet boven een internationaal bepaalde grenswaarde uitkomt.
De meeste coeliakiepatiënten kunnen het dan probleemloos gebruiken.
In de lijst van glutenvrije merkartikelen kunt u ook vinden of een product (glutenvrij) tarwezetmeel bevat.
Let op: niet alle coeliakiepatiënten verdragen tarwezetmeel.
www.gezondheid.be
Nog meer uitleg op :
http://www.livaad.nl/Plaadje39.htm
Het leven is een feest, maar ik kan (nog) niet ingaan op de uitnodiging !
Facebook : Lyme België/Belgique Protest
Time For Lyme BE-NL
Facebook : Lyme België/Belgique Protest
Time For Lyme BE-NL