vaccineren tegen Mexicaanse griep of niet?

Hier kan gediscussieerd worden over nieuws en onderzoek over gezondheid in het algemeen (niet specifiek over ME).

Moderator: Moderators

masterddv
Actief lid
Berichten: 187
Lid geworden op: 16 mar 2009, 22:34

Bericht door masterddv »

das ook waar, maar de schade die aangericht kan worden door de mexicaanse griep is die niet nog groter dan de vaccinatie zelf ?
Gebruikersavatar
karolien
Donateur
Donateur
Berichten: 2913
Lid geworden op: 17 jun 2009, 18:33

Bericht door karolien »

Moelijk te zeggen van te voren, he, en dat maakt iedereen voor zichzelf uit. Misschien krijg je nog niet eens de Mexicaanse griep.
Ik ga niet beslissen voor anderen maar weet het wel heel duidelijk voor mezelf. Ik denk er nog niet aan om me te laten vaccineren.
JannekeB
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2256
Lid geworden op: 28 jan 2009, 09:46

Bericht door JannekeB »

Ik twijfel heel erg. I.v.m. de aard van mijn werk zou het wel beter zijn. Maar ik wil ook geen onnodige troep in mijn lijf.
Zelfs de gewone griepprik twijfel ik nu over. Zonder heb ik in januari gegarandeerd een bronchitus, maar die had ik vorig jaar ondanks de prik toch te pakken.
Als je de mexicaans griep eenmaal hebt is hij makkelijk te bestrijden dus waarom zou ik me eigenlijk druk maken..... :roll:
"I don't look sick? That's because my illness isn't on my face"

Hoe werkt LDN?
Vanessa
Teamlid
Berichten: 1028
Lid geworden op: 10 apr 2007, 09:57
Locatie: Sint-Katelijne-Waver
Contacteer:

Bericht door Vanessa »

Ik ben akkoord met de stelling dat Mexicaanse griep ergere gevolgen kan hebben dan een reactie op een vaccinatie...
"Great minds share similar thoughts "

Vanessa - Oud-beheerder ME-Gids.net
nu weer actief als teamlid
Melanie
Donateur
Donateur
Berichten: 7073
Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:35

Bericht door Melanie »

@Vanessa Ik begrijp je stelling nu.

Ab Osterhaus is echt van zijn voetstuk gevallen. Afbeelding
Niet meer geloofwaardig. Niemand zal hem ooit nog geloven.

ik mis alleen Klink en een reactie misschien>>>>
Ik vetrouw die Klink helemaal niet, misschien komt daar ook nog wat boven drijven.
Dan ben je toch dom dat je er maar vanuit gaat dat je even 34 miljoen vaccinaties moet bestellen en niet eens op de hoogte bent van het hoe en wat. we praten hier over heel veel geld.
en die mensen staan in voor ons en de gezondheidszorg.
nou ja voor ons, andere zieke mensen, voor ons dan net weer niet, maar dat zijn we al gewend.

Waar zijn we toch mee bezig in Nederland.

de onderstaande site van de televaag is wel grappig om de reacties te lezen voor een beeldvorming. of juist niet.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/4963 ... tv___.html
http://www.telegraaf.nl/binnenland/4964 ... end__.html
http://www.telegraaf.nl/binnenland/4954 ... en___.html
http://www.telegraaf.nl/binnenland/4948 ... cin__.html

je koopt aandelen om dat het winstgevend kan zijn.
midden in de bloei van de mexicaanse griep.......ja hoor......
Laten we niet dommetje gaan spelen.
ik had ook wel wat aandelen willen hebben......
Te laat! :?
Dear Karma, I have a list of people you missed
Melanie
Donateur
Donateur
Berichten: 7073
Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:35

Bericht door Melanie »

Schiet mij nu zo te binnen:
dat de uitbraak toevallig bijna gelijk viel met de gewone griep.
Is dit ook toeval.

Eigenlijk heeft Osterhaus een griep gefaket
Komt dat even goed uit. :shock:

Toevallig!
Dear Karma, I have a list of people you missed
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

Wij zijn zo stom geweest die vraag (wel of niet griepspuit) aan DML te vergeten.

Heb ze net gemailed of ze die vraag alsnog kunnen beantwoorden.......
Vanessa
Teamlid
Berichten: 1028
Lid geworden op: 10 apr 2007, 09:57
Locatie: Sint-Katelijne-Waver
Contacteer:

Bericht door Vanessa »

Annac, laat hier zeker weten als je een reactie krijgt
"Great minds share similar thoughts "

Vanessa - Oud-beheerder ME-Gids.net
nu weer actief als teamlid
Gebruikersavatar
Shavonne
Gevorderd lid
Berichten: 1758
Lid geworden op: 12 sep 2007, 21:47

Bericht door Shavonne »

Ik heb de griepprikken weer geweigerd. Ik sta op de lijst van de weigeraars. Maar vraag me af wat dit voor gevolgen zullen hebben wanneer ik flink ziek zou worden en in gevaar kom. Ik hoop niet dat er dan wordt gezegd: "maar mw. u heeft toch ook de griepprikken geweigerd?"
Gebruikersavatar
ella
Beginner
Berichten: 54
Lid geworden op: 09 okt 2009, 21:47

Bericht door ella »

Ik zeg nee tegen een vaccinatie van de Mexiaanse griep. Zit nogal veel rommel in die prik, oa, formaldehyde, aluminium en kwik. Heb er geen fijn gevoel bij..
Gebruikersavatar
monia
Beginner
Berichten: 56
Lid geworden op: 11 aug 2009, 10:33

Bericht door monia »

ik vind dit ook zo lastig onderwerp,

ik leef te midden van mensen die nogal politiek en medisch verdiept zijn,
beide groepen zijn het er over eens dat de mexicaanse griep ten eerste een in het laboratorium ontwikkeld virus is bewust gemaakt als "test" voor een ander zwaarder virus dat "men" in de toekomst wil verspreiden net als de overige voorbijgaande pandemieen om de wereld bevolking op deze manier te kunnen reduseren tot een verminderd aantal, plus winst te kunnen behalen met een zogenaamd vaccin waar van steeds meer na buiten komt dat er alleen maar troep in zit waar menig mens negatieve bijwerkingen aan ondervind, in verschillende landen zijn er mensen aan de gevolgen van deze vacinatie overleden, of ernstig ziek geworden.
met name zware hersen beschadegingen.

nu bij deze...ik heb dit alleen maar gelezen en gehoord en heb hier zelf weinig verstand van, echter komt er steeds meer en meer naar boven dat ik denk ..JEETJE..HET IS TOCH WAAR!!!
Ook ik ben er steeds meer van overtuigd niet te vaccineren,
in mn nabije omgeving vraag ik mensen wel eens om hun mening,
mijn buurvrouw, kraamverpleegkundige lacht er om en zegt die troep laat ik mij en mn gezin absoluut niet inspuiten!
Mijn vriendin, een IC verpleegkundige denkt hier precies zo over, en nog een vrouwtje die in mn buurt woont en ook verpleegkundige is wil er ook niet aan, dat zet mij toch aan het denken, allemaal mensen uit de reguliere gezondheids zorg..
en dan..mn fysiotherapeute/haptonoom, ook zij zegt het zelfde, dan heb ik nog de meningen van politieke critischi in mijn omgeving die weer aan geven dat het een bewust in de wereld gebracht virus is en het vaccin er puur is om centen binnen te halen, ook zij beweren dat er echt alleen maar troep in de vaccins zitten.
Ik word hier toch wel erg huiverig van, en moet ik net vanochtend een verhaal lezen over de vaccins die onze kinderen krijgen...dat hier jaarlijks kinderen aan overlijden of ernstig ziek van worden wat het RIVM niet na buiten brengt en wanneer het toch uitlekt keihard zegt, dat komt niet van de vaccinatie..nee nee...
Mijn dochter heeft nog steeds een raar bultje op haar arm waar ze in maart een vaccinatie heeft gehad...ik twijvel echt om haar nog verder te laten vaccineren..zeker voor ziektes die eigenlijk hier niet meer voorkomen..wat is het nut dan? wat zit er echt in de vaccinaties...komen we daar ooit achter?
en m.e-ers hebben vaak al een mindere weerstand..is het dan niet extra gevaarlijk om je te vaccineren?
kijk eens wat ze in onze voeding stoppen voor gifstoffen..zogenaamd door de eu goedgekeurd terwijl bepaalde middelen bv in duitsland niet eens mogen, en veel middelen buiten europa ook al verboden zijn, ja dat eten wij nog braaf..
waarom zouden ze ons dan met vaccinaties niet nog meer gaan vergiftigen?

iets om goed over na te denken ....
ik twijvel steeds meer iedergeval,
soms is het makkelijker niet alles te weten. :cry:

liefs monia
Gebruikersavatar
monia
Beginner
Berichten: 56
Lid geworden op: 11 aug 2009, 10:33

Bericht door monia »

en Melanie..

ik denk dat jij hier zo te lezen ook veel meer van weet,

het gaat alleen om macht en geld en niet om je gezondheid!!

laat de waarheid AUB boven komen!!!

monia
Gebruikersavatar
Shavonne
Gevorderd lid
Berichten: 1758
Lid geworden op: 12 sep 2007, 21:47

Bericht door Shavonne »

@Monia: tja.........veel stof om over na te denken en ook stof die je maar beter niet kunt weten.

Wij hadden er ook over gedacht om onze dochter niet te vaccineren.
Maar.......als dat meer mensen gaan doen, dan kunnen bepaalde ziektes weer de kop op steken die nu amper nog voor komen. Nu is het allemaal aardig onder controle w.b.t. met bog, mazelen, rode hond etc. etc.
Maar ik ben idd. ook geen voorstander van al die rommel in je lichaam. Een natuurlijk afweersysteem hebben wij zo ook niet meer, logisch dat er ziektes zoals ME ontstaan en wie weet welke ziekten nog meer.
Gebruikersavatar
Alabama
Gevorderd lid
Berichten: 515
Lid geworden op: 01 dec 2008, 20:45

Bericht door Alabama »

@monia, dat is precies hoe ik denk. zwakkere mensen zullen er waarschijnlijk aangaan, door de griep en anders door de prik. en wij horen tot de zwakkere mensen.
het is ook een beetje net als het idee van hitler, dat je straks alleen de sterke mensen overhoudt
God is closest to those with broken hearts..
Gebruikersavatar
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3927
Lid geworden op: 30 mei 2006, 14:52

Bericht door Alie »

ach het draait altijd om geld
nu is het de mexiaanse griep en straks weer wat anders
en met die recessie moeten ze toch ergens het geld vandaan halen
dus vaccineren maar jongens dat brengt geld in het laadje
en de medicijnen die je echt nodig heb die halen ze eruit
zo gaat dat hier :roll:
Plaats reactie