Gastroscopie en uitslagen
Moderator: Moderators
@ felixloena
neem je nu ook nog iets van pre- en/of probiotica om de darmflora te herstellen na die buikgriep?
neem je nu ook nog iets van pre- en/of probiotica om de darmflora te herstellen na die buikgriep?
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
goeiemorgen,
@hoi Felixloena,
Wat rot voor je dat je nog steeds zo beroerd bent.
Kan je ook niet tegen Soja melk ,of Lactose vrije melk.
of Geitenmelk of Geiten yochert?
lekker eigengemaakte kippesoep eten?
veel sterkte voor jou.
lieve groetjes
petraroos
@hoi Felixloena,
Wat rot voor je dat je nog steeds zo beroerd bent.
Kan je ook niet tegen Soja melk ,of Lactose vrije melk.
of Geitenmelk of Geiten yochert?
lekker eigengemaakte kippesoep eten?
veel sterkte voor jou.
lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
- felixloena
- Oud-medewerker
- Contacteer:
Nee, nog niet aan gedacht. Heb je een tip?neem je nu ook nog iets van pre- en/of probiotica om de darmflora te herstellen na die buikgriep?
@Petraroos: ik heb nooit last gehad van melk, maar de bloedtest van DML liet iets anders zien

Momenteel eet ik waar ik enigszins zin in heb. Vooral heel veel soep met veel vermicelli erdoor, met wat geweekt brood. Vanochtend voor het eerst weer kauwbaar voedsel gehad, 2 beschuitjes met een beetje jam.
Dus het gaat heel langzaam toch wat beter.

Leven is het meervoud van lef - Loesje
- felixloena
- Oud-medewerker
- Contacteer:
- felixloena
- Oud-medewerker
- Contacteer:
http://www.me-gids.net/Forum-viewtopic- ... tml#107681
HIer is wat info te vinden.
Ik weet verder ook nog niks. Wordt 1 augustus bij DML besproken.
Hoe dan ook is het erg spannend allemaal.
HIer is wat info te vinden.
Ik weet verder ook nog niks. Wordt 1 augustus bij DML besproken.
Hoe dan ook is het erg spannend allemaal.
Leven is het meervoud van lef - Loesje
DML heeft me nu ook voorgesteld om een gastroscopie /biopsie te laten doen bij die zekere dr. Hulsaert.
Hij is daar blijkbaar heel hard op gefocust, omdat hij voorlopig niet echt vindt wat hij zoekt.
Ik stel me er echter wel vragen bij, gezien ik niet specifiek veel last heb van men maag (behalve als ik iets verkeerd eet, dus iets dat niet past in men dieet) Van maagzuur of maagpijn heb ik bijna nooit last.
Ik ben dus ook niet zeker dat ik dit ga laten doen...(voor de fun al zeker niet zo te lezen
)
Zijn er nog mensen die dit hebben laten doen, ondanks ze niet echt maaglast hadden en wat kwam er dan uit de onderzoeken ?
Hoeveel kost dat als je dat via DML laat doen ?
Alvast bedankt voor jullie reacties !
Hij is daar blijkbaar heel hard op gefocust, omdat hij voorlopig niet echt vindt wat hij zoekt.
Ik stel me er echter wel vragen bij, gezien ik niet specifiek veel last heb van men maag (behalve als ik iets verkeerd eet, dus iets dat niet past in men dieet) Van maagzuur of maagpijn heb ik bijna nooit last.
Ik ben dus ook niet zeker dat ik dit ga laten doen...(voor de fun al zeker niet zo te lezen

Zijn er nog mensen die dit hebben laten doen, ondanks ze niet echt maaglast hadden en wat kwam er dan uit de onderzoeken ?
Hoeveel kost dat als je dat via DML laat doen ?
Alvast bedankt voor jullie reacties !
Yep, laten doen zonder maagklachten en er kwam wel degelijk parvo en een herpes uit.
Ik zou niet meer weten wat het gekost heeft, eerlijk gezegd.
Het was zeker geen pretje, maar het was ook geen horror hoor. Het duurt niet lang, het doet geen pijn en je kan gewoon ademen. Je hebt alleen een kokhalsreflex die alles behalve fijn is. Maar ik zou er niet wakker van liggen als ik wist dat ik het nogmaals moest ondergaan. Misschien ter geruststelling voor iedereen die nog moet
Ik zou niet meer weten wat het gekost heeft, eerlijk gezegd.
Het was zeker geen pretje, maar het was ook geen horror hoor. Het duurt niet lang, het doet geen pijn en je kan gewoon ademen. Je hebt alleen een kokhalsreflex die alles behalve fijn is. Maar ik zou er niet wakker van liggen als ik wist dat ik het nogmaals moest ondergaan. Misschien ter geruststelling voor iedereen die nog moet

@cleopatra: Een gastroscopie bij Hustaert kost € 178,00 plus de onderzoeken van de biopten door Redlabs.
Ik zou er ook niet van wakker liggen. Het is een heel vervelend onderzoek, maar that's it. Het duurt maar een minuut of 5.
Groetjes,
Spring
Ik zou er ook niet van wakker liggen. Het is een heel vervelend onderzoek, maar that's it. Het duurt maar een minuut of 5.
Groetjes,
Spring
I'm feeling like a Monday but someday I'll be Saturday night!
(Bon Jovi)
(Bon Jovi)
- felixloena
- Oud-medewerker
- Contacteer:
Bedankt voor jullie geruststellende reacties !
@spring ; normaal krijg je zo'n onderzoek toch terugbetaald dr de mutualiteit (volgens bep. nomenclatuurnr.?) dat klopt inderdaad, zeker voor België. adm.
Dat de onderzoeken van de biopten bij Redlabs voor eigen rekening zijn, begrijp ik , maar de gastroscopie zelf ?

@spring ; normaal krijg je zo'n onderzoek toch terugbetaald dr de mutualiteit (volgens bep. nomenclatuurnr.?) dat klopt inderdaad, zeker voor België. adm.
Dat de onderzoeken van de biopten bij Redlabs voor eigen rekening zijn, begrijp ik , maar de gastroscopie zelf ?
Hoi allemaal,
Een vraagje, misschien staat het al ergens maar hoop op meer informatie.
Als dml wilt dat er een maagbiopt word genomen, hoe gaat dat dan in zn werk???
Dat word gedaan in Belgie??? En krijgen nederlandse patienten dan iets vergoed??
Ik krijg nu namelijk al helemaal niets!!!! vergoed van mn behandeling bij dml.
En hoeveel kost het dan om dit te doen???
Het zal wel helemaal veel kosten als je ook nog onder narcose of iets gaat.
Aangezien een bloedonderzoek al snel 100 euro kost.
Weet iemand er iets van??? Nederlandse patienten die dat hebben gedaan?? Vergoeding??
Een vraagje, misschien staat het al ergens maar hoop op meer informatie.
Als dml wilt dat er een maagbiopt word genomen, hoe gaat dat dan in zn werk???
Dat word gedaan in Belgie??? En krijgen nederlandse patienten dan iets vergoed??
Ik krijg nu namelijk al helemaal niets!!!! vergoed van mn behandeling bij dml.
En hoeveel kost het dan om dit te doen???
Het zal wel helemaal veel kosten als je ook nog onder narcose of iets gaat.
Aangezien een bloedonderzoek al snel 100 euro kost.
Weet iemand er iets van??? Nederlandse patienten die dat hebben gedaan?? Vergoeding??
-
- Gevorderd lid