Melanie schreef:
Huhhhhhhhhhhhh ik heb de testen al binnen.
Amaike schreef: Sinds wanneer dan?
ik denk dat ik in de war ben met mijn zwangerschaptest!
Maar huhhhhhh was amaike eerder niet met dubbel "aa"
soms "Amaaike"
beetje off topic
ik houdt jullie zeker op de hoogte van de test, van DR Meilreir en zal ook vertellen wat er uitkomt, ik bedoel ik heb niets te verliezen!
wat dat betreft, moeten de mensen zich ook geen zorgen maken.
Dat vind ik.
Kijk als ik posi test, dan hoop ik dat er nog meer behandelingen zijn zodat ik nog beter functioneer,
als ik negatief test, dan blijf ik nog steeds met een hele grote groep in de verdom hoek zitten, dus niets te verliezen, de zelfde achterlijk behandeling etc etc we kennen het verhaal wel. gee recht op uitkering etc ect
Tip:
dus alle ME/CVS patienten niet van de wijs laten brengen, door een test.
of je nu wel een ME/CVS patient bent.
Ook geen hoop op vestigen op die test om tereurstellingen te voorkomen, want die zijn het zwaarst op zijn tijd, de terleurstelingen.
En voordat het doordringt bij artsen die nooit ME serieus hebben genomen,
Ja, dan zijn die mensen ook 10 therapieen verder!!
Test Dr meirleir:
Als ik posi stem, geloof ik nog steeds in een groep ME/CVS patienten die ook dringend hulp nodig hebben.
Als ik negatief stem, dan blijf ik waar ik was, dus niet behandeld en nog steeds met een ziekte rondlopen die ik mij graagt inbeeld,
Dus ME/cvs patienten er zijn meer wegen die naar rome leiden.
Ga je niet vastklampen aan een test.
Dat zou namelijk dezelfde valkuil zijn, dat je, je vastgeklampd aan cgt, met alle gevolgen vandien. die fout maak ik nooit weer, noooiiiiitttt!!!
Mijn advies is, testen en ff afwachten!
Ik geloof wel dat er mensen positief zullen stemmen op deze test.
En ik neem mijn petje af voor DR Meirlier.
In zijn uppie,
Hele centra's met ik weet niet hoeveel mensen jaren lang aan het onderzoeken en testen, teste nen testen etc etc en er niet uitkomen.
Nee chapeau voor DR Meirleir, en ik ben nog nooit bij hem geweest,
wat niet is kan nog komen!
Er is wel een stap gezet in ME wereld! Mijn inziens dan!
Petje af!!!
whahaha dan kunnen ze eindelijk de ratten loslaten in Nijmegen!