blunders door concentratie- en geheugenproblemen

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

marianneke
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door marianneke »

In de lift van de flat waar ik woon als ik naar beneden wil structureel eerst een aantal keer op de 2 drukken en me afvragen waarom de deuren maar niet dicht willen of steeds direct weer open gaan voor ik me besef dat ik natuurlijk al op de 2de ben en naar de begane grond moet. En wanneer ik van beneden naar boven wil precies andersom, eerst een aantal keer de B indrukken voor ik besef dat ik daar al ben en juist de 2 moet hebben. Het gaat zelden in 1 keer goed.
lano
Actief lid

Bericht door lano »

en jij maar schelden op de lift zeker ;) haha. Ik heb momenteel n enorme terugval, waardoor mijn moteriek/hand-oogcoördinatie niet zo goed meer is. Ik loop dus geregeld ergens tegenaan ipv nèt eromheen. En vandaag wilde ik mn arm onder m'n hoofd leggen om te gaan slapen, sla ik mezelf in het gezicht XD zucht...gelukkig zag niemand het :$
Tussen mijn oren, zit een ziek lichaam!
lano
Actief lid

Bericht door lano »

en jij maar schelden op de lift zeker ;) haha. Ik heb momenteel n enorme terugval, waardoor mijn moteriek/hand-oogcoördinatie niet zo goed meer is. Ik loop dus geregeld ergens tegenaan ipv nèt eromheen. En vandaag wilde ik mn arm onder m'n hoofd leggen om te gaan slapen, sla ik mezelf in het gezicht XD zucht...gelukkig zag niemand het :$
petraroos
Donateur
Donateur

Bericht door petraroos »

goeie morgen allemaal.

ik speel mee in de staatsloterij,je weet maar nooit.
koop altijd 1vijfde loten.
en ja hoor prijs,
7 euro,50cent.
weet niet meer hoe je 7euro vijftig door 1vijfde moet uitrekenen.
mijn stroop hersenen doen het echt niet.
ik heb toch echt ooit wel eens leren rekenen..
wat ik wel weet is dat het in ieder geval de hooft prijs niet is(haha)

marianneke
dat met die lift,zooooooooooooooooo herkenbaar.!!!!!!!!!!

lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
marianneke
VIP-donateur
VIP-donateur

@Lano: Schelden niet, ik vermoed dat ik eerder een beetje schaapachtig en verbaasd sta te kijken tot het eindelijk tot me doordringt wat ik aan het doen ben. Zal er vast heel apart uitzien, maar niet over nadenken dat er een camera in de lift zit die alles opneemt.
Laatst stond ik ook zo verdwaasd op het verkeerde knopje te drukken toen er net iemand aan kwam die ook met de lift moest. Die dacht dat ik bewust de lift weer open had gehouden voor hem. Toen hij me daarvoor bedankte heb ik het daar maar bij gelaten i.p.v. te vertellen dat ik hem pas opmerkte toen hij de lift instapte en dank je zij :)
marianneke
VIP-donateur
VIP-donateur

Een aantal dingen downloaden, vervolgens het gedownloadde willen verplaatsen naar een andere map. Maar in plaats daarvan opdracht geven om de bestanden te verwijderen en nog op ja drukken ook als de computer vraagt 'weet u zeker dat u de bestanden definitief van uw computer wilt verwijderen'.
Zucht en daar heeft de computer dan uren over gedaan om het binnen te halen :roll:

De vieze vaat in de kast willen zetten in plaats van de schone op het droogrekje.
yarwen
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door yarwen »

Ik was op bezoek bij iemand in het ziekenhuis. Ik ging met de trap naar beneden om een drankje te halen. Toen ik het drankje had, zocht ik de trap om naar boven te gaan. Was even vergeten dat dit met dezelfde trap kon :oops: Gelukkig heb ik het aan niemand gevraagd.
lano
Actief lid

Bericht door lano »

ik wilde net met n mes het restje ketchup uit de fles halen, maar mijn hand-oogcoördinatie is de laatste tijd zo slecht, dat ik ipv het mes in de fles te steken, het erlangs stak precies met de punt in m'n hand. Toen voelde ik me ook wel even behoorlijk dom :$
bloemetje
Columnist
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Oei, Lano. Valt het mee met de wond?

Ik had ook een blunder die ik wilde melden, maar ben hem weer vergeten. Jep, ik ken geen gene, ik durf jullie alles op te biechten :mrgreen: Mits ik het weet te onthouden. Die houden jullie dus tegoed!
lano
Actief lid

Bericht door lano »

ja gelukkig zijn onze messen niet zo heel scherp, wel zo veilig met mij in huis :p
stargazertje
Gevorderd lid

Bericht door stargazertje »

Waterkoker aanzetten en je na 10 minuten pas afvragen waarom je het water nog niet hebt horen koken. (bleek dus geen water in te zitten).
visje
Gevorderd lid

Bericht door visje »

Ik wil de deur uitlopen, mijn moeder belt. Ik neem op en loop al pratend naar buiten. Al lopend kom ik er even later achter dat ik met de vaste telefoon loop te bellen ipv mijn mobiel. En de huistelefoon is toch wel 3 keer zo groot :roll:
Gast

Bericht door Gast »

computer op stand by, maar monitor is uit, en ik maar wachten en wachten, waarom heb ik geen beeld?
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door vlindertie »

meerijden met je man, iets zoeken maar niet kunnen vinden, gefrustreerd worden en je dan beseffen dat je niet in je eigen auto zit...............

meerijden met je man, hij zegt dat we bijna thuis zijn en ik kijk en kijk maar zie niets herkenbaars en heb geen idee waar we zijn.........
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
felixloena
Oud-medewerker
Contacteer:

Bericht door felixloena »

Er ineens achter komen dat ik een shirt verkeerd om aan heb. En ik ben al enkele uurtjes aangekleed....
Gelukkig was ik alleen thuis
Leven is het meervoud van lef - Loesje
Plaats reactie