M.E. enige aandoening malaisegevoel meer dan 24 u aanhoudt?

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
flowerpower3
Actief lid
Berichten: 273
Lid geworden op: 31 mar 2011, 21:44

M.E. enige aandoening malaisegevoel meer dan 24 u aanhoudt?

Bericht door flowerpower3 »

flowerpower3 schreef:Zoals jullie het beschrijven herken ik het weer wel, haha. Ik heb dat niet kunnen slapen dat je nog bijna ligt te stuiteren in bed alleen na teveel inspanning door prikkels. Dus als ik bijvoorbeeld in een groep heb gezeten en gepraat en vooral veel heb moeten luisteren. Alsof de hersenen dan nog overuren draaien om alles te verwerken, heel storend.

Merk ik trouwens ook al tijdens, in het begin gaat het nog wel maar al snel word het teveel en dan hoor je wel wat iemand zegt maar luisteren gaat niet meer. Krijg ik een soort geïrriteerd gevoel van, gevoel alsof je gek word omdat je het niet meer kunt verwerken op dat moment.

@Grigor; een mooi voorbeeld maar vooral vervelend voor jou. Misschien was dat toch al teveel voor je lichaam. Soms dan weet je het ook niet, de rekening krijg je altijd pas achteraf.
Gebruikersavatar
flowerpower3
Actief lid
Berichten: 273
Lid geworden op: 31 mar 2011, 21:44

M.E. enige aandoening malaisegevoel meer dan 24 u aanhoudt?

Bericht door flowerpower3 »

Heb per ongeluk op quote gedrukt terwijl ik eigenlijk wilde wijzigen, sorry voor eventuele verwarring!
Plaats reactie