Dit werd niet expliciet gezegd, maar dat vermoeden heb ik ook. Uitsluitend op basis van het feit dat deze Jacco zei dat hij nog aan de probiotica was. Dat soort slordigheden vond ik dus heel storend. Maar heeft niks met het onderwerp te maken, dat zal net zo goed gebeuren bij items over andere ziektes, laat staan over onderwerpen aangaande economie, sport, etc.eezdva schreef:Ook was het mooi om te zien dat hij dus heel veel baat heeft gehad met de behandeling in Brussel .
@Imagine - Flauwe opmerking dat als je denkt dat het anders/beter kan, dat je dan van je moet laten horen. Kom nou, zeg! Alsof we geen forum zijn van mensen die alle dagen aan huis zijn gebonden en letterlijk moe van het verdedigen van ons ziek zijn. Het is aan de journalisten om er een rond geheel van te maken. Kritisch zijn, vind ik persoonlijk een heel goede eigenschap en losse eindjes vallen me als oplettende kijker dan meteen op. Jij gaat toch ook niet de politiek in, omdat je het niet eens bent met het reilen en zeilen? Of heb je daar niks op aan te merken? Kan ik me haast niet voorstellen.