Ik heb na het fietsen ook last van mn bovenbenen vooral, en tijdens het fietsen krijg ik het snel ontzettend warm en krijg ik last van mn klieren. Gelukkig is mijn kamer naast de kamer waar de hometrainer staat en hoef ik maar enkele stappen te doen naar mijn bed toe die ik in kan stellen zodat mn knieen omhoog liggen waardoor de pijn wat minder word. Ik doe dat ook vaak als ik een tijd heb moeten zitten, dan krijg ik ook last van mn benen en met knieen omhoog worden ze beter ondersteund waardoor het binnen n uurtje begint weg te zakken!
Af en toe is dat niet meer op woorden komen best grappig, laatst zei ik bv. een slaatje bla ipv een blaadje sla.. en een ramen oop ipv een open raam.. achteraf kun je dr dan best om lachen!
Hey alie, ik ben idd daar minder vaak dan hier.. Ben hier gewoon al zo'n tijd en als dr iets is post ik het gewoon eerder hier op een of andere manier (kzit vastgeroest haha).. Maarjah, kep net griep gehad en nu gaat weer wat beter en kan weer wat actiever zijn op het forum (kom nu bijna iedere dag en reageer dan ook, ipv om de par dagen even kijken en dan alleen lezen.) maar kzal idd eens bij slakje gaan kijken!
Hey Karen!
Bedankt, tis hier ook leuk en gezellig in dit topic.. Hoewel we een beetje afdwalen soms..

Liefs, x Nienke