Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.
"Ook een (beetje) kunstliefhebber? Of ken je die? Bekijk en deel dan dit alsjeblieft. Hebben ME-ers (Myalgische Encefalomyelitis patiënten) er misschien ook nog wat aan!
Yo, tzt wil ik graag een kunstwerk als virtuele bijdrage voor je project insturen, maar ik zit niet op Facebook. Help mijn grijze cellen en laat me weten of ik het zo goed heb: ik toon een afbeelding op TW met #UndauerME en that's it, toch?
Ja, daar kijk ik ook naar uit, maar wel op je gemak, hoor. Kassie an (rustig aan)!
Trouwens blijven de meningen over mijn kunstwerken geregeld verdeeld, maar dat zie ik als een compliment. Dat het mensen raakt, al wordt het niet als 'mooi' beschouwd. Daarover hier meer: https://www.bluemarkforme.com/nl/horizonvervuiling/
Hier een testsite met wat werk dat is gemaakt voor het project. Niet alles staat er op en de pagina is nog wat knullig maar goed. Veel plezier er mee )))