Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.
En gelijk en leuke discussie over CVS en ME op stapel?.... .
Ik denk, dat veel mensen op het forum B12, helaas, ook niet de verschillen weten tussen ME en CVS.
Werk aan de ME-winkel!
Afgelopen week heeft een lid van de ME Den Haag groep een intervieuw gegeven bij de lokale radio Alphen Stad FM.
Het intervieuw is hier terug te horen;
helaas is dit de reactie van bibliotheek utrecht op ons flyer verzoek
Helaas kunnen wij niet aan uw verzoek voldoen de poster van het burgerinitiatief om ME als ziekte erkend te krijgen, op te hangen. Sinds enige tijd heeft bibliotheek Utrecht een nieuw beleid ten aanzien van posters. In de praktijk betekent dit dat er geen plaats en tijd wordt ingeruimd voor posters, tenzij het gaat om culturele activiteiten in Utrecht of wijkgebonden aankondigingen. De volgende argumenten liggen hieraan ten grondslag: - Het beleid is er op gericht meer tijd en ruimte te reserveren voor de presentatie van het eigen product van de bibliotheek, de collectie boeken, dvd’s en overige materialen, en het attenderen op de activiteiten, die in de bibliotheek plaatsvinden. - Er is in de meeste vestigingen weinig ruimte (meer) voor folders, brochures en andere uitgaven en het netjes en actueel houden kosten veel tijd. De beschikbare tijd en ruimte wordt bij voorkeur ingezet voor een optimale service aan de gebruikers van de bibliotheek. - Voor informatie wordt steeds meer gebruik gemaakt van internet. Papieren informatie wordt veel minder meegenomen, dan vroeger. Ik hoop u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.
Het filmpje met het radio interview mag zeker verspreid worden Louisa.
Wat betreft dichtbij.nl: Volgens de hoofdredacteur is er te weinig lokale relevantie om dit artikel (door het hele land) te plaatsen. Het staat nu nog op een stuk of 5 sites als ik het goed (weet iig dat Alphen en Den Haag nog online staan) heb en daar moeten we het voor nu bij laten!
Heb de hoofdredacteur uiteraard nog wel ff gevraagd om te tekenen .
'Dont worry about the world coming to an end today, it's already tomorrow in Australia'
Posters heb ik persoonlijk ook al eerder geprobeerd.
Werkt niet.
Via biblion zelfs vet geld voor betaald, maar worden nauwelijks opgehangen.
Wat wel werkt is in persoon een flyer brengen, maar daar zijn dus mensen voor nodig die dat willen.
Neem an adres volledig bekend van 1 van de winnaars van een presentje.
Het is leuk om iets te winnen beschikbaar te stellen als groep of gesteld krijgen door iemand van buiten, maar nog leuker om het daadwerkelijk weg te kunnen gaan zenden.
Het betreft een mevrouw H. uit N., Nederland.