Telegraaf: Sonja Silva heeft ME/CVS

Hier kan gediscussieerd worden over nieuws, artikelen en onderzoek over ME (cvs)

Moderator: Moderators

tinnie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 112
Lid geworden op: 20 jan 2008, 14:01
Locatie: antwerpen

Bericht door tinnie »

ja best goed artikel vind ik ook

hopelijk wordt die documentaire nog beter
Gebruikersavatar
verlorengezondheidman
Gevorderd lid
Berichten: 6231
Lid geworden op: 02 aug 2008, 17:24

Bericht door verlorengezondheidman »

tinnie schreef:ja best goed artikel vind ik ook

hopelijk wordt die documentaire nog beter
Hoe is het met die ME-documentaire gesteld op wat voor termijn kunnen we die verwachten?
Een zoönose is een infectieziekte die kan worden overgedragen van dieren op mensen.
http://www.youtube.com/watch?v=wVQy9-cyL98

LyME en co's INFO-topic!
http://www.me-gids.net/index.php?name=P ... ht=#218551
Gebruikersavatar
manja
Gevorderd lid
Berichten: 665
Lid geworden op: 18 aug 2011, 17:36

Bericht door manja »

Artikel in de Telegraaf: „Ik heb mij erg in Sonja vergist"

http://www.telegraaf.nl/prive/12621631/ ... ist__.html
Gebruikersavatar
memsi
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 358
Lid geworden op: 15 dec 2010, 14:42

Bericht door memsi »

Begrijp niet goed wat dat artikel uit de telegraaf hier moet staan ! Is al erg genoeg dat zo'n artikels in de krant komen :(
feuer
Actief lid
Berichten: 428
Lid geworden op: 13 okt 2009, 17:41

Bericht door feuer »

Vind het ook niet zo nodig dat zulke artikelen hier geplaatst worden.
Het artikel is bedoeld om iemand zwart te maken, en de grond in te stampen.
Daar word niemand beter van...
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Vooral overbodig om hier te plaatsen, omdat het niets met ME te maken heeft.

Groeten van Bloem ---> die blij is dat ze een andere krant dan de Telegraaf leest :mrgreen:
Gebruikersavatar
manja
Gevorderd lid
Berichten: 665
Lid geworden op: 18 aug 2011, 17:36

Bericht door manja »

Wat men vind van dit artikel is vers 2. De ex man van Sonja zei dat Sonja eerst van alles deed tijdens de bruiloft etc... en vervolgens niet meer van de bank kwam. En dat hij door haar inactiviteit problemen kreeg met familie en vrienden en met de kinderen omdat Sonja niet eens meer mee at aan de tafel. Dat klinkt als ME/CVS en dat vond ik nogal een kwetsende opmerking. Dus het heeft dan weer wel met ME/CVS te maken.
Gebruikersavatar
pauliene
Moderator
Moderator
Berichten: 739
Lid geworden op: 22 nov 2011, 00:48
Locatie: Noord-Holland

Bericht door pauliene »

Wat Sonja wel of niet meer kon doen lijkt mij alleen Sonja's zaak en is al erg genoeg.. Dat hoeft niet gedeeld te worden met de hele wereld. Idd een kwetsende opmerking en een vreselijk artikel in ''telegraaf-stijl'', maar aangezien Sonja hier ook mee leest lijkt het mij niet zo gepast om het hier te plaatsen.
Gebruikersavatar
manja
Gevorderd lid
Berichten: 665
Lid geworden op: 18 aug 2011, 17:36

Bericht door manja »

Tja, Sonja is een bekende Nederlander en dan wordt er van alles geschreven. Dat is soms voordelig en soms nadelig. Er staan zoveel zaken op dit internet forum wat ongepast zou zijn om te plaatsen. Sonja is een volwassen dame en kan heel goed voor zichzelf praten en met de media omgaan. Dit artikel heeft zij al lang en breed gelezen. Het was zelfs op het nieuws bij SBS6 en het stond in het AD.
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

pauliene schreef:aangezien Sonja hier ook mee leest lijkt het mij niet zo gepast om het hier te plaatsen.
Niet mee eens, we kunnen hier toch eerlijke onze mening delen over van alles en nog wat? Ongeacht wat een forummember daarvan denkt, ook al maakt hij of zij deel uit van het verhaal?

Verder ben ik het wel roerend met je eens en gaat ons dit allemaal uberhaupt niet aan. Ik begrijp al helemaal niet dat dit 'nieuws' is. Iets wat een ex te melden heeft?!?! Dat kan hij toch lekker op zn FB account kwijt? Zonde van de energie van de redacteur die dit heeft zitten overtikken! Bah!!

Jammer dat zoveel mensen plezier beleven aan modder gooien (zowel het gooien als het lezen). Ik heb liever een moddermasker *wink*
Gebruikersavatar
pauliene
Moderator
Moderator
Berichten: 739
Lid geworden op: 22 nov 2011, 00:48
Locatie: Noord-Holland

Bericht door pauliene »

bloemetje schreef: Niet mee eens, we kunnen hier toch eerlijke onze mening delen over van alles en nog wat? Ongeacht wat een forummember daarvan denkt, ook al maakt hij of zij deel uit van het verhaal
Tuurlijk, iedereen mag eerlijk zijn eigen mening delen over ieder onderwerp, was ook alleen maar mijn mening dat ik het niet gepast vond :wink:
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

pauliene schreef:Tuurlijk, iedereen mag eerlijk zijn eigen mening delen over ieder onderwerp, was ook alleen maar mijn mening dat ik het niet gepast vond :wink:
Fijn dat wij door 1 deur kunnen! Jij bent vast geen abbonnee van de Telegraaf?! Wil je ook een moddermasker, je bent van hart welkom ;-)
Gebruikersavatar
pauliene
Moderator
Moderator
Berichten: 739
Lid geworden op: 22 nov 2011, 00:48
Locatie: Noord-Holland

Bericht door pauliene »

Neeuh, hier komt geen telegraaf in huis O:)
Haha ja doe maar Bloemetje, zonde van al die modder anders 8) :mrgreen:
Gebruikersavatar
verlorengezondheidman
Gevorderd lid
Berichten: 6231
Lid geworden op: 02 aug 2008, 17:24

Bericht door verlorengezondheidman »

Weet iemand hoe het momenteel met Sonja Silva gaat; heeft ze alleen ME of heeft ze ook chronische Lyme?
Een zoönose is een infectieziekte die kan worden overgedragen van dieren op mensen.
http://www.youtube.com/watch?v=wVQy9-cyL98

LyME en co's INFO-topic!
http://www.me-gids.net/index.php?name=P ... ht=#218551
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

verlorengezondheidman schreef:Weet iemand hoe het momenteel met Sonja Silva gaat; heeft ze alleen ME of heeft ze ook chronische Lyme?
Aan de ene kant vraag ik me af of ons dat wat aangaat. Aan de andere kant is het ms geen rare vraag, die ene column in Vriendin die ik van haar las ging ook erg over haar priveleven...
Plaats reactie