blunders door concentratie- en geheugenproblemen
Moderator: Moderators
- felixloena
- Oud-medewerker
- Contacteer:
Haha ik moest lachen.diederik schreef:Ik las net in een post van Louisa:
Succes met je darmen!
Las ik nog een keer goed na, en bleek er te staan:
Succes! Ik ga voor je duimen!
Met al die vieze praat hier op het forum weet je maar nooit
Ik kan me geen blunder meer herinneren

Teken petitie: erken ME: http://petities.nl/petitie/erken-myalgi ... che-ziekte
Haha ook leukvisje schreef:Ik ging weer eens een keer boodschappen doen van de week, wordt er op mijn schouder getikt...Een man die zei: eh...je hebt mijn kar meegenomen".Ik was er al de halve winkel mee doorgeweest en had er verschillende boodschappen voor mezelf ingedaan. De andere boodschappen van de man die al in de kar lagen die niet eens leken op mijn boodschappen had ik niet eens 'gezien'We konden er wel allebei om lachen.
Ik neem wel vaker karren van anderen mee, maar meestal wordt het wat eerder ontdekt door de persoon in kwestie of kom ik er zelf achter voor ik er vanalles voor mezelf in doe.

---
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Heb wat pagina's gemist.
Ik heb wel vaak in gesprekken dat ik na een korte tijd ineens niet meer weet waar het over ging en dan antwoord ik heeeeel traag voel me net een debiel dan

-
- Gevorderd lid
Niet direct een blunder, maar als ik een gesprek had met iemand en ik kom thuis en dit wil aan m'n vrouw vertellen kan ik max een vierde herhalen. Twee, drie dagen later komt dat terug en kan ik haar de rest vertellen... Begrijpe wie begrijpe kan.
Ben gewapend tegenwoordig met 2 agenda's en een blocnotje. Geeft soms wel eens (klein) conflict thuis. Maar toch begrijpt m'n vrouw het, alhoewel het ook voor haar frustrerend zal zijn... Nu begint ze te weten dat de info wel volgt, zij het in vertraagde relais. Wel beetje lastig als ik iemand uitnodig die daags nadien komt lol.
Ben gewapend tegenwoordig met 2 agenda's en een blocnotje. Geeft soms wel eens (klein) conflict thuis. Maar toch begrijpt m'n vrouw het, alhoewel het ook voor haar frustrerend zal zijn... Nu begint ze te weten dat de info wel volgt, zij het in vertraagde relais. Wel beetje lastig als ik iemand uitnodig die daags nadien komt lol.
Haha petraroos
misschien wordt het wel een trieste daad en kun je als waarzegster door het leven.

-
- Gevorderd lid
Ik had eens een afspraak in het ziekenhuis en zat tot mijn eigen grote verbazing in de wachtkamer van een verkeerd ziekenhuis
"Mijn" ziekenhuis was een paar kilometer verderop!
Echt, die verpleegsters keken me aan alsof ik compleet gek was.
Ook was mijn afspraak in het goede ziekenhuis toen verlopen.

](./images/smilies/eusa_wall.gif)

"Mijn" ziekenhuis was een paar kilometer verderop!
Echt, die verpleegsters keken me aan alsof ik compleet gek was.

Ook was mijn afspraak in het goede ziekenhuis toen verlopen.

Het voordeel van een slecht geheugen is dat men van dezelfde goede dingen meer dan eens kan genieten.
(Nietzsche)
--------------------------------------------------------------------------------
(Nietzsche)
--------------------------------------------------------------------------------
-
- Gevorderd lid

Ik pas mijn kleding altijd eerst thuis nog een keer voor ik de kaartjes eraf knip. Anders zou ik ook mijn kast vol hebben liggen met dingen die eigenlijk niet passen of niet staan of niet fijn zitten

Soort blunder: De klok lezen als half 12 in plaats van bijna 6 uur (met wijzers dus

goeiemorgen,
De telefoon aan je oor hebben,en het gek vinden
dat hij blijft rinkelen(nou ja liedje dan),en je niemand hoort.
bleek ik mijn afstand bediening van de TV tegen mijn oor te hebben

ze lijken nogal op elkaar.
lieve groetjes
petraroos
De telefoon aan je oor hebben,en het gek vinden
dat hij blijft rinkelen(nou ja liedje dan),en je niemand hoort.
bleek ik mijn afstand bediening van de TV tegen mijn oor te hebben

ze lijken nogal op elkaar.
lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''