blunders door concentratie- en geheugenproblemen
Moderator: Moderators
- vlindertie
- VIP-donateur
@VGHM: Heeeeey, hier hebben we het toch al eens over gehad in ene ander topic?
Het is beslist gene toeval, maar 1 van de vele ernstige symptomen. Er is beslist iets mis in mijn hersenen, daar twijfel ik geen seconde aan. En die onzin die sommigen me zeggen dat ik door de vermoeidheid foutjes maak of niets nieuws kan opnemen, daar geloof ik niet in. Iemand van 34 hoort helder te zijn en geen gaten in haar cognitieve vermogens te hebben.
Nou jij weer!
Het is beslist gene toeval, maar 1 van de vele ernstige symptomen. Er is beslist iets mis in mijn hersenen, daar twijfel ik geen seconde aan. En die onzin die sommigen me zeggen dat ik door de vermoeidheid foutjes maak of niets nieuws kan opnemen, daar geloof ik niet in. Iemand van 34 hoort helder te zijn en geen gaten in haar cognitieve vermogens te hebben.
Nou jij weer!
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
Hubby kwam gisteren niet thuis slapen want vandaag op ornithologische uitstap. Hij zou logeren bij vrienden ter plekke. Handiger dan om 5 uur 's ochtends een trein te moeten nemen.
Ik 's avonds in de keuken: Hoezo, daar weet ik niets van!
Zoon: Jawel, dat heeft papa je gisteren nog verteld. Maak je niet druk, je hoeft niet te koken. We eten wel een boterham.
Ik 's avonds in de keuken: Hoezo, daar weet ik niets van!
Zoon: Jawel, dat heeft papa je gisteren nog verteld. Maak je niet druk, je hoeft niet te koken. We eten wel een boterham.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
- vlindertie
- VIP-donateur
Zooooo herkenbaar. Ik belde vandaag om 14.00 uur mijn partner en vroeg hem of hij de hond had uitgelaten. Om 16.00 uur komt hij thuis en ik vraag hem of hij de hond had uitgelaten........
Mijn stiefzoon vertelt me voor het eten dat zijn baas Edwin heet. Tijdens het eten komt zijn werk ter sprake en hij heeft het over ene Edwin. Ik denk Edwin? Wie is dat? Ik zeg; hey, heb jij 2 bazen? Want hij heet toch Jeroen? Je kunt je voorstellen hoe een 15 jarige stiefpuber mij aan zat te kijken..........
Mijn stiefzoon vertelt me voor het eten dat zijn baas Edwin heet. Tijdens het eten komt zijn werk ter sprake en hij heeft het over ene Edwin. Ik denk Edwin? Wie is dat? Ik zeg; hey, heb jij 2 bazen? Want hij heet toch Jeroen? Je kunt je voorstellen hoe een 15 jarige stiefpuber mij aan zat te kijken..........
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
Ik kom wel eens te laat voor mijn trein, als ik naar de les moet. Vorige dinsdag was ik wél op tijd in het station... maar ik vergeet gewoon op de trein te stappen
Ik stond netjes te wachten, nog half aan het slapen geloof ik. Dan kijk ik op de klok en besef ik: die trein die 2 minuten geleden hier gestopt is, daar moest ik eigenlijk ook wel opstappen.
Vond ik toch wel erg dom van mezelf
En hoe leg je dat dan uit aan de docente he (praktijkles)... Heb maar gezegd dat ik mijn trein gemist had. Niet meer. Klopt uiteindelijk ook

Ik stond netjes te wachten, nog half aan het slapen geloof ik. Dan kijk ik op de klok en besef ik: die trein die 2 minuten geleden hier gestopt is, daar moest ik eigenlijk ook wel opstappen.
Vond ik toch wel erg dom van mezelf

En hoe leg je dat dan uit aan de docente he (praktijkles)... Heb maar gezegd dat ik mijn trein gemist had. Niet meer. Klopt uiteindelijk ook

- vlindertie
- VIP-donateur
Sorry nasa, maar ik schiet er van in de lach. Het zou ook echt iets voor mij zijn om dat mee te maken. Gelukkig kunnen we er zelf om lachen.
Zal ik een heeeele domme blunder bekennen?:
Ik loop langs het weiland met schapen en zie er een nieuwe soort tussen staan. Ik ben verbaasd en kijk nog eens goed en begin tegen het schaap voor me druk te babbelen over haar nieuwe wei-genootje. Thuis komt de klik dat het eenzelfde schaap was maar dan geschoren......Ohwf
Zal ik een heeeele domme blunder bekennen?:
Ik loop langs het weiland met schapen en zie er een nieuwe soort tussen staan. Ik ben verbaasd en kijk nog eens goed en begin tegen het schaap voor me druk te babbelen over haar nieuwe wei-genootje. Thuis komt de klik dat het eenzelfde schaap was maar dan geschoren......Ohwf
-
- Gevorderd lid
Een brief van de verzekering zien liggen en je voornemen nu echt de map te pakken waar de gegevens in staan. Sta op en ben al vergeten wat ik moest doen en ga vervolgens ook wat anders doen.
Mailtje toch er nog bij willen pakken om even wat na te kijken. Vervolgens op je computer een compleet ander programma openen en het mailtje strak vergeten (nee, daar denk je een dag later pas weer aan)
Bij Second Care toch altijd weer verbaasd zijn wie mij daar op komt halen voor de behandeling en je afvragen of die persoon nu nieuw is of niet. Kom daar dus al sinds jan.
Je afvragen wat je nu ook al weer hier wilde neerzetten.
Mailtje toch er nog bij willen pakken om even wat na te kijken. Vervolgens op je computer een compleet ander programma openen en het mailtje strak vergeten (nee, daar denk je een dag later pas weer aan)
Bij Second Care toch altijd weer verbaasd zijn wie mij daar op komt halen voor de behandeling en je afvragen of die persoon nu nieuw is of niet. Kom daar dus al sinds jan.
Je afvragen wat je nu ook al weer hier wilde neerzetten.
Compleet niet begrijpen wat die persoon tegenover je net gezegd heeft, en of het zelfs wel Nederlands was.
Merken op een sollicitatietest dat je trager denkt, minder onthoudt, minder snel kan bewegen en niet goed meer op woorden kan komen...
Tijdens een oefening alle ogen op je hebben gericht en plots een "freeze" (zo'n moment dat je ff vergeet wat je aan het doen was) krijgen, net op dat moment.

Merken op een sollicitatietest dat je trager denkt, minder onthoudt, minder snel kan bewegen en niet goed meer op woorden kan komen...
Tijdens een oefening alle ogen op je hebben gericht en plots een "freeze" (zo'n moment dat je ff vergeet wat je aan het doen was) krijgen, net op dat moment.
Die heb ik ook heel vaak!stargazertje schreef:Je afvragen wat je nu ook al weer hier wilde neerzetten.

Tegen mij werd gezegd:"het komt mij ook wel eens goed uit dat ik iets vergeet" ( of iets in die strekking)vlindertie schreef:@VGHM: Heeeeey, hier hebben we het toch al eens over gehad in ene ander topic?
Nou jij weer!

Gisteren liep ik met de kat naar zijn kamertje. Onderweg zag ik dat de wekker uit stond, ik dacht nog..... Niet vergeten

het gaat iets beter... en me weer in de 'living' world te begeven levert rare situaties op...
mensen niet meer herkennen.. die je aanspreken en jou heeeel goed kennen
een hele bioscoop die lacht bij de scene in Gooische vrouwen waar die vrouw staat te tanken.. ik snapte niet waar ze om lachten en ..weg was het shot..???
(zag later in de film dat dat een vrouw wijdbeens op het busje was geschilderd)
mensen niet meer herkennen.. die je aanspreken en jou heeeel goed kennen

een hele bioscoop die lacht bij de scene in Gooische vrouwen waar die vrouw staat te tanken.. ik snapte niet waar ze om lachten en ..weg was het shot..???
(zag later in de film dat dat een vrouw wijdbeens op het busje was geschilderd)

Als ongeluk in een klein hoekje zit......
zit dan geluk in de rest?
zit dan geluk in de rest?
De gebruiker Cansada hier op het forum altijd lezen als Cansado...
Sorry Cansadao
.
Sorry Cansadao

Teken petitie: erken ME: http://petities.nl/petitie/erken-myalgi ... che-ziekte
-
- Gevorderd lid