Hoi Daantjuh, haha bedankt voor je bericht. Schaam me vaak kapot als ik mijn bericht terug lees.
Maar ben zo snel aan het typen dat ik het vaak niet meer na lees. haha
@ vlindertie : Fijn dat je vriend/man en je kindje niet ziek zijn.
ik vraam me nog steeds af hoe het zit, want als me echt wordt veroorzaakt door xrmv virus net als het HIV virus, zou je partner toch ook besmet en ziek moeten worden?
Mijn man is ook niet ziek, maar krijgt wel steeds wat verdachten klachten die hij voorheen nooit ergens last van had... en dat maakt me toch wel bang :s
PDS heb ik ook altijd gehad, en sinds vorig jaar ook lactose intollerant, pfeiffer blijft dus actief, en krijg steeds meer klachten die mijn moeder en oma ook beide hebben maar nooit echt iets hebben kunnen vinden. wel afwijkingen maar ze weten niet hoe het kan... erg vreemd.
Daarom ga ik nogmaals naar de neuroloog. Ook voor de aanhoudende spiertrillingen spier en gewrichtspijnen en krampen. Dit zijn toch wel de ergste klachten bij mij (van de 100 andere haha)
Maar ben erg benieuwd naar je zoektoch bij CVS centrum amsterdam. Heb jij een verwijzing van je huisarts gekregen? En neemt hij of haar je wel sirieus?
Mijn huisarts gelooft wat ik al zei niet in CVS en Me, Hij neemt me ergens wel sirieus anders had ik ook geen verwijzing naar zeuren gekregen naar neurologie in utrecht, maar verder wilt hij niets doen helaas
Anders was ik ook graag naar amsterdam gegaan... nu dus naar PVM, maar die kosten zijn zo hoog dat ik weinig kan laten doen als sowieso XRMV virus.
Succes met alles sowieso!