Bloed zelf laten prikken + opsturen?
Moderator: Moderators
Als FedEx eenmaal aan huis komt, moet je een formulier van hen invullen zoals bij een aangetekende brief. Dat plakken ze dan op het pakje of de envelop naar bestemmeling.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Hoi Poppetje,
Ik heb mijn bloed uiteindelijk met een UPS etiket verzonden waarop stond Express Saver, via de
mail van Redlabs toegestuurd gekregen. Maar wat ik bedoelde was dat als het bloed pas
binnen 72 uur bij Redlabs hoeft te zijn, dat ze dan misschien gebruik maken van de
UPS Standaard service die iets van E 13 is i.p.v. E 37 voor de Express dienst.
Ik heb mijn bloed uiteindelijk met een UPS etiket verzonden waarop stond Express Saver, via de
mail van Redlabs toegestuurd gekregen. Maar wat ik bedoelde was dat als het bloed pas
binnen 72 uur bij Redlabs hoeft te zijn, dat ze dan misschien gebruik maken van de
UPS Standaard service die iets van E 13 is i.p.v. E 37 voor de Express dienst.

@ JannekeB
Als je de test besluit te laten doen weet je in ieder geval ook of je verder moet kijken in die
richting naar behandeling of anderen wegen kunt gaan bewandelen.
Daarnaast wordt de uitslag van de test bij REDlabs ook automatisch meegenomen in een
onderzoek naar de besmettingsgraad van XMRV onder ME-patiënten, zodat aan de hand
van die uitslag de positie van patiënten sterker kan worden en er misschien ook meer geld
voor onderzoek vrijgemaakt zal worden.
Als je de test besluit te laten doen weet je in ieder geval ook of je verder moet kijken in die
richting naar behandeling of anderen wegen kunt gaan bewandelen.
Daarnaast wordt de uitslag van de test bij REDlabs ook automatisch meegenomen in een
onderzoek naar de besmettingsgraad van XMRV onder ME-patiënten, zodat aan de hand
van die uitslag de positie van patiënten sterker kan worden en er misschien ook meer geld
voor onderzoek vrijgemaakt zal worden.
@Dopey, ik snap het nu wat je bedoelt (over UPS), soms willen de hersens niet zo snel
. Ik vind ook jouw reden om de test te laten doen mooi verwoord. Je hebt gelijk, tenminste zo voel ik het ook, iedereen moet natuurlijk zelf zijn afweging maken. Daarnaast was bij mij ook een overweging dat als ik besmet zou zijn, ik dit ook voor mijn omgeving (partner) wil weten. Ik zou het vreselijk vinden om, met de kennis die ik nu heb over de mogelijkheid van een eventuele XMRV/MLV besmetting, niets te doen en zo het risico op besmetting voor een partner als het ware te negeren (als het natuurlijk niet al is gebeurd). Ook daarom laat ik mij dus testen. Als ik positief ben wil ik toch een stuk voorzichtiger zijn, ook al weten we nog niet precies hoe of wat met die besmetting (wijze van besmetting en risico's voor omgeving).
Hoop dat er ook daar snel meer onderzoek naar komt.

Hoop dat er ook daar snel meer onderzoek naar komt.
he Allemaal,
Nou ook dit poppetje heeft vandaag bloed laten prikken bij de huisarts voor de xmrv test en het pakketje net aan de meneer van UPS meegegeven. Raar gevoel dat het nu weg is, nu gaat het wachten beginnen.......
Overigens, lief dat mijn huisarts wilde prikken, maar jeeeeezzzz dat had ze kennelijk lang niet meer gedaan. Ik ben echt niet bang voor prikken, dat doet me niets, maar jeetje,.... AUW
, er doorheen, er naast
, weer opnieuw
, en dan met zo'n plastic trekspuit, dus dat je prikt en het bloed er dus uittrekt en dan over moet doen in de buisjes. Was een recept voor flauwvallen, daar ging ik dus ook bijna met mijn lage bloeddruk, maar goed, niet zeuren, het is gelukt. Voel me nog erg slap, en ik dus maar glimlachen tegen de vriendelijke meneer van UPS die een praatje wilde maken en ik maar denken, schiet op, ik voel me slap, ik moet zitten, en de blauwe plek op mijn arm verschijnt al. Maar .... it's all worth it, ...mission accomplished. Yay !
Het pakje is onderweg naar belgie. Daar moet je wat voor over hebben. 
Nou ook dit poppetje heeft vandaag bloed laten prikken bij de huisarts voor de xmrv test en het pakketje net aan de meneer van UPS meegegeven. Raar gevoel dat het nu weg is, nu gaat het wachten beginnen.......
Overigens, lief dat mijn huisarts wilde prikken, maar jeeeeezzzz dat had ze kennelijk lang niet meer gedaan. Ik ben echt niet bang voor prikken, dat doet me niets, maar jeetje,.... AUW

He Dopey,
Ja, ben ook blij dat het weg is. Ik moest nog aan jou denken bij dat prikken, hihi, ik dacht echt, had ik het ook maar even bij een gewone prikpost geregeld, zoals jij. Maar mijn huisarts had spontaan aangeboden om zelf te prikken toen ik haar over de test vertelde, dus ik dacht, dat is ook prima. Maar ja, op een lab hebben ze toch net wat professionelere prikspullen he.
Maar ach, het is achter de rug, nu maar afwachten.....Spannend .....
Ja, ben ook blij dat het weg is. Ik moest nog aan jou denken bij dat prikken, hihi, ik dacht echt, had ik het ook maar even bij een gewone prikpost geregeld, zoals jij. Maar mijn huisarts had spontaan aangeboden om zelf te prikken toen ik haar over de test vertelde, dus ik dacht, dat is ook prima. Maar ja, op een lab hebben ze toch net wat professionelere prikspullen he.

Zo poppetje, jij weet mensen met een prikfobie ook aan te moedigen lol
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com