Zelfreinigende Kattenbak, werkt super goed

Alles over hulpmiddelen en tips om het leven met ME(cvs) iets aangenamer te maken. Vragen over sociale voorzieningen, verzekeringen.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
luna923
Donateur
Donateur
Berichten: 589
Lid geworden op: 25 mar 2011, 00:40
Locatie: Amsterdam

Bericht door luna923 »

dit is Metza Luna ( halve maan)
Bijlagen
Luna
Luna
Nieuwe afbeelding3.JPG (230.96 KiB) 848 keer bekeken
Ik doe niet meer aan sex , de regering naait me al elke dag
Gebruikersavatar
luna923
Donateur
Donateur
Berichten: 589
Lid geworden op: 25 mar 2011, 00:40
Locatie: Amsterdam

Bericht door luna923 »

hier nog een mooie foto van Hummer
Bijlagen
Hummer
Hummer
Nieuwe afbeelding1.JPG (162.44 KiB) 843 keer bekeken
Ik doe niet meer aan sex , de regering naait me al elke dag
Gebruikersavatar
luna923
Donateur
Donateur
Berichten: 589
Lid geworden op: 25 mar 2011, 00:40
Locatie: Amsterdam

Bericht door luna923 »

thanks felixloena voor de info van de foto's plaatsen.

maar uhhh dames niet verliefd worden, ze zijn al voorzien lol. maar deze houden geen rekening met je ziekte, het zijn actieve katten en ook extrovert in hun gedrag. luna is wel 1tje die zich rustig aanpast maar is ook een snowshoe. dus ik slaap alleen nog maar met luna, de jongens zijn te druk voor mij om mee te slapen.
Ik doe niet meer aan sex , de regering naait me al elke dag
Gebruikersavatar
daisy86
Actief lid
Berichten: 303
Lid geworden op: 04 mar 2012, 19:24

Bericht door daisy86 »

Wat een knapperds!
Ik ben dol op siamezen en eigelijk alles met een siamese aftekening.
Ook Luna is prachtig, ze lijkt heel erg op een kitten dat ik gehad heb als pleeggezin.
Slapen met de katten doe ik nie meert, dan lig ik heel de avond wakker.
Dat is een privelege die ze alleen krijgen als ze extra zielig zijn, zoals na narcose ofzo :wink:
JannekeB
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2256
Lid geworden op: 28 jan 2009, 09:46

Bericht door JannekeB »

Hé dat is de traditionele siamees :D Wij hebben de moderne, met een spitsere snuit en grotere oren. Ik vind het een super ras!! Heb 17 jaar met plezier een europese korthaar gehad maar een Siamees vind ik toch ook wel super gaaf qua karakter.
"I don't look sick? That's because my illness isn't on my face"

Hoe werkt LDN?
Gebruikersavatar
pauliene
Moderator
Moderator
Berichten: 739
Lid geworden op: 22 nov 2011, 00:48
Locatie: Noord-Holland

Bericht door pauliene »

Prachtige beesten Luna! En wat heeft Luna een mooi en lief koppie!
Bijlagen
Saartje, slaapt meer dan ik!:)
Saartje, slaapt meer dan ik!:)
cc211.jpg (81.19 KiB) 798 keer bekeken
Snuf is half pers en al aardig op leeftijd, 21 jaar!
Snuf is half pers en al aardig op leeftijd, 21 jaar!
Snuf.jpg (125.06 KiB) 799 keer bekeken
Mijn lieve Moos is helaas maar een jaar oud geworden maar zo sliep hij altijd, in een handdoek en deken gerold :)
Mijn lieve Moos is helaas maar een jaar oud geworden maar zo sliep hij altijd, in een handdoek en deken gerold :)
Moos.jpg (39.65 KiB) 799 keer bekeken
Gebruikersavatar
luna923
Donateur
Donateur
Berichten: 589
Lid geworden op: 25 mar 2011, 00:40
Locatie: Amsterdam

Bericht door luna923 »

janneke: nee klopt niet, is niet de traditionele. hummer is een balinees en max is een siamees, maar de originele is toch echt wel de thai siamees. het is wel zo dat deze dichter bij de orginele staat, dat is wel waar. maar wat jij hebt is ook super hoor. hun hebben meer die gemene stem en dat vind ik nou juist prachtig. ik vond deze prachtig omdat ik het ook heel mooi vond hun giga grote neus. bij de mens vind ik dat minder (uhhhhmmmmmmm als ik in de spiegel kijk lol) maar bij katachtige vind ik dat prachtig.

ja klopt, had ik ook, heb 19 jaar ook een europese kort haar gehad en ik de siamees ontdekt heb, ik kan niet meer zonder ze, is een wereld van verschil die katten, maar ze jatten je hart. in het begin dacht ik holly moses wat heb ik in huis gehaald, maar al snel begreep ik ze beter. eerst als een debiel over de tafel heen en alles wat hij tegen kwam knalde hij in zijn glij partij er af pffffffffffff. ik dacht eerst dat is een wilde aap of zo whahahaha, maar tja, je moet er voor zorgen dat ze een stoort genootje hebben en er voor zorgen dat ze altijd wat kunnen doen. als je ze straft dan worden ze alleen maar erger

dus heb ik de regel in gevoerd dat las ze wat doen dan moeten ze betalen met knuffels hahahaha, werkt goed bij de mijne hahahahaha en ik ben er ook veel rustiger van geworden. ze hebben mij zeker wel geholpen, hun zijn ook een soort spiegel van je zelf. en ze helpen je maar al te graag om dat in te zien. ja ze zijn echt top

je hebt ook die gevlekte siamees, dus geen seal point, maar dat vind ik maar niks.

trouwens, ze zeggen dat de siamees oorspronkelijk uit thailand kwam, maar daar geloof ik geen ruk van. kijk eens naar Egypte??? daar werden als eerste die katten beschreven, maar ook werden ze vereerd als goden, meer dan 8.000 jaar geleden. de engelse dames hebben het over ongeveer 150jaar terug of zo. ik weet wel wat ik geloof hoor. die oude egyptenaren leefde zelfs met een Cheetah. jaja ik ben gek op het oude egypte, helemaal stapel dol ben ik er van hahahaha
Ik doe niet meer aan sex , de regering naait me al elke dag
Gebruikersavatar
luna923
Donateur
Donateur
Berichten: 589
Lid geworden op: 25 mar 2011, 00:40
Locatie: Amsterdam

Bericht door luna923 »

ohhh wat een lieve katten allemaal. ohhh moos, ja doet pijn he. ik was ook zo ziek van een kat van mij die ik ook maar een jaar had en ook ineens zo ziek werd dat ik hem in moest laten slapen, zijn 2lingbroer had ik ook, maar die was al van af dag 1 verliefd op de siciliaanse buurvrouw en was al snel daar naar toe geëmigreerd. tja, je voelt het al aan komen, die kat is een echte maffia geworden.

hij kwam alleen af en toe effe snel op bezoek en dan meteen naar de voer bak rennen en dan moest ik een massage aan hem geven, en effe later buit binnen en verdwijnt hij weer pfffffffffffff
is dat geen maffia of wat???
Ik doe niet meer aan sex , de regering naait me al elke dag
Gebruikersavatar
luna923
Donateur
Donateur
Berichten: 589
Lid geworden op: 25 mar 2011, 00:40
Locatie: Amsterdam

Bericht door luna923 »

hee ik zit zo naar die snuff te kijken, maar lijkt net een ouwe wijze chinees met die baard zo en die snor. ja hij weet het wel lol
Ik doe niet meer aan sex , de regering naait me al elke dag
Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door felixloena »

leuk weer die foto's
Leven is het meervoud van lef - Loesje
Gebruikersavatar
pauliene
Moderator
Moderator
Berichten: 739
Lid geworden op: 22 nov 2011, 00:48
Locatie: Noord-Holland

Bericht door pauliene »

Haha Luna! Ja idd, zal wel door dr leeftijd komen :lol:
Gebruikersavatar
luna923
Donateur
Donateur
Berichten: 589
Lid geworden op: 25 mar 2011, 00:40
Locatie: Amsterdam

Bericht door luna923 »

kijk dit is nick en sam, nee nee niet nick en simon, die zaten nog in de luiers toen lol. sam is die (links) overloper die maffia is geworden
Bijlagen
Nieuwe afbeelding4.JPG
Nieuwe afbeelding4.JPG (151.13 KiB) 764 keer bekeken
Ik doe niet meer aan sex , de regering naait me al elke dag
Gebruikersavatar
luna923
Donateur
Donateur
Berichten: 589
Lid geworden op: 25 mar 2011, 00:40
Locatie: Amsterdam

Bericht door luna923 »

vind je niet dat hij een moeilijke kop heeft, een echt maffia lol 8)
Bijlagen
Nieuwe afbeelding5.JPG
Nieuwe afbeelding5.JPG (139.44 KiB) 760 keer bekeken
Ik doe niet meer aan sex , de regering naait me al elke dag
Gebruikersavatar
pauliene
Moderator
Moderator
Berichten: 739
Lid geworden op: 22 nov 2011, 00:48
Locatie: Noord-Holland

Bericht door pauliene »

Lol :D Hij heeft een beetje ''evil smile'' :lol:

Volgens mij trek ik alle katten uit de buurt aan haha, zijn er in een paar jaar tijd al 3 over komen lopen van de buren :roll: Alsof ze weten dat ze hier een beter huis zullen vinden. Op dit moment probeert de kat van de buren ook hier binnen te komen, heeft net een nestje gehad en word niet eens bij gevoerd, ze is graatmager dus ik geef dr maar wat brokjes af en toe maar wil het ook niet teveel aanmoedigen :roll: Heb een hekel aan mensen die niet goed voor hun kat zorgen, wel een nestje laten krijgen maar de moederpoes niet goed verzorgen :evil:
Gebruikersavatar
luna923
Donateur
Donateur
Berichten: 589
Lid geworden op: 25 mar 2011, 00:40
Locatie: Amsterdam

Bericht door luna923 »

hier een paar leuke foto's van ze lol
Bijlagen
foto1
foto1
Nieuwe afbeelding6.JPG (197.54 KiB) 737 keer bekeken
Ik doe niet meer aan sex , de regering naait me al elke dag
Plaats reactie