Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.
De vertoning van Forgotten Plague in LAB 111 vond ik gisteren zeer indrukwekkend en bijzonder. De documentaire is erg indrukwekkend en het bijzondere vond ik om hem gezamelijk met 115 andere in een bioscoopzaal te zien.
Na de vertoning van de documentaire heeft dr. Visser een korte lezing gehouden en hierna kwam David Tuller aan het woord.
Van beide sprekers zijn opnamen gemaakt (op speciaal verzoek van Anil) en deze beelden zullen wel snel beschikbaar komen. Die zullen hier ook vast gedeeld gaan worden.
Kwaliteit van leven, binnen mijn grenzen dankzij Neuro Stimulatie therapie !!
En, mooie timing, hoewel off-topic,
ME/CVS Stichting, ME/cvs Vereniging en Steungroep ME en Arbeidsongeschiktheid hebben samen een open brief geschreven aan The Lancet om op te roepen tot onafhankelijke heranalyse van de PACE studie!
Wat ik er persoonlijk mooi aan vind is dat het komt in het weekend van de vertoning van the Forgotten Plague, dat het komt van de drie organisaties samen en dat het ook nog op tijd is voor de rechtszaak die er in Engeland gaat komen.
Ik mis nog de ME Vereniging?
Voor iedereen die er achter de schermen hard aan heeft gewerkt: Complimenten en heel erg bedankt.
Ik weet dat het erg veel werk is.
En Anil, bedankt voor al het werk dat je hebt verzet om de filmvertoning mogelijk te maken ook al ging het ten koste van je eigen gezondheid.