Karin @ DML
Moderator: Moderators
- felixloena
- Oud-medewerker
- Contacteer:
De uitslagen zijn nog niet binnen. Dus ik heb nu nog de basis: B12, nexavir, diflucan, lactoferinne, chlorella en creon.
Ik denk dus toch dat vooral ook voor mij de omgeving een hele grote rol heeft gespeeld. Achteraf was ik ook heel snel veel zieker geworden toen ik daar ben gaan werken.
Ik hoop dat jij ook snel wat verbetering mag hebben.
Ik denk dus toch dat vooral ook voor mij de omgeving een hele grote rol heeft gespeeld. Achteraf was ik ook heel snel veel zieker geworden toen ik daar ben gaan werken.
De schimmels waren heel duidelijk zichtbaar. Er zaten wolken schimmels in de raam kozijnen. Voor de CO2 hebben we een keer een apparaatje neergezet die dit kon meten. De waardes had ik opgezocht en de waarde was zo hoog dat er stond dat je onmiddelijk het gebouw moest verlaten. Ik heb natuurlijk mijn werkgever hier wel mee geconfornteerd, maar hij zei dat dit niet waar was en dat uit een rapport was gebleken dat het geen kwaad kon. Maarja als je er dus gevoelig voor bent niet...Mag ik vragen hoe je weet dat er veel schimmels in het gebouw zijn en wat betekend een hoge CO2 waarde, hoe meet je dat en hoe komt dat?
Jeetje!!! Dit meen je niet! Wat erg.
En niemand die daar wat aan deed?
Zoiets mag toch niet, echt belachelijk zeg.
Wat voor apparaatje was dat om die C02 te meten?
Ik vraag dit allemaal omdat ik 5 jaar in een slaapkamer met ernstige schimmelvorming heb geslapen en ik ben bijna bang dat het nu alweer raak is.
En niemand die daar wat aan deed?
Zoiets mag toch niet, echt belachelijk zeg.
Wat voor apparaatje was dat om die C02 te meten?
Ik vraag dit allemaal omdat ik 5 jaar in een slaapkamer met ernstige schimmelvorming heb geslapen en ik ben bijna bang dat het nu alweer raak is.
Ja je zou zeggen dat het niet mag, maarja als er een rapport ligt met daarin dat er inderdaad veel schimmels zijn, maar dat het geen kwaad kan dan heb je niks dus. Ik wilde ook niet het heel hoog laten opspelen. Ten eerste omdat ik daar mijn kostbare energie aan wil verdoen en omdat ik nu een goede regeling heb gekregen.
Met voor apparaat de co2 is gemeten weet ik eigenlijk niet. De gebouwmanager had zo'n ding.
Met voor apparaat de co2 is gemeten weet ik eigenlijk niet. De gebouwmanager had zo'n ding.
bedankt voor de info.karin1983 schreef:De uitslagen zijn nog niet binnen. Dus ik heb nu nog de basis: B12, nexavir, diflucan, lactoferinne, chlorella en creon.
maar op welke manier pakt dml het dan agressiever aan?? Andere Antibiotica??
En de uitslagen van de schimmels weet je niet?
maar je slikt wel al een paar maanden een antischimmel middel
Nee de uitslag van schimmels weet ik nog niet idd. Ik krijg al wel lang antischimmel behandeling omdat ik ook last heb candida.En de uitslagen van de schimmels weet je niet?
maar je slikt wel al een paar maanden een antischimmel middel
Dat weet ik dus nog niet, dat zou ook afhangen van de uitslagen van de bloedonderzoeken en deze zijn nog niet binnen.maar op welke manier pakt dml het dan agressiever aan?? Andere Antibiotica??
Ik zit er wel over te denken om binnenkort maar weer bij DML langs te gaan om hem te informeren over de nieuwe situatie. Ik weet niet waar ik goed aan doe of dat ik gewoon zal afwachten op het nieuwe behandelplan. Bij assistenten van DML heb ik ook gevraagd, maar word je niet veel wijzer van
Ja bizar he. DML denk daar idd. heel anders over. Achteraf gezien heb ik ook een paar collega's die afgelopen jaar een kindje hebben gekregen die allemaal allergisch zijn. Ga ik toch denken: heeft daar de werkomgeving ook geen invloed op gehad...Dat het geen kwaad kan...... Ik neem aan dat DML daar heel anders over denkt?
wanneer denk je dat die uitslagen er zijn?
Ik heb geen idee. Ik heb vorige week nog gevraagd of de uitslagen er al waren, maar dat was nog niet. Maar er is bij RED labs al eerder veel mis gegaan bij mij. Dus ik wacht het nog even af en dan ga ik maar eens bellen of het goed gaat.
Ik had een standaard verslag gekregen met daarin na 3 maanden wil ik je weer zien. Maar meestal krijg je een nieuw behandelplan als de uitslagen binnen zijn. Dat zal binnen nu en een paar weken zijn. Daar staat dan ook weer de termijn van 3 maanden in.Wanneer had je eigenlijk weeer naar dml moeten gaan dan?
De twijfel zit erin dat ik eigenlijk niet aan de antibioca wil nu het zo goed gaat. Ben dan bang dat het weer slechter gaat. Dus voordat ik een nieuw plan krijg wil ik wel duidelijk hebben hoe de nieuwe situatie is, zodat hij hier rekening mee kan houden.