London InvestinME 20 mei.

Zoek je een arts, behandelcentrum of wil je contact met mensen met ME etc? Hier kan je je oproepjes plaatsen.

Moderator: Moderators

annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door annemoontje »

Erg fijn dat jullie gaan luisteren en ons ook willen informeren gedurende de dag of daarna. Met of zonder compromiterende foto's :wink: Ik ben ook (vooral) erg benieuwd naar wat er zal worden besproken qua behandelopties.
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
marlène
Gevorderd lid

Bericht door marlène »

Als jullie tips hebben om informatie te verwerken en/of online te zetten in het buitenland, dan lees ik ze graag.

Ik heb:
- een laptop met spraaksoftware
- een mini-bandopnemertje
- een mobiele telefoon die tevens foto's kan nemen
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Esther
VIP-donateur
VIP-donateur
Contacteer:

Bericht door Esther »

@Marlène

Jij bent een wandelend congrescentrum :mrgreen:
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur

Ha, wat je zegt Esther! Ik kan je geen tips geven over wat je vraagt, maar wat ben jij goed voorzien zeg!
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
poppetje
Donateur
Donateur

Bericht door poppetje »

Esther schreef:@Marlène

Jij bent een wandelend congrescentrum :mrgreen:
Hihi :D

Lieve meiden, nog even een nuancerende opmerking, het was wellicht brutaal (van mijzelf) om te vragen of jullie verslag konden doen, maar ik snap ook dat het wel allemaal moet kunnen en belangrijker dat je er de puf en energie voor moet hebben, kijk gewoon hoe het daar gaat en hoe jullie je voelen, als er iets lukt is het super, zo niet, horen we het achteraf.

De mevrouw die ik mailde over een mogelijke videostream tijdens het congres (is er dus helaas niet) tipte me wel over een vroege inschrijving voor de congres DVD (die zou dan wat goedkoper zijn), dat zal ik ook nog even in de gaten houden.
Laatst gewijzigd door poppetje op 04 feb 2011, 13:01, 2 keer totaal gewijzigd.
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur

Goeie poppetje, dat geldt ook voor mijn vraag over beeldmateriaal. Zal al heftig genoeg zijn om erbij te zijn enz. Het is niet de bedoeling jullie daar nog opdrachten voro mee te geven die of niet eens haalbaar zijn of jullie situatie achteraf erger maken dan die al zal zijn. Zorg vooral goed voor jullie zelf en kom levend thuis, allerbelangrijkste!

Izzy
Gevorderd lid

Bericht door Izzy »

Zal allemaal wel op zijn pootjes terecht komen ;-)

Vandaag eindelijk een vlucht en hotel geboekt, yay!
Zit echt pal naast/tegen Hyde Park.
Ik heb er gelijk een paar dagen aan vast geplakt...als ik er dan toch ben.
Ohw heb er zo'n zin in, is het al bijna mei?

Liefs.
yarwen
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door yarwen »

De Londen trip begint zo stillekes aan te naderen. Ik heb tickets geboekt voor de trein en zal donderdagavond rond 21h in Londen arriveren. Klopt het dat we met zijn vijven gaan zijn van hier op het forum (Esther, Urania, Issy, Marlène en ik). Of zijn er nog bijkomers of afvallers?
Ik zou het leuk vinden jullie daar te ontmoeten. Esther en Marlène heb ik eventjes gezien op de protestactie en zal ik vermoedelijk nog wel erkennen. Maar ik weet niet hoeveel volk daar gaat zijn en of ik jullie wel ga vinden.
yarwen
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door yarwen »

Oei, bedoel herkennen natuurlijk. Zit blijkbaar in mijn kop met de me/cvs terminologie.
yarwen
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door yarwen »

Iemand ? Niemand? :cry:
imaginary
Gevorderd lid

Bericht door imaginary »

pfff zo hier zou ik wel heel graag bij willen zijn.... als ik het geld had zou ik het wel gedaan hebben.. ben benieuwd hoe jullie het zullen ervaren :)
As If I could reach Rainbows..

And if you want a rainbow you have to put up with the rain..
Izzy
Gevorderd lid

Bericht door Izzy »

Hey Yarwen,

zie je berichtje nu pas maar iinderdaad, ik zat ook al te denken hoe wij elkaar zouden herkennen.
Misschien iets van een ME-Gids.Net sticker o.i.d? (zeg maar wat..)
Ik heb er al erg veel zin in iig!

Liefs.
nabo
Gevorderd lid

Bericht door nabo »

Ben heel benieuwd wat er die dag allemaal word verteld!!

Kan niet wachten!!

Hopelijk zetten ze het snel op internet.
yarwen
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door yarwen »

@imaginary,
't Is idd niet goedkoop. Ik heb er een mini-vakantie van gemaakt zodat ik na het congres nog wat dagen kan uitrusten en hopelijk toch ook nog een stukje Londen zien.
@Izzy,
Ik zal mijn badge van me/cvs opspelden met yarwen erop. Dat heb ik op de protestactie ook gedaan. Toen heeft iemand van het forum mij ook 'gevonden'.

@allen,
Ik heb vandaag een mail ontvangen dat er op het congres geen video- en geluidsopnames mogen worden genomen. GSM's en fototoestellen zijn ook verboden. Dat valt toch wel tegen. De verslaggeving zal dus maar later kunnen volgen. Er staat wel dat er vermoedelijk een DVD zal worden gemaakt van de conferentie.
yarwen
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door yarwen »

Wie gaat er nu nog mee naar Londen? Enkel Izzy heeft positief bevestigd.
Plaats reactie