Maar kun jij onderstaande dan WEL verklaren;
Ik heb me vorig jaar laten testen via bioresonantie, de Bicom 2000.
Begrijp me goed, dat is niet eenvoudig. Je kunt dit niet `zomaar.` Daar gaat een stevige studie aan vooraf .
Hoe verklaar jij dat na de test mij werd verteld wat ik zo al in mijn leventje had meegemaakt en dat er veel zaken aan het licht kwamen die WEL gebeurd waren, zoals bijv, nierstenen ,ooroperatie .
Ook heel veel belastingen werden genoemd, bijv amalgaam, lood, DDT en nog wel een stelletje van dat soort ongein.
Vind je dit dan gewoon onzin

Indien je de tijd heeft/neemt om via internet je wat te verdiepen in de materie, dan zul je ontdekken dat wetenschappers reeds vanaf de jaren '30 van de vorige eeuw onderzoek doen naar deze technologie. Velen zijn gefrustreerd in hun werk, of zelfs geëxcommuniceerd uit hun wetenschappelijke kring.
Ik ben er stellig van overtuigd , dat de toekomende tijd, deze technologie een grote rol zal gaan spelen in de moderne geneeskunde. Voor alle ongelovigen die nog niet overtuigd zijn van de heilzame werking van deze technologie, wil ik maar één ding zeggen.
Vel geen oordeel over deze technologie als je geen kennis van deze technologie genomen hebt en het ook niet zelf hebt ervaren'.
Het leven biedt ons vele mogelijkheden om te genezen maar we moeten ze wel willen zien. Vergeet niet dat wij mensen geïndoctrineerd zijn door wat de media ons verteld (radio, kranten, tv internet ), immers wat op tv komt is voor velen de waarheid, maar wie zegt dat dit inderdaad zo is. Wordt het niet tijd dat wij zelf op zoek gaan naar de waarheid?