blunders door concentratie- en geheugenproblemen
Moderator: Moderators
-
- Gevorderd lid
Met de *vork waar je eerst honden blikvoer in de hondenbak doet en vervolgens weer gebruikt voor je eigen eten.
In dit geval was dat een blikje tonijn wat ik wou leegscheppen voor mezelf en dit met diezelfde vork dee zonder dat ik die vork had afgespoeld.
( maar door deze ziekte nergens meer van opkijk, dus alles in de vergiet en afspoelen, dus eten niet weggegooid,
en denken, ach gewoon niet aan denken wat er gebeurd is als je eet )
* vork is alleen bedoeld voor het hondenvoer!!!

In dit geval was dat een blikje tonijn wat ik wou leegscheppen voor mezelf en dit met diezelfde vork dee zonder dat ik die vork had afgespoeld.
( maar door deze ziekte nergens meer van opkijk, dus alles in de vergiet en afspoelen, dus eten niet weggegooid,
en denken, ach gewoon niet aan denken wat er gebeurd is als je eet )
* vork is alleen bedoeld voor het hondenvoer!!!
Dear Karma, I have a list of people you missed
goeiemorgen,
bij Blokker een leuk rood met wit geruit Douche gordijn gezien,
ik twijfelde om het te kopen, maar wist niet waarom,
ik ben toch gek op rood en wit.toch gekocht,en wat blijkt?
ik had dezelfde gekocht als een paar maanden daarvoor,
en die HING al in de Douche.
het moet toch niet gekker worden
met die Brainfogg
lieve groetjes
petraroos
en die HING al in de Douche.

het moet toch niet gekker worden

lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
-
- Gevorderd lid
Haha...petraroos schreef:goeiemorgen,
en die HING al in de Douche.![]()
het moet toch niet gekker wordenmet die Brainfogg
lieve groetjes
petraroos
Ik "verlees" me vaak, waardoor ik het laatste jaar bijvoorbeeld mijn vlucht heb gemist doordat ik me in datum/dag vergist had.
In bad kruipen en vergeten nog helf van me kleding aan heb... tot overmaat van ramp niks merken en in slaap vallen en dan zeuren wanneer iemand op de deur slaat dat ze me moeten laten slapen omdat nog te vroeg is..
tja.. gezichten van de familie waren dan ook bijzonder toen ik de deur opendeed en geen verklaring had voor wat er gebeurd was
tja.. gezichten van de familie waren dan ook bijzonder toen ik de deur opendeed en geen verklaring had voor wat er gebeurd was

- felixloena
- Oud-medewerker
- Contacteer:
"snel"nog even boodschappen doen, dus alles in de fietstas en naar de winkel fietsen.
Daar aangekomen fiets op slot zetten om vervolgens tot de ontdekking te komen dat ik alles bij me heb....behalve mijn tas met portemonnee(gelukkig nog voor de winkel)
Daarna weer naar huis gefietst en te moe om nogmaals te gaan dus sávond maar brood gegeten..
Daar aangekomen fiets op slot zetten om vervolgens tot de ontdekking te komen dat ik alles bij me heb....behalve mijn tas met portemonnee(gelukkig nog voor de winkel)
Daarna weer naar huis gefietst en te moe om nogmaals te gaan dus sávond maar brood gegeten..
Het leven is wat je gebeurd terwijl je andere plannen maakt...
-
- Gevorderd lid
Wat een "feest" van herkenning!
Zo ben ik ook enorm blij met de spellingscontrole op de pc! Zou anders niks meer durven schrijven.
Naar de keuken lopen en vergeten wat je wilde doen. Terug naar de bank, je billen raken net de bank: "Owh ja, ik weet het weer!". Terug naar de keuken, om het vervolgens weer te zijn vergeten. En dat tot 5 x toe.
Ik ben een geboren en getogen Nederlander en toch weet ik vaak de Engelse term nog wel, maar kan ik niet meer op het Nederlandse woord komen. "Je weet wel... Airport... euhm.. waar vliegtuigen landen... euhm"
Manlief komt thuis van z'n werk en ik vraag belangstellend: "En hoe was het op je werk?" Om het 5 minuten later weer met dezelfde belangstelling te vragen. Zoonlief komt thuis en verteld dat hij een 8 voor engels heeft. Later zit ik op de bank te peinzen: "Ik weet dat hij het me heeft verteld... maar wat was het ook al weer?" Denk, denk
De huisarts vraagt me: "En, wat kan ik voor doen?". Euhm..... euhm.... waarom zat ik hier ook al weer?
Oke, we zitten nu in de maand.... mei.. nee, die daarna komt. Euhm... Januari, februari, maart, april, mei, juni, juli... Nee te ver, 1 terug, JUNI! Ja dat is 'em!
Lachen om mijn moeder wanneer zij zich verspreekt of niet op een woord kan komen: "Ja, wacht jij maar! Als je zo oud als ik ben krijg je er ook last van!" Om vervolgens nog harder te lachen: "Mam, ik heb er al last van!"
Tegen manlief: "Owh ja, morgen ging je zus en zo doen he?"
Hij: "Nee, dat was vandaag."
Ik: "Da's waar ook, morgen was dat andere".
Hij: "Nee, dat is overmorgen."
Ik: "Wat was er morgen dan?"
Hij: "Dan moet jij naar die en die."
Zucht, ik ben al bij de blokker geweest om te vragen of ze een vergiet hebben waar minder gaten in zit. Helaas, die hebben ze niet!
Pfff, zo kan ik nog wel even doorgaan
Zo ben ik ook enorm blij met de spellingscontrole op de pc! Zou anders niks meer durven schrijven.
Naar de keuken lopen en vergeten wat je wilde doen. Terug naar de bank, je billen raken net de bank: "Owh ja, ik weet het weer!". Terug naar de keuken, om het vervolgens weer te zijn vergeten. En dat tot 5 x toe.
Ik ben een geboren en getogen Nederlander en toch weet ik vaak de Engelse term nog wel, maar kan ik niet meer op het Nederlandse woord komen. "Je weet wel... Airport... euhm.. waar vliegtuigen landen... euhm"
Manlief komt thuis van z'n werk en ik vraag belangstellend: "En hoe was het op je werk?" Om het 5 minuten later weer met dezelfde belangstelling te vragen. Zoonlief komt thuis en verteld dat hij een 8 voor engels heeft. Later zit ik op de bank te peinzen: "Ik weet dat hij het me heeft verteld... maar wat was het ook al weer?" Denk, denk

De huisarts vraagt me: "En, wat kan ik voor doen?". Euhm..... euhm.... waarom zat ik hier ook al weer?
Oke, we zitten nu in de maand.... mei.. nee, die daarna komt. Euhm... Januari, februari, maart, april, mei, juni, juli... Nee te ver, 1 terug, JUNI! Ja dat is 'em!
Lachen om mijn moeder wanneer zij zich verspreekt of niet op een woord kan komen: "Ja, wacht jij maar! Als je zo oud als ik ben krijg je er ook last van!" Om vervolgens nog harder te lachen: "Mam, ik heb er al last van!"
Tegen manlief: "Owh ja, morgen ging je zus en zo doen he?"
Hij: "Nee, dat was vandaag."
Ik: "Da's waar ook, morgen was dat andere".
Hij: "Nee, dat is overmorgen."
Ik: "Wat was er morgen dan?"
Hij: "Dan moet jij naar die en die."
Zucht, ik ben al bij de blokker geweest om te vragen of ze een vergiet hebben waar minder gaten in zit. Helaas, die hebben ze niet!
Pfff, zo kan ik nog wel even doorgaan