Je kan dat niet zomaar bestellen, het is alleen verkrijgbaar op recept van een arts en onder behandeling van een arts; je moet je bloed wekelijks laten checken nml.
Als je wil kun je alles krijgen!
Daarnaast zou ik het alleen slikken als is aangetoond dat je last heb van re-activerende virussen. Anders zou het hetzelfde zijn als chemo willen hebben omdat je denkt dat je misschien kanker hebt.
Dan draai ik de boel maar eens om, chemo word pas gegeven als het vastgesteld is als iemand kanker heeft. Het is dus aantoonbaar! En soms helpt het de chemo niet, zijn ze te laat of nog niet ver genoeg met bepaalde onderzoeken.
Vroeger was het als de kanker geconstanteerd werd er nog geen chemo bestond dus mensen hebben een lijdensweg gehad.
En lang geleden zagen ze vast en zeker niet in het bloed dat iemand kanker had.
Ze gaan/willen nu toch ook tienermeisjes injecteren om te voorkomen dat ze kanker/baarmoeder kanker ontwikkelen.
En waarom dan een vaccinatie ontwikkelen tegen pfeiffer, dus eerst wachten tot iemand pfeiffer krijgt en dan behandelen.
En re-activering= daar wringt de schoen nu! Op het moment dat ik een week lang plat lig en bijna niet herstel, dan denk je er niet aan, goh nu ff na de dokter bloed laten testen. pfff ik ben dan aan het overleven!!
Het enige wat ik voor mezelf kan vaststellen is dat ik ooit pfeifer heb gehad daar over heen cytomegalie ( 6 jaar geleden) . En een paar jaar ( volgens mij was dat 2/3 jaar geleden weet het niet meer zeker, toen ik me omdraaide was ik het al weer vergeten ) geleden de dokter zei dat ik nog sporen had van infectie. En een paar maand geleden mijn bezinking weer iets te hoog was. Al was het minimaal, het wijst wel uit op een onsteking.
Dus waarom niet een medicijn proberen. ik was toch niet van plan om elke dag, jaren lang nog zo af te zien. Het schiet niet op!!
Als ik lees wat voor medicijnen mensen allemaal krijgen en hoe makkelijk het word voor geschreven dan schrikt mij dit medicijn niet af.
Je krijgt gewoon anti-depri als je niet depressief bent. Tis allemaal chemische troep.
Was het niet zo dat er een kinder hoestdrank met een bepaalde stof zeer gevaarlijk is! ( tros radar) Kun je gewoon kopen bij de drogist.
Ik lees morgen mijn bericht wel ff na!!
En ben benieuwd of er reactie komt.