blunders door concentratie- en geheugenproblemen
Moderator: Moderators
- marianneke
- VIP-donateur
In de lift van de flat waar ik woon als ik naar beneden wil structureel eerst een aantal keer op de 2 drukken en me afvragen waarom de deuren maar niet dicht willen of steeds direct weer open gaan voor ik me besef dat ik natuurlijk al op de 2de ben en naar de begane grond moet. En wanneer ik van beneden naar boven wil precies andersom, eerst een aantal keer de B indrukken voor ik besef dat ik daar al ben en juist de 2 moet hebben. Het gaat zelden in 1 keer goed.
en jij maar schelden op de lift zeker
haha. Ik heb momenteel n enorme terugval, waardoor mijn moteriek/hand-oogcoördinatie niet zo goed meer is. Ik loop dus geregeld ergens tegenaan ipv nèt eromheen. En vandaag wilde ik mn arm onder m'n hoofd leggen om te gaan slapen, sla ik mezelf in het gezicht XD zucht...gelukkig zag niemand het :$

Tussen mijn oren, zit een ziek lichaam!
en jij maar schelden op de lift zeker
haha. Ik heb momenteel n enorme terugval, waardoor mijn moteriek/hand-oogcoördinatie niet zo goed meer is. Ik loop dus geregeld ergens tegenaan ipv nèt eromheen. En vandaag wilde ik mn arm onder m'n hoofd leggen om te gaan slapen, sla ik mezelf in het gezicht XD zucht...gelukkig zag niemand het :$

goeie morgen allemaal.
ik speel mee in de staatsloterij,je weet maar nooit.
koop altijd 1vijfde loten.
en ja hoor prijs,
7 euro,50cent.
weet niet meer hoe je 7euro vijftig door 1vijfde moet uitrekenen.
mijn stroop hersenen doen het echt niet.
ik heb toch echt ooit wel eens leren rekenen..
wat ik wel weet is dat het in ieder geval de hooft prijs niet is(haha)
marianneke
dat met die lift,zooooooooooooooooo herkenbaar.!!!!!!!!!!
lieve groetjes
petraroos
ik speel mee in de staatsloterij,je weet maar nooit.
koop altijd 1vijfde loten.
en ja hoor prijs,
7 euro,50cent.
weet niet meer hoe je 7euro vijftig door 1vijfde moet uitrekenen.
mijn stroop hersenen doen het echt niet.
ik heb toch echt ooit wel eens leren rekenen..
wat ik wel weet is dat het in ieder geval de hooft prijs niet is(haha)
marianneke
dat met die lift,zooooooooooooooooo herkenbaar.!!!!!!!!!!
lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
- marianneke
- VIP-donateur
@Lano: Schelden niet, ik vermoed dat ik eerder een beetje schaapachtig en verbaasd sta te kijken tot het eindelijk tot me doordringt wat ik aan het doen ben. Zal er vast heel apart uitzien, maar niet over nadenken dat er een camera in de lift zit die alles opneemt.
Laatst stond ik ook zo verdwaasd op het verkeerde knopje te drukken toen er net iemand aan kwam die ook met de lift moest. Die dacht dat ik bewust de lift weer open had gehouden voor hem. Toen hij me daarvoor bedankte heb ik het daar maar bij gelaten i.p.v. te vertellen dat ik hem pas opmerkte toen hij de lift instapte en dank je zij
Laatst stond ik ook zo verdwaasd op het verkeerde knopje te drukken toen er net iemand aan kwam die ook met de lift moest. Die dacht dat ik bewust de lift weer open had gehouden voor hem. Toen hij me daarvoor bedankte heb ik het daar maar bij gelaten i.p.v. te vertellen dat ik hem pas opmerkte toen hij de lift instapte en dank je zij

- marianneke
- VIP-donateur
Een aantal dingen downloaden, vervolgens het gedownloadde willen verplaatsen naar een andere map. Maar in plaats daarvan opdracht geven om de bestanden te verwijderen en nog op ja drukken ook als de computer vraagt 'weet u zeker dat u de bestanden definitief van uw computer wilt verwijderen'.
Zucht en daar heeft de computer dan uren over gedaan om het binnen te halen
De vieze vaat in de kast willen zetten in plaats van de schone op het droogrekje.
Zucht en daar heeft de computer dan uren over gedaan om het binnen te halen

De vieze vaat in de kast willen zetten in plaats van de schone op het droogrekje.
ik wilde net met n mes het restje ketchup uit de fles halen, maar mijn hand-oogcoördinatie is de laatste tijd zo slecht, dat ik ipv het mes in de fles te steken, het erlangs stak precies met de punt in m'n hand. Toen voelde ik me ook wel even behoorlijk dom :$
-
- Gevorderd lid
- vlindertie
- VIP-donateur
meerijden met je man, iets zoeken maar niet kunnen vinden, gefrustreerd worden en je dan beseffen dat je niet in je eigen auto zit...............
meerijden met je man, hij zegt dat we bijna thuis zijn en ik kijk en kijk maar zie niets herkenbaars en heb geen idee waar we zijn.........
meerijden met je man, hij zegt dat we bijna thuis zijn en ik kijk en kijk maar zie niets herkenbaars en heb geen idee waar we zijn.........
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
- felixloena
- Oud-medewerker
- Contacteer: