Behandeling Dr. Visser (Stichting Cardiozorg)

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
peter89
Actief lid
Berichten: 160
Lid geworden op: 30 nov 2014, 19:59

Bericht door peter89 »

@Kayl haha ik heb ook net gebeld, inderdaad een ietwat warrig vrouwtje :D
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

@Kayl Mooi!

Je zult zien dat je gewoon kunt praten met 'm, dat zal heel bijzonder voor je zijn! En het is zelfs gezellig:-)

Ah ja, de Vlaamse dames, dat is het secretariaat, die zitten niet daar bij Visser, die NL is:-)
Life smells...
Gebruikersavatar
Kayl
Beginner
Berichten: 24
Lid geworden op: 12 nov 2007, 19:17

Bericht door Kayl »

@Peter Oke dus ik was niet de enige haha.

@Asje Ik ben heel erg benieuwd. Ik denk echt dat het een verademing zal zijn. Al die hulpverleners en artsen die ik heb ontmoet hebben echt een blok voor hun kop. Altijd alles maar richting psychisch schuiven. Enorm frustrerend! Maar jeeh, eindelijk een arts die me serieus zal nemen. Ik kan niet wachten! En het zal ook een openbaring zijn dat er wellicht ook echt iets aangetoond gaat worden. :D
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Gaat gebeuren:-) Ik herinner me nog heel goed dat ik voor de eerste keer bij een normale cq ME- arts kwam, kreeg er tranen in m'n ogen van, haha.
Life smells...
Gebruikersavatar
Kayl
Beginner
Berichten: 24
Lid geworden op: 12 nov 2007, 19:17

Bericht door Kayl »

@Asje Dat geeft me een heleboel hoop dat je dat zegt. Heel fijn! :D

Ik hou jullie op de hoogte. ;)
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Graag!
Life smells...
Gebruikersavatar
Kayl
Beginner
Berichten: 24
Lid geworden op: 12 nov 2007, 19:17

Bericht door Kayl »

Zoals beloofd zou ik laten weten hoe het was. Ik ben vandaag geweest. Het was wel even vreemd hoor om na al die ziekenhuizen ineens in zo'n totaal andere omgeving een arts te ontmoeten. Van de klinische kilte die je in ziekenhuizen ervaart is hier totaal geen sprake. Dr. Visser is inderdaad een vriendelijke warme man met veel humor. Ik heb ook echt een gesprek gevoerd, dat vond ik wel heel bijzonder. Het was sowieso een rare ervaring om eindelijk eens iemand tegenover me te hebben die mijn klachten meer dan serieus neemt. Ik was een beetje overdonderd. Hij vertelde me ook het een en ander over onderzoeken die al gedaan waren en onderzoeken en klinische testen die er op dit moment bezig waren. Dat vond ik een waardevolle aanvulling.
Over een week moet ik terug komen voor onder andere die kanteltafeltest. Dus ik ben benieuwd. Vind het wel spannend zo'n onderzoek.
Grigor
Gevorderd lid
Berichten: 1418
Lid geworden op: 04 jun 2008, 11:56

Bericht door Grigor »

Klinkt echt super Een openbaring. Vind het ook een prettig persoon.
Gebruikersavatar
ariadne
Gevorderd lid
Berichten: 976
Lid geworden op: 22 okt 2009, 10:55

Bericht door ariadne »

Houd er rekening mee dat je flink beroerd kunt zijn na de kanteltafeltest. Weet je gelijk waar een aantal klachten vandaan komen....

Grigor, je hebt weer wat geëxperimenteerd met een slefie zo te zien. Ik moest eerts even kijken hoe het in elkaar zat, maar mooi geworden.
Enne ... ontdekt hoe twitter werkt :)

Groetjes, Ariadne.
Gebruikersavatar
Kayl
Beginner
Berichten: 24
Lid geworden op: 12 nov 2007, 19:17

Bericht door Kayl »

@Ariadne Ik had idd al een beetje gelezen hier dat veel mensen er niet lekker van werden. Ook dr. Visser zelf heeft dat gezegd, dat ik iemand ook mee moest nemen. :)
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Mooi, goed hè! Ik had van de kanteltafel trouwens achteraf geen last, heeft niet iedereen.
Life smells...
Grigor
Gevorderd lid
Berichten: 1418
Lid geworden op: 04 jun 2008, 11:56

Bericht door Grigor »

Ariadne , lol dank je . Ja het is een beetje een arty-farty foto geworden. Dank je :-)

En inderdaad meer aan de Twitter. Zeker een goeie plek wat kwijt te kunnen en up to date blijven met veel nieuws .
Gebruikersavatar
Kayl
Beginner
Berichten: 24
Lid geworden op: 12 nov 2007, 19:17

Bericht door Kayl »

Ik had gelukkig ook niet zo veel last na de test. Wel dezelfde avond wat last van bijna flauwvallen, maar de dag erna niets bijzonders. Wel wat meer moe erna geweest, maar ik heb ook niet heel erg rustig aan gedaan moet ik zeggen.

Heb net de uitslag gekregen. Als ik sta gaat er 30% minder bloed van beneden richting mijn hart toe. Ik heb mestinon 2x 10 mg voorgeschreven gekregen en over een paar weekjes hebben we weer contact. Het schijnt maar bij 30-40% vd mensen te werken, dus ik ben benieuwd. Ik ben iig blij dat ik nu eindelijk eens op papier heb staan dat er lichamelijk wel degelijk iets aan de hand is. :D Bedankt iedereen voor de steun en aanmoediging. Ben blij dat ik toch gegaan ben. :D

@Grigor Idd een creatieve avatar, leuk gedaan. ;)
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Bedoel je niet 30% minder bloed naar de hersenen? Heb je meer onderzoek gehad? Het middel is nieuw voor mij, slik je het al en zo ja, hoe gaat dat?

Oeps, allemaal vragen :-)
Life smells...
Gebruikersavatar
huppelepup
Gevorderd lid
Berichten: 796
Lid geworden op: 11 jan 2011, 19:26

Bericht door huppelepup »

Ik heb dezelfde uitslag als jij maar ik heb er nooit wat voor grkregen. Misschien schrijft hij dit nog niet zolsng voor. En moet mestinon de bloedstroom verbeteren?
Plaats reactie