@Maxi:
De info op internet gaat bijna altijd over Bartonella Henselea of Quintana. De vormen van Bartonella waarvan ze wisten dat ze op mensen overdraagbaar zijn via katten / teken. Die info klopt dus niet in ons geval.
Onze variant, is een vorm waarvan ze niet wisten dat ze overdraagbaar was op mensen. Dus geen nieuwe, gewoon een 'onbekende'.
[quote]
Die nieuwe barto bestaat die dan sinds kort? DML zegt dat ik al besmet ben sinds kindertijd waarschijnlijk....
[quote]
Je bent dus jaren geleden besmet geweest, en de artsen hadden geen flauw idee van het bestaan van deze bacterie, dus wisten ze niet wat er mis was met je en hebben ze je niet behandeld hoe je moest behandeld worden, waardoor je nu dus jaren later er helemaal door genekt bent.
Sinds kort hebben ze dus gemerkt dat er zeer veel ME'ers positief testten op Bartonella-bacterie, maar dat het een andere variant is dan deze die gekend zijn bij de mensen. Dus vandaar dat het dus een 'nieuwe' menselijke vorm is van de Bartonella bacterie... Maar hoe die dan heet ipv Henselea/Quintana weet ik niet.
Moet iemand dringend eens vragen bij de prof.

Health is not valued till sickness comes.
-Thomas Fuller-