Zelfreinigende Kattenbak, werkt super goed

Alles over hulpmiddelen en tips om het leven met ME(cvs) iets aangenamer te maken. Vragen over sociale voorzieningen, verzekeringen.

Moderator: Moderators

luna923
Donateur
Donateur

Bericht door luna923 »

hummer aan het gapen en maximiliaan kijkt toe
Bijlagen
foto2
foto2
Nieuwe afbeelding7.JPG (173.83 KiB) 1094 keer bekeken
Ik doe niet meer aan sex , de regering naait me al elke dag
luna923
Donateur
Donateur

Bericht door luna923 »

en de reactie van maximiliaan op zijn vader lol
Bijlagen
foto3
foto3
Nieuwe afbeelding8.JPG (184.27 KiB) 1091 keer bekeken
luna923
Donateur
Donateur

Bericht door luna923 »

hier nog een leuke, is een hokje in de klimpaal van hun
Bijlagen
Nieuwe afbeelding11.JPG
Nieuwe afbeelding11.JPG (160.31 KiB) 1088 keer bekeken
luna923
Donateur
Donateur

Bericht door luna923 »

deze is ook leuk vind ik, maximiliaan met een smile lol
Bijlagen
Nieuwe afbeelding9.JPG
Nieuwe afbeelding9.JPG (177.65 KiB) 1085 keer bekeken
luna923
Donateur
Donateur

Bericht door luna923 »

dit is loentje
Bijlagen
Nieuwe afbeelding12.JPG
Nieuwe afbeelding12.JPG (109.98 KiB) 1078 keer bekeken
stargazertje
Gevorderd lid

Bericht door stargazertje »

Luna is echt wel een mooie dame. Max. zit wel heel geïnteresseerd te kijken naar Hummers gaap he?
luna923
Donateur
Donateur

Bericht door luna923 »

pauline:

ja vind dat mensen ook beter voor dieren moeten zorgen, maar vind ook dat de overheid dat aan banden moet leggen. blijkbaar zijn veel mensen dieren niet waard. die moeten ook zwaar bestraft worden. maar kinderen moeten ze ook beter beschermen vind ik. elke keer zijn de zwakke de dupe van die barbaarse praktijken van mensen met een zieke geest. en helaas zijn dat juist vaak die gene die ons land besturen die dat allemaal toe laten, juist omdat ze alleen maar oog hebben om de banken te spekken. triest zooitje is het

maar vind het top van je dat je die moeder poes spekt, daar kan mark rutte een puntje aan zuigen. ohh uhhh hij valt op mannen, was effe vergeten. triest, komt hij er niet eens voor uit dat hij zo is. die valse pis nicht.
luna923
Donateur
Donateur

Bericht door luna923 »

ja loentje is superrrrrrrrrrrrrrrrrrr, alle 3 trouwens
pauliene
Moderator
Moderator

Bericht door pauliene »

@Luna: Helemaal mee eens :wink:

Wat leuk trouwens dat de 2 mannen zo te zien echt aan elkaar gehecht zijn en bij elkaar liggen! :)
tanto
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door tanto »

felixloena schreef:Voor degenen die bij zooplus dierenvoer etc bestellen. Willen jullie het dan via deze website doen? www.zwerfkat.com.

Daar staat een banner van zooplus, en als je via die banner besteld, krijgt deze stichting een donatie. Ik draag deze stichting een warm hart toe, heb er 3 jaar als opvanggezin gewerkt. helaas moeten stoppen omdat ik te ziek werd.
Goeie tip inderdaad.

Wat leuk weer al die foto's!
Siamezen schijnen inderdaad iets heel aparts te zijn. Ik waag me er niet aan, te verslavingsgevoelig.
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)

Absence of proof is not proof of absence
luna923
Donateur
Donateur

Bericht door luna923 »

ja siamezen hahahaha, de eerste 2 dagen zijn leuk, en dan daarna word je boos en dan na 10 dagen trek je je haren uit je kop en denk je WAAR BEN IK IN HEMELS NAAM AAN BEGONNEN???,
je gaat zoeken naar een oplossing voor die stel wilde los geslagen bavianen. en als je ze bijna de deur uit hebt, dan ineens, dag 15 stelen ze je hart, ben je verkocht en neem je al hun rot streken op de koop toe. zo ging het bij mij. ik wil niet anders meer hahahahaha

je moet ze bezig houden en ze mogen zich niet vervelen, als dat gebeurd, dan ben je de pineut lol. dan pakken ze me aan en geven ze mij een lesje in wilde bavianen styl hahahahaha. en als je ze straft dan worden ze nog erger. ze slopen van alles en gooien alles om, rennen blind door het huis heen en weer. over je heen, zetten zich op je af als of je een spring plank bent, om op een andere plek te komen, gebruiken je als klim rek altijd hun leven lang, je bent hun baboe en hun maatje te gelijk, ze geven je de aandacht zo als geen ander het kan ( daar word je ook soms gillend gek van lol).

ze hebben veel meer nodig dan een gewone huis tuin en keuken kat. ruimte, begrip, liefde, aandacht, de beste voeding, een verzekering, enz enz, is geen zo maar een kat.

ja siamezen pffffffffffffff hahahahahahaha
daisy86
Actief lid

Bericht door daisy86 »

Klinkt me heeeel bekend in de oren, zo zijn de mijne ook :wink:
Mja zijn ook oosterlingen natuurlijk.
luna923
Donateur
Donateur

Bericht door luna923 »

ja precies hahahahaha, en nu hebben we de siamees virus te pakken hahahahahaha lol, daar kom je echt niet meer van af, zit je voor de rest van je leven aan vast lol. een vriendin van me die had ook een siamees vroeger. maar heeft nu gewone katten, als ik haar spreek dan hoor ik alleen maar dat ze weer graag een siamees wil, die gek komt af en toe speciaal voor hummer, ze is echt fan van hem. hij had haar ook meteen te pakken toen ze hier binnen kwam en ging meteen aan de slag met haar haar.

uit kammen met die klauwen van hem en wassen met zijn tong lol. volgens mij wil hij kapper worden in zijn volgend leven lol hahahahaha. dus iedereen die binnen komt moet ik vragen of ze vet of gel in hun haren hebben, anders word de kat ziek. en als ze gezicht creame op hebben dan moeten ze die er af halen, of ik laat de kat niet bij hun.

maar is wel grappig die katten fratsen van ze lol

een andere vriendin slaapt hier niet meer omdat ze gek word van die katten hahahahahaha. een keer moest ze dus door die katten wakker blijven en zat muziek te luisteren aan me pc, maar ook daar kwamen die katten haar lastig vallen en over haar heen rennen en trekken whahahahaha, ze is gillend gek weg gegaan en de 1ste tram gepakt naar huis whahahahahaha

jaja siamezen zijn echt geen lieverdjes hahahahahaha

wat voor oosterlingen heb jij??? kan je een foto posten??? ben heeeeeee nieuwsgierig naar ze.

je kan ook wel zien trouwens dat maximiliaan een smoke seal point is, zijn vader gewoon seal point. de havana is ook superrrrrrrrrr vind ik.
luna923
Donateur
Donateur

Bericht door luna923 »

star: ja is gapen lol
daisy86
Actief lid

Bericht door daisy86 »

Luna: de mijne staan bij huisdieren: http://www.me-gids.net/Forum-viewtopic- ... t-300.html
Plaats reactie