solstice schreef:Had net van 't weekend wat besteld. 464 euro overgemaakt. Nu heb ik dus die nieuwe verpakkingen binnengekregen. 3 verpakkingen met 10 ampullen. Ben benieuwd of ik dan nog geld teruggestort krijg van de week...
hmmm oke... dat is rot!!!
Je hoort gewoon dat geld dan terug te krijgen hoor, ga je wel mailen?
al wat gehoord????
solstice schreef:Had net van 't weekend wat besteld. 464 euro overgemaakt. Nu heb ik dus die nieuwe verpakkingen binnengekregen. 3 verpakkingen met 10 ampullen. Ben benieuwd of ik dan nog geld teruggestort krijg van de week...
hmmm oke... dat is rot!!!
Je hoort gewoon dat geld dan terug te krijgen hoor, ga je wel mailen?
al wat gehoord????
We wachten even het eind van de week af, dan zou m'n vader d'r achteraan bellen als het niet teruggestort was. Ben zelf niet zo handig met dat soort dingen op het moment.
Ben vandaag bij DML geweest en er werd mij voorgesteld om naast GcMaf ook de goedkopere variant van Nexavir te gebruiken. Volgens de verpleger is de samenstelling identiek als Nexavir. Blijft toch nog duur. Ik zou elke dag moeten spuiten. Moet er toch nog even over nadenken. Komt in totaal (samen met al de andere medicaite) op 550 euro/maand Ik ga eerst even op zoek naar de ervaringen van andere gebruikers vooraleer ik een beslissing neem.
Ik heb vandaag de nieuwe versie binnengekregen! Ik had trouwens van de week nog een mail gekregen dat het geld gewoon teruggestort wordt, ik had namelijk hetzelfde probleem dat ik het oude bedrag had gestort en toen net de nieuwe versie in is gegaan.
As If I could reach Rainbows..
And if you want a rainbow you have to put up with the rain..
Ik heb besloten toch de forME te gebruiken. Heb vandaag de dozen met ampullen ontvangen. Weet iemand of je die in de koelkast of diepvries moet bewaren? Er zit geen buisluiter bij.
Hetzelfde soort ampullen inderdaad. Het was voor mij even wennen om het daaruit te moeten opzuigen, aangezien ik het van de B12 niet gewend was, maar dat gaat nu wel goed. Het spuiten gaat verder ook prima, al had ik van de week 1x dat er nexavir uit m'n buik lekte tijdens het spuiten. Waar dat precies door kwam weet ik niet...
Ik spuit het nu ook een week, het ziet eruit als hetzelfde spul, ruikt hetzelfde en merk lichamelijk/klachten geen verschil.
Het enige verschil dat ik merk is dat het pijnlijker is met het injecteren? Ik weet niet of het gewoon toevallig is of door bijv. andere hulpstoffen komt maar met de 'oude' nexavir kon ik altijd soepel injecteren en bij deze vloeistof is het steeds pijnlijk en stroef tijdens het injecteren.
Iemand anders hier last van?
As If I could reach Rainbows..
And if you want a rainbow you have to put up with the rain..
Ik heb gisteren de eerste spuit door de verpleegster laten zetten die toch moest komen voor de B12 injecties. De naalden die ik bij de apotheek gekregen had waren te lang. Zeker omdat ik bijna geen vet heb. Het was in de bil en niet pijnlijk. Vanavond gaat mijn man ze toedienen. Eens kijken of dit ook zo goed gaat. Ik denk niet dat ik het bij mezelf zou durven. De ampullen zijn idd hetzelfde als de vit.B12.
Ik weet niet of het er mee te maken heeft maar ik heb vannacht bijna niet geslapen. Om 3h uiteindelijk ingedommeld en dan elk uur wakker en veel gedroomd. De laatste tijd ging het slapen nochtans zo goed. Ik hoop dat het toeval is.
Ik ben vandaag bij DML geweest en ik moet nu ook met de 4ME beginnen (als ik dat wens ). Maar ik mag wel stoppen met GcMAF en ik moet geen nieuwe antibiotica nemen, waar ik wel heel blij om ben.
Ik ben wat terughoudend voor die 4ME (of Nexavir). Vorige keer stelde hij Nexavir al voor en had ik besloten het niet te doen. Nu twijfel ik. Als het helpt, doe ik het direct uiteraard, maar dat is zo moeilijk in te schatten. Zeker omdat er ongeveer geen informatie over te vinden is op internet en de apotheek er uiteraard ook geen ervaring mee heeft...
@Yarwen: alleszins op kamertemperatuur bewaren. Ik heb het gevraagd vandaag aan de verpleger.
Als je onder kutapressin zoekt vind je wellicht meer regenboogprinsesje. Heb het geld trouwens inmiddels teruggestort gekregen. Prijs is idd 90 euro per 10 ampullen.