Lieve ijverige bijtjes,
Terwijl de post weer staakt, gaan we onverminderd voort.
Ik wilde jullie even zeggen dat ik inmiddels het spoor bijster ben van wat er wordt gestuurd omdat er na rondvraag blijkt dat veel mensen niet mijn g.mail in de Bcc vermelden. Maakt ook helemaal niets uit!
De tel kwijt, is niks vreemds voor ME/CVSje.
Ik ga hier open kaart spelen. Ik heb nooit de hoop gekoesterd dat we veel reacties zouden krijgen. Het gaat voornamelijk toch om ons gewoon te manifesteren. Niet 'niets' doen. Gepaste actie ondernemen. En laat dit het begin zijn van meer, veel meer.
De reacties die we krijgen, variëren momenteel van 'niet op het kantoor/bureau' tot de reactie van Margriet dat het niet kan omdat het niet is ingepland (wellicht niets voor hen is). Die hebben waarschijnlijk niet door dat het juist de groep patiënten is die verplicht op de bank ligt, de groep is die het blad koopt en leest. Daar gaan we ons allemaal niet druk om maken.
Straks als de hel losbarst met de bekendmaking van de details van het nieuwe retrovirus met betrekking tot ME/CVS (en borstkanker) dan zul je zien dat ze ineens wel iemand nodig hebben om te interviewen. Laat het dan ons ook niet passen
Blijven mailen lieve allemaal!
Je weet nooit hoe een koe een haas vangt
Liefs,
Esther
http://www.onwilliglichaam.blogspot.com